Cristina pov
O iubesc pe Mihaela,nu mă înțelegeți greșit,dar uneori îmi controlează viața de parcă ar vrea să o trăiască în locul meu.
De multe ori Edi o oprește,dar acum e prea de tot,se baga pana si in intimitatea mea.Ufff....
D:Hei!Ești ok?A plecat prietena ta nebuna?
C:Da,dar se va întoarce cât de curând.Ce faci,unde ești?
D:Am fost să te invoiesc,iar acum mă pregătesc să bat la o ușă.
Dupa mesajul asta dubios aud vreo 3 bătăi puternice în ușă.
C:Esti....Uf,hai intra!
D:Cum ti s a parut aseară?
C:Sperăm să ocolim subiectul asta.
D:Bine....Ți e foame,hai să facem clatite!
Îl las pe master chef să si facă de lucru în timp ce mă uit la un episod nou din Riverdale.
D: Cristina?
C:Hm?zic eu ridicandu-mi ochii din telefon...
D:Vreau...vreau să fi a mea,pentru totdeauna!
C:A ta?Nu pot fi a ta!Sunt un dezastru,nimeni nu vrea niciodată nimic de la un dezastru!
D:Iti voi demonstra că pot tine acest dezastru sub control!
C:Ne cunoaștem de o lună,cum poți zice că vrei sa fiu a ta pentru totdeauna?!
Dani pov
Deja simt ca am intrat cu stângul în viața Cristinei.
O meditez la matematică,nu sunt plăti ca să mă îndrăgostesc de ea și dupa să îi fur puritatea.Ne am certat dupa amiază si am decis să o las câteva zile în pace,sa se gândească,sa mă gândesc.
Nu îi știu povestea,dar dacă s a autocriticat folosind cuvântul "dezastru" sunt sigur că face parte din acei adolescenți care se cred vinovați pentru actele altora.
Sunt cu Mihaela si Edi pe un pod,nu departe de opera pentru copii.
Suntem așa de departe de casă,tocmai în Giulești.
Mihaela dorea să îți vadă vechea școală,iar Edi îi este escorta.Eu eram în vizită la buna mea profesoara de muzică.Am iubit o foarte mult pe femeia aceea.
M:Deci,vrei sa ii aflii poveste?
D:Da!
E:E complicată...
M:Si dureroasa....
E:Si din păcate..
M:Încă nu s a terminat...
.........
...
.D:Nu îmi vine să cred că un copil poate trece prin atâta suferință...
M:Anul asta fratele ei a început să fumeze...
E:Eu si Miha l am prins cu niste băieții drogandu se,acum câteva seri...
M:Cristina încă nu știe.....adică,stie ca Alex a mai făcut o,dar ea crede că a încetat de mult....
D:Dar are doar 14 ani...
M:Știm,dar si tu tratai altfel lucrurile la vârsta lui,toti ne credeam buricul pământului....
E:Era mereu o competiție între noi...
M:Începeau relațiile adevărate...
E:Credeam ca suntem destul de maturi încât putem trata viața exact...
D&E&M: Exact ca în filmele cu adolescenti....
D:O să am grijă de ea și de familia ei!
M:Daniel,Cristina nu este un dezastru,lumea care o înconjoară,lumea formată de cea mai mică teama,greseala,familie....Este un dezastru...
E:Dacă vei încerca să te apropii de ea,dezastru va pune stăpânire pe tine,te va schimba...
M: Fiecare persoana intrată în lumea ei nu mai poate ieși niciodată....
Cuvintele si privirile lor,gesturile lor...încep să mă sperie,dar nu voi renunța,O IUBESC!
CITEȘTI
Meditatii la matematică
Novela Juvenil'' -A ta?Nu pot fi a ta!Sunt un dezastru,nimeni nu vrea niciodată nimic de la un dezastru! -Iti voi demonstra că pot tine acest dezastru sub control! '' Ce se va întâmpla când acest dezastru va începe să simtă adevărata iubire?Dar si mai important...