Prolog

2.3K 107 12
                                    

Cristina pov

Desi am doar 16 ani și viața mea nu a decurs tocmai normal până acum,ma simt norocoasa ca am doi prieteni ca Edi si Mihaela.

Probleme au început când aveam in jur de 13 ani,cand viața mea a luat o întorsătură bizară.

Tatăl meu a murit,mama a descoperit că avea probleme cu capul,iar fratele meu mai mic,Alexandru,a vrut sa se sinucidă pentru o fata,toate în doar o lună.

Tatăl meu era singura persoana din familie care mă înțelegea,spre mirarea tuturor,cand a murit nu am reacționat prea rău,doar am decis că lumea nu trebuie să îmi mai vadă zâmbetul,asa a si fost,de când a murit tata nu am mai zâmbit.

Eu si Mihaela suntem cele mai bune prietene de când aveam 3 ani,suntem mai ceva ca surorile,chiar dacă uneori există niște certuri monstruoase între noi.

În clasa a șasea,s-a mutat la noi în școală un băiat,Edi.Miha s a îndrăgostit imediat,asa era ea,si în nici un an a reușit să îl corupă să îi fie iubit.Spre mirarea mea,ea care schimbă băieții ca pe șosete,a rămas tocmai de atunci cu el.

Așa s a format gasca dezastru.Toti suntem în același liceu,in aceasi clasa,si anume a 9 a C,la filologie în liceul Elena Cuza.

Viața Mihaelei a fost puțin asemănătoare cu a mea,bunicul ei a murit cu scurt timp înaintea tatei,iar acesta era persoana la care ținea cel mai mult.Certurile cu părinții ei au făcut o să se schimbe dintr o persoană perversa,plina de vise si de energie,intr-o ființă total inumană,inchisa în ea,care debea mai zâmbea.

Edi nu ne-a povestit niciodată ceva despre familia sa,zice ca sunt niste nenorociti,care nu își merită  locul pe acest pământ.Anul trecut el si Miha s-au mutat împreună într-un apartament din Basarab si mereu îmi spunea ca al lui îl sunau si il enervau si se auzeau doar cuvinte urate,asa ca si-a schimbat numărul de telefon si a decis că subiectul e închis.

Nici Miha nu a mai vorbit cu ai ei de când bunicul ei a murit,a zis că nu are rost să se enerveze pe teme existente doar în capul lor.

Eu am rămas singura cu Alexandru,cand mama a decis să își recreeze viața în Milano,cu un bărbat pe care noi nu l-am acceptat.Acum ea are un nume nou si inca doi copii,nu o mai interesează de noi.

Alex are doar 14 ani,dar înțelege viața altfel fata de mine la vârsta lui,ma surprinde.

(Cristina,ochi verzi,par lung si castaniu,medie.Edi,par până la umeri,usor roșcat,ochi verzi,inalt.Mihaela,par castaniu,ochi negri,par mediu si ușor ondulat,scunda.Daniel,par blond,ochi albaștri,mediu,cu puțin mai înalt decât Cristina,par scurt si ciufulit)

Meditatii la matematicăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum