XI

521 42 14
                                    

Mihaela pov

Au trecut doi ani de când am aflat un lucru dărâmător pentru trecutul meu.
Am incercat sa dau de Edi,dar din ziua aceea nu a mai răspuns la telefon.
Trupa a evoluat foarte mult,iar relația mea cu Alone se îmbunătățește pe zi ce trece.
Astăzi am decis alături de unchiul meu și de Alone să mergem în NY.
Trebuie neapărat să vorbesc cu prietenii mei.
Avionul va decola încurând,iar eu mă las pe umărul iubitului meu,adormind încet.

Cristina pov

El:Criss ieși azi?

C:Cu cine?

El:Gașca..

C:Toți?

El:Emma, Noemi,Vizo,Nik,Lucy,KJ,Kellin,Jason,Hellen...

C:Am înțeles,am înțeles,multi.Vin și eu cu Edi și Mason in 20 de minute.

Îi închid și mă întorc la iubitul meu..

M:Uite...Cristina...Știu că poate e prea repede,suntem împreună de 6 luni...dar...

C:Avem 20 de minute la dispoziție.zic eu dandu mi tricoul jos.

El îmi rânjește pervers și...

Edi pov

Se aud gemete din camera Cristinei.Ma bucur că l a uitat definitiv pe Daniel.

Are momente in care doarme cu Mason și la un moment dat se trezește urlandu i numele lui Dani,începe să plângă,iar a doua zi se comporta de parca nimic nu s ar fi întâmplat​.

Doctorul zice că sunt reacții normale,dar e așa greu să țin asta ascuns de ea.Totusi,e o parte semnificativă a vieții ei.

A trebuit sa ii zic iubitului ei toată povestea și a înțeles perfect,ne a promis că nu o va rani niciodată.

Cât despre mine... Eu continui să mă gândesc la Mihaela...la pielea ei catifelata,la parul ei lung și ochii mari,negrii,impunători...sclipirea aceea pe care o avea de fiecare dată când o atingeam.Fatuca ei adormita și atât de alba, dimineață,cand trebuia să o trezesc sa ne ducem la școală...

Nu mă pot minți pe mine,o iubesc,încă o iubesc,o iubesc mai mult că orice pe lume și aș face orice pentru ea...dar din nefericire nu mă pot compara cu noul ei iubit...

Au avut un concert în oraș înainte de revelion,i am văzut....se priveau cum noi nu ne am privit niciodată...la finalul anumitor melodii,ea începea să plângă,el o sărută,fanii îi aclamau,iar ea ușor ușor devenea și mai fericita.

La final am fost sa mi dea un autograf...nici nu m a recunoscut....nici macar nu s a uitat prea mult la mine...

Flashback

M: Pentru cine?

E:Îmi poți face trei?

M: Desigur..

E:Pentru Alex(o început să scrie mai încet,neridicandu și privirea) pentru Cristina(îl trage mai aproape pe Alone,care se uita la mine rugător după ce ea i a șoptit ceva)

M:Și ultimul....zice cu o voce oarecum tristă...

E:Pentru Edi...

Scrie încet numele pe album,după care varsă o lacrima si îmi înmâna discurile....

Alone îmi face semn din ochi sa plec ....

End

M am schimbat enorm....am parul mai lung,mi am lăsat o așa-zisa mustață, alături de o barbita...Am mai puține coșuri și mă îmbrac și mai satanic decât înainte....

Bucla mea de gânduri este distrusa de o ciocanutura...

Îi deschid ușa....

Salutare,știu,nu am mai postat de mult,îmi merit bătaia...Ce credeți că de va întâmpla în continuare?
V am 😘

Meditatii la matematicăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum