Αποφασίσω να φτιάξω κρέπες με ΜΕΡΕΝΤΑ και μπισκότο.Όταν τις τελείωσα ο Κόνορ κατέβαινε με ένα σόρτς και... μαλλον ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΣΟΡΤΣ. Και αφησε σε κοινή θέα τους κοιλιακολυς και τα μπράτσα του.
"Βάλε καμια μπλούζα ρε"
"Γιατί σε χαλάει;"
"Ναι, με χαλάει." ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ
Οπα διάλειμμα. Αρχίζω και συμπαθώ τον καβαλημένο; Τελικά δεν είναι και τοοοοσο κακός. Εξωτερικα. 😅
"Δεν με νοιάζει γατούλα"
"Βλαμμένο"
"Τι καλό θα φάμε; ή το έκαψες;"
"Γι'αυτό που είπες δεν θα φας. Να μάθεις!"
"Συγχωρεσέ με γατούλααα"
"Όχι"
"Θες να πέσω και στα πόδια σου; Έλααα τωρα."
"Δεν θα 'ταν κακή ιδέα"
"Πλάκα κάνεις έτσι;"
"Καθόλου"
Τότε σηκώνεται από την καρέκλα και κάθεται στα πόδια μου παρακαλώντας με. Εγώ σαν πόλυ έξυπνο κορίτσι φυσικά πήρα γρήγορα το κινητο μου και έβγαλα φωτογραφία αυτή την υπέροχη στιγμή.
"Τι έκανες; Με έβγαλες φωτογραφία;"
"Ενθυμιο"
"Σβήστην!"
"Όχι. Δεν θα την ανεβάσω όσο είσαι καλό παιδί"
"Δεν νομίζω να σε συμφέρει να την ανεβάσεις αφού δεν θα φοράω μπλούζα και θα τους πω ότι κάναμε σεξ"
"Τι; Δεν θα τολμήσεις."
"Ανέβασέ την και δες με"
"Παλιοεκβιαστή"
"Φέρε το φαΐ τώρα"
Με το που βλέπει τις κρέπες κάνει κάτι τελείως παράξενο. Σηκώνεται και με φιλάει στο μάγουλο.
"Είσαι η καλύτερη γατούλα"
"Διπολικός είσαι εσύ, την μια με εκβιάζεις και την άλλη με φιλάς"
"Τι να κάνουμε. Να σου πω μίλησα με τον πατέρα μου και μου πε να σε πάω στο εξοχικό μας και να κάτσουμε όλο το σαββατοκύριακο"
"Ααα τέλεια πάμε"
"Και κάτι άλλο...Κυριακή βρλαδυ εκεί θα έρθουν και δύο ξαδέρφια μου να τα γνωρίσεις."
"Αααα εντάξει τότε"
"Πήγαινε να ετοιμάσεις τα πράγματά σου"
Στον δρόμο επικρατεί ησυχία. Ο Κόνορ οδηγάει και εγώ παίζω με το κινητό. Κάποια στιγμή σταματλαει το αυτοκίνητο και κατεβαίνει σε ένα καφενείο.
Εγώ δεν κάνω τον κόπο να σηκωθώ αφού δεν μου πε να πάω μαζί του ή κάτι.
Τον βλέπω να μπαίνει μέσα και να μιλάει με μια κοπέλα. Γυαλίζουν τα μάτια της όταν του μιλάει και του φέρνει δύο καφέδες και μια σακούλα.
Αυτός φεύγει χωρίς να πληρώσει και μπαίνει χαμογελαστός στο αμάξι.
"Τι έγινε κ.Κόνορ που οφείλεται αυτό το χαμόγελο;"
"Σκάσε παίξτο χαρούμενη μεχρι να φύγουμε και θα σου πω"
Μετά απο ένα δεκάλεπτο σταματάει το αμάξι μου δίνει τον καφέ μου και την σακούλα.
"Αυτή με γούσταρε και μου κέρασε τους καφέδες και τα γλυκά. Οταν έφευγα κοιτούσε να δει την αντλιδρασή μου. Άνοιξε την σακούλα και έλα να φάμε τα γλυκά τώρα "
"Τι τραβάς καημένε 😂"
Όταν ανοίγω την σακούλα βρίσκω ένα χαρτάκι με έναν αριθμό τηλεφώνου. Το δίνω στον Κόνορ και χωρίς να το κοιτάξει το πετάει από το παράθυρο.
Καλά τον λέω εγώ καβαλημένο, αλλά δεν ευθύνεται μόνο αυτός γι'αυτό. Όλοι οι άλλοι του δίνουν θάρρος. Όπως αυτή η κοπέλα για παράδειγμα.
Στην συνέχεια σταματάει το αμάξι σε ένα εμπορικό κέντρο.
"Τί κάνουμε εδώ Κόνορ;"
"Έχουμε να κάνουμε κάτι ψώνια γατούλα" και με κοιτάει πονηρά. Το φοβάμαι αυτό το βλέμμα.
Ξέρετε τι έκανε ο ηλίθιος; Δεν πήρε επίτηδες την βαλίτσα με τα πράγματά μου και την άφησε σπίτι. Έτσι πρέπει να ψωνίσουμε ρούχα για μένα. Τι τέλεια.
Με αφήνει σε ένα μαγαζί και εξαφανίζεται λέγοντας μου ότι γυρνάει σε 15 λεπτά. Οκ καμια γκομενα υποθέτω.
Μέχρι να έρθει αυτός εγλω αγορλαζω ένα ολόσωμο καθημερινό σορτς, ένα τζιν, δύο μπλούζες, ένα μαύρο φόρεμα, γοβες, τσαντάκι και καθημερινά παπούτσια ώστε να μου φτάσουν για σήμερα και αύριο.
Όταν γυρνάει τον βλέπω με δύο σακούλες και ένα χαμόγελο.
"Τι πήρες εκέι και χαμογελάς έτσι;"
"Έκπληξη γατούλα. Εσύ έκανες τα ψώνια σου;"
"Αμέ"
"Ωραία θα πάμε στο σούπερ μάρκετ να πάρουμε τα απαραίτητα και μετά πάμε εκεί"
"Εντάξει"
YOU ARE READING
My "brother"
Teen FictionΗ Λορέν είναι ένα 16χρονο κορίτσι που πάει 2α λυκείου. Οι γονείς της είναι χωρισμένοι και ζει με την μητέρα της, η οποία δουλεύει σε μια μεγάλη εταιρία και έχει σχέση 1 μήνα με τον διευθυντή. Η ζωή της Λορέν είναι κανονικη...όλα πάνε μια χαρά, σχολε...