Criss pov
Cobor și îl văd pe Edi gâdilând o pe Riva,care era la fel de roșie la fața ca și părul ei..
A:Poate naște..
La auzul vorbelor lui Alex,Edi se îndepărtează de Riva,care se ridica și inspira ușurată.
C:Va stă bn împreună!
Amândoi roșesc și își mută privirea in pământ.
M:O pe bune,se vede de la o posta că va placeti,ce va retine sa fiți impreuna?
Riva își pune mana pe burtă iar Edi se apropie și face la fel.
E:Nu mi pasa că nu e copilul meu,te iubesc,iar el face parte din tine,așa că îl iubesc și pe el.
M&A&C:Awwwwwwww
Riva îl sărută,iar eu le fac o poza,sunt asaaa drăguți.
....
...
..
.Mason a gătit și ne am strâns toți in mica bucătărie a casei.
Avem 2 băncuțe de 2 persoane,pe una stăteam eu și Mason iar pe cealaltă se înghesuiau Riva,Alex și Edi.
C:Casa noastră e foarte mică.
E:Știu,m am gândit și chiar voiam să vorbesc cu voi(pune laptopul pe masa și noi ne strângem in jurul lui) Am găsit o casa.Are 2 etaje,la parter are un living imens,o bucătărie,o sală de mese destul de spațioasa,o baie și o camera de o persoană,la etajul unu are 2 camere matrimoniale cu baie și balcon și 2 camere de o persoană iar etajul 2 e făcut cu rolul "unui spatiu de joaca pentru copii sau un spatiu de relaxare" și o camera de oaspeți,are o curte mare cu piscina și vedere la mare..
C:Cum adică cu vedere la mare?
E:Casa e in Miami...eu zic că e mai bn sa fim cat mai departe de locul ăsta...
R:Dar suna foarte scump,iar dintre noi lucrează doar Mason...
(Am schimbat puțin cursul cărții pentru ca sa pot pune anumite idei in practica,Edi,Criss și Mason au dat deja bacul)
E:Știu,dar eu o să mă angajez,iar tu ești minora însărcinata,iar din câte am înțeles primesti nu știu ce pensie pe lângă alocație,mai avem si alocatia lui Alex.....
C:Eu pot sa vand niste tablouri !
R:Te ajut,îți pot face un site,să vindem și online!
A:Putem vinde și niște mobilier și să ducem din haine la SH!
M:Eu pot pune tot salariul dacă e nevoie!
E:Am primit confirmarea de la Miha,ne ajuta și ea cu Alone și Andy!
R:Cine e Miha?
C:Îți zic eu mai târziu.
Telefonul lui Alex incepe sa sune și toți ne mutam atenția asupra lui.
A:E Ella,zice sa deschidem televizorul!
Ne ducem toți in micul living și deschidem micuța plasma pe care probabil o vom vinde.
"Băiatul care a încercat să ucidă un adolescent in Central Park și a înfăptuit un lanț de infracțiuni,printre care a lăsat o minora însărcinată,a fost găsit spânzurat de podul de deasupra gării,cu un bilet in care spunea Criss,daca vezi asta vreodată, vreau sa stii că îmi pare rău că ți am distrus viața,Edi și Mihaela aveau dreptate,dacă intri in viața Cristinei, dezastrul va pune stăpânire pe tine și te va distruge,dacă aș mai trăi probabil as face și alte proștii,la revedere,să nu suferi vreodată pentru asta Nu știu cine sunt persoanele la care se referea Daniel,după numele inițial,in bilet,însă psihologul nostru ar vrea sa discute cu ace...."
Edi închide televizorul înainte să auzim cum se termina reportajul...
R: Wow...wow......wow
C:Tu ești Riva?
R:Da Criss,te rog nu...
E:Și eu am știut....și am rugat o să nu ți zică că sa nu te rănească..
C:Nu sunt supărată pe voi,cred că ați procedat bine,dar trebuie neapărat să ne mutăm,eu nu mai pot sa stau aici după toate astea..
R:Nici eu...
CITEȘTI
Meditatii la matematică
Ficção Adolescente'' -A ta?Nu pot fi a ta!Sunt un dezastru,nimeni nu vrea niciodată nimic de la un dezastru! -Iti voi demonstra că pot tine acest dezastru sub control! '' Ce se va întâmpla când acest dezastru va începe să simtă adevărata iubire?Dar si mai important...