Cristina pov
Dupa o luna de meditații,astept împreună cu Daniel rezultatele la test.
PM: Bravo,meditatiile dau roade,ai luat nota 9,nu este maximul,dar este bine.
9? Doamne,nu cred că am mai luat 9 din clasa a 5 a,ma rog,la mate.
Fara sa ma gândesc îi sar in brațe lui Dani.Dupa ce ne desprindem,rosim amândoi,iar profă chicoteste.Acasa
Miha:Eu si Edi mergem la film,vrei să vii?
Cristina:Nu,dupa ce pleacă Dani cred că mă voi culca.
Miha:Ne ramai datoare.
Dani:De ce nu i ai zis că rămân ?
Cristina:Vrei să mă omoare?
Dani:Uite Cristina,ne cunoaștem de puțin timp,stiu,dar...Eu...Eu te iubesc!
Mă uit la el puțin ciudat,se apropie de mine si ma lipește de un perete,ma săruta forțat,dar totuși îmi doream acest sărut,care devine pasional.
Mă ridică pe perete,iar eu îmi incolacesc picioarele în jurul bazinului sau.Incepe să coboare cu săruturile,plasandu-le din ce în ce mai aproape de pieptul meu.Incearca să îmi desfacă sutienul,vazand ca nu reușește îl ajut,ma privește bucuros si continua.Intr-un final ajungem amândoi în pat,doar în chiloți.Cristina:D-Dani,eu nu am mai fă..
Nu mă lasa să termin,ma săruta scurt si imi spune din priviri să am încredere în el.
Se oprește pentru a ne proteja,dupa care se aseaza lângă mine si ma ia in brațe.Nu mă așteptam la asta.
Dani:O facem doar dacă vrei.
Aprob din cap că sunt pregătită.Se aseaza din nou peste mine si ma săruta scurt,dar dulce.
Îmi da chiloții jos,dupa care mă sărută pe burtă.Ma apuca de brațe,parca știind că ceva ce eu încă nu am aflat.
Când intră în mine,simt toate durerile posibile de pe acest pământ,dureri pe care nu le am mai simțit.O face din ce in ce mai repede,iar mie îmi place din ce în ce mai mult.
Mihaela pov
M:Ciudat,nu îmi răspunde....
E:O fi uitat că azi avem școală.
M:Nu îi stă în fire,hai la ea.
E:Uneori ești așa îngrijorată încât zici ca ești mă sa!
O fi Cristina depresiva si chiar daca vorbim 3 ore la telefon scoat 2-3 propoziții,dar îmi răspunde mereu.
Mă urc cu Edi în tramvai si o tulim la ea.Intru în apartament,pentru ca am o copie la chei,si dau să intru în cameră ei.
Mă apropii de pat,dar văd mai multe picioare decât de obicei.
M:Um... Cristina?
C:CE FACI AICI,IESI!
De langa ea se ridică un băiat gol,vine si Edi,imi pune mâna la ochii și mă ia pe sus.
M:IESI AFARA DIN CASA PRIETENELEI MELE!
Tip eu la băiatul a cărei fata nu am apucat sa o vad.
Peste 15 minute băiatul si Edi ies afară din apartament,iar eu mă duc fix la Cristina.
M:Ce ai făcut?Cine era el?
C:Era Daniel.....zicea ea evitând prima întrebare.
M:Ești nebuna?Te ai culcat cu meditatorul?
C:Dar nu.....Bine,m am culcat cu el,si ce,tu si Edi ați făcut o de milioane de ori!
M:Da,dar Edi nu mă mediteaza....Si nu ne cunoaștem de o lună...Si nu e major...si suntem....
C:Mihaela,daca ai de gând să îmi ti morală,mai bine lasă....Pleacă!
M:NU VREAU!TE AI FUTUT CU MEDITATORUL SI NICI MĂCAR...
E:Gataaa! Cristina te invoieste el azi,Miha hai la școală!
M:N am terminat cu tine!zic eu arătând spre Cristina.
CITEȘTI
Meditatii la matematică
Roman pour Adolescents'' -A ta?Nu pot fi a ta!Sunt un dezastru,nimeni nu vrea niciodată nimic de la un dezastru! -Iti voi demonstra că pot tine acest dezastru sub control! '' Ce se va întâmpla când acest dezastru va începe să simtă adevărata iubire?Dar si mai important...