2ο Κεφάλαιο

112 5 2
                                    

Είχατε ποτέ την επιθυμία να σκοτώσετε κάποιον τόσο πολύ μόνο λόγω της υπραξής του;

Δυστυχώς εγώ την έχω.

Ακριβώς αυτή την στιγμή μάλιστα. Που γυρνάει με αυτό το υπερ άνω και γεμάτο τσαμπουκά υφάκι ρωτόντας με:
- Τι είπες;
- Ότι άκουσες, δεν το επαναλαμβάνω. (Προσπαθώ να φανώ χαλαρή και κρατιέμαι τόσο πολύ να μην κάνω φόνο)
- Εγώ νομίζω πως θα το επαναλάβεις όμως για κάποιο λόγο. Κάνω λάθος; (Το λέει τοσο αργά πιστεύοντας ότι είναι σέξι και θα με ρίξει... Κρίμα που έχει ψευδαισθήσεις)
- Ναι κάνεις λάθος.
- Και γιατί παρακαλώ είπεε αυτή την λέξη;
- Επειδή ισχύει.
- Αααα δηλαδή είμαι γαϊδούρι;
- Ρητορική ήταν η ερώτηση;
- Μας το παίζεις και έξυπνη; Άκου να δεις κοπελιά δες την ζωούλα σου αν έχεις και μην ανακατεύεσαι στην δικιά μου! ΔΕΝ γουστάρω κριτές και σχόλια! Με τις γκόμενες κάνω ότι γουστάρω.
- Επειδή με καθυστερείς αρκετά δεν θα πω πολλά εκτός από ένα λυπάμαι.
- Έλεος. Τόσο θράσος! Πώς μιλάς έτσι σε έναν άγνωστο;
- Μου βγαίνουν από μόνα τους τι να κάνουμε.

Εκείνη την στιγμή συμβαίνει κάτι που δεν θα το περίμενα ποτέ. Η κοπέλα που τον κυνηγούσε πριν του ρίχνει ένα χαστούκι και του λέει: "Αυτό επειδή με είπες γκόμενα. Σε ευχαριστώ που μίλησες αλλιώς θα κυνηγούσα ακόμα αυτόν τον μαλάκα από πίσω." Και φεύγει ικανοποιημένη. Χαίρομαι που βοηθάω κόσμο.

Εμένα όμως ποιος θα με βοηθήσει;
Από ότι αντιλαμβάνουμαι στο πρόσωπό του αυτή την στιγμή τα συναισθήματά μας είναι αμοιβαία. Έχουμε και οι δύο δολοφονικές τάσεις ο ένας προς τον άλλο.

Με κοιτάει θυμωμένα και τα χέρια του έχουν γίνει γροθιές. Έτοιμος για ξύλο είναι. Κρίμα όμως που δεν με φοβίζει.

"Θα μου το πληρώσεις αυτο! Κατάλαβες; Μόλις με χαστούκισε μια γκόμενα γι'αυτά που είπες. Πρώτη φορα! Δεν θα γλυτώσεις τόσο εύκολα να το ξέρεις."

Γυρνάει και φεύγει χωρίς να με αφήσει να απαντήσω στην "τρομακτική" απειλή του.  Ωχχχ! άργησα... θα με περιμένει η Λίζα.

Όταν έφτασα στο πάρκο με περίμενε σε ένα παγκάκι.

- Λιζάκι δεν μπορείς να φανταστείς τι μου συνέβη πριν 5 λεπτά!
- Για πες.
- Τσακώθηκα με έναν ξινό, εγωιστή, κακάσχημο μαλ@κα.
- Γιατί;;
- Ο άνθρωπος δεν είναι με τα καλα του λέμε. Δεν έχω λόγια να τον περιγράψω!
- Πες μια ώρα!
- Ωχχ! Ώρα! Έχω αργήσει στο μάθημα! Θα τα πούμε αύριο αν είναι πάρε με τηλ μετά το σχολείο.
- Έγινε. Καλό μάθημα.
- Byee!

Πάω τρέχοντας στο μάθημα. Αυτή η μέρα ήταν πολύ κουραστηκή. Το μόνο που θέλω είναι να κάνω ένα μπάνιο και να πέσω για ύπνο.

My "brother"Where stories live. Discover now