Ξύπνησα πολύ νωρίτερα σήμερα οπότε έχω χρόνο να οργανώσω κάποια πράγματα στο μυαλό μου.
Δεν πρόλαβα καν να σκεφτω το χθεσινό περιστατικό με τον άλλο (ούτε το όνομά του δεν γουστάρω να πω). Εύχομαι τόσο πολύ σήμερα να μην έρθει σχολείο, γιατί έτσι και καταλάβει ότι πάμε στο ίδιο σχολείο την πάτησα.
Στο μόνο φιλικό περιβάλλον προς εμένα θα μου κάνει την ζωή κόλαση αυτος!
Μπορεί να είναι αδιάφορος για την ύπαρξη όλων των ανθρώπων εκτός από ότι κινειται με κωλος και στήθος, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην με θυμάται αν με δει.
Γιατί όπως είπε και αυτός... ήταν η πρώτη φορά που κοπέλα του ρίχνει χαστούκι και γι'αυτο ευθύνομαι εγώ!
ΧΑΧΑΧΑ! Φταίω που λέω την αλήθεια δηλαδή!
Τέλος πάντων άμα τολμήσει να μου κάνει κάτι θα πάρω και εγώ την εκδίκηση μου. Σιγά μην το αφήσω έτσι!
Ξέχασα να διηγηθώ και το περιστατικό στην Λίζα. Πόσο σπαστικό είναι που πάμε σε διαφορετικά σχολεία... Και εγώ στο σχολείο έχω μόνο τον Μάικ και κάτι άλλες που δεν τους δίνω σημασία...
Όμως με τον Μάικ δεν είμαι όπως με την Λίζα. Την Λίζα την ξέρω από μικρές και είναι και κορίτσι, μιλάμε πιο άνετα.
Ενώ ο Μάικ ειναι αγόρι και δεν τον βλέπω συχνά εκτός σχολείου.Η κοιλίτσα μου γουργουρίζει... Μμμμ η μαμά είναι ακόμα σπίτι... Οπότε...
- Μαμααα
- Έλα Λορέν μου.
- Είσαι στην κουζίνα;
- Ναι
- Φτίαξε μου σε παρακαλώ κάτι να φάω μέχρι να ετοιμαστώ.
- Είναι ήδη έτοιμα αγάπη μου.
- Εντάξει κατεβαίνω σε 5.Μμμμ για να δούμε τι θα βάλω...
Η καλύτερη επιλογή☆ Άνετο και για αυτή την εποχή που κάνει λίγο κρυο.
Παίρνω την τσαντούλα, τα βιβλία και κατεβαίνω.Δεν το πιστεύω! Η μαμά μου έφτιαξε PANCAKES!
- Μμμ... τι ωραία που είναι!
- Χαίρομαι που σου αρέσουν. Θα σε πάω εγω σχολείο γιατί σήμερα δεν θα πάω στο γραφείο.
- Δεν χρειάζεται έχω κανονίσειε τον Μάικ να πάμε, δεν μπορώ να του το ακυρώσω. Γιατί δεν θα πας γραφείο;
- Επειδή πρέπει να ετοιμάσω τα πράγματά μου για το ταξίδι αφού αύριο πετάμε. Εσένα είναι έτοιμα;
- Ωχχ! Το ήξερα πως κάτι ξέχασα, γιατί γύρισα χθές και ξεράθηκα στον ύπνο. Θα τα φτιάξω όταν γυρίσω από το σχολείο και αν είναι θα πω στην Λίζα να έρθει να με βοηθήσει.
- Ωραία ιδέα, έτσι θα τελειώσετε πιο γρήγορα.
- Ο Μάικ είναι έξω. Πάω εγώ φιλάκια, θα τα πούμε.
- Καλό μάθημα Λορέν.
KAMU SEDANG MEMBACA
My "brother"
Fiksi RemajaΗ Λορέν είναι ένα 16χρονο κορίτσι που πάει 2α λυκείου. Οι γονείς της είναι χωρισμένοι και ζει με την μητέρα της, η οποία δουλεύει σε μια μεγάλη εταιρία και έχει σχέση 1 μήνα με τον διευθυντή. Η ζωή της Λορέν είναι κανονικη...όλα πάνε μια χαρά, σχολε...