Μπαίνω στο δωμάτιό μου και βροντάω την πόρτα πίσω μου χωρίς να του δώσει χρόνο να απαντήσει.Το ξέρω ότι οποιαδήποτε απάντησή του θα με τσάντιζε.
Όποτε θυμάται ο πρίγκιπας εδώ μέσα τσαντίζεται. Μια χαρά είμασταν πριν και τώρα πάλι έγινε αυτός ο εγωίσταρος που απεχθάνομαι.
Παίρνω την πετσέτα μου, τα ρούχα μου για να κανω ένα μπανιο. Θέλω να χαλαρώ λίγο. Ευτυχώς έχει φύγει και δεν τον βλέπω στο διάδρομο.
Όταν γυρνάω στο δωμάτιό μου βλέπω στο κρεβάτι δύο σακούλες. Ήταν οι σακούλες που κρατούσε στο εμπορικό ο Κόνορ. Δεν το πιστεύω για μένα τις πήρε.
Φυσικά επειδή έχω τρόπους θα δεχτώ το δώρο του αλλα δεν θα πάψω να είμαι τσαντισμένη μαζί του.
Στην πρώτη σακούλα είχε ΕΣΩΡΟΥΧΑ! Παναγία μου το παιδί είναι τελείως ανώμαλο.
Τι θα έχει στην άλλη; Προφυλακτικά;
Αφού πρώτα παίρνω κουράγιο την ανοίγω και παθαίνω ΣΟΚ!
ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ!
Έχει γούστο τελικά ο άτιμος.
Όμως γιατί είναο τόσο καλός μαζί μου; Και γιατί θα έπερνε εσώρουχα στην μέλλουσα αδερφή του;
Καθώς τα σκεφτόμουν όλα αυτά και δημιουργώντουσαν αρκετές απορίες στο μυαλό μου ακούω έναν μικρό θόρυβο.
Ένα χαρτάκι ήταν κάτω από την πόρτα μου.
Έγραφε:
"Συγνώμη γατούλα ήμουν μαλάκας"
Και στην συνέχεια μια σοκολάτα.
Όταν εγώ λεω ότι είναι ΔΙΠΟΛΙΚΟΣ δεν με ακούτε.
Αλλά έχε χάρη που μου πήρε και σοκολάτα. Έχει καταλάβει από ότι φαίνεται ότι έχω αδυναμία στο ΦΑΪ.
Ετοιμάζομαι σιγά σιγά. Αρχικά βάφομαι πολύ ωραία (μου πήρε και 1,5 ώρα) και στην συνέχεια αποφασίζω να βάλω τα εσώρουχα που μου πήρε, με το κόκκινο φόρεμα και τις μαύρες γόβες μου.
Κατεβαίνω κάτω αλλά δεν είναι κανείς. Φωνάζω τον Κόνορ, πουθενά αυτός.
Δεν το πιστεύω ότι έφυγε και με άφησε εδώ.
Ξαφνικά ακούω μια κόρνα. Βγαίνω έξω και βλέπω τον Κόνορ σε ένα μαύρο σπορ αμάξι.
Βγαίνει έξω και μένει άγαλμα.
Είναι τόσο γλυκός και σέξυ... ΣΚΑΣΕ ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΊΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΣΟΥ!
Του φιλάω το μάγουλο και του λεω:
"Συγχωρεμένος""Είσαι πολύ όμορφη γατούλα...χαίρομαι που έβαλες το δώρο μου... όμως το άλλο σου φάνηκε χρήσιμο;"
"Δεν σε αφορά Κόνορ και δεν νομίζω να το μάθεις ποτέ"
"Ποτέ μην λες ποτέ" και δαγκώνει το κάτω χείλος του.
Αφού μένω άφωνη και είμαι έτοιμη να λιώσω για κάποιο λόγο. Δεν λέω κάτι και μπαίνω στο αμάξι προσπαθώντας να το ξεχάσω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My "brother"
Ficção AdolescenteΗ Λορέν είναι ένα 16χρονο κορίτσι που πάει 2α λυκείου. Οι γονείς της είναι χωρισμένοι και ζει με την μητέρα της, η οποία δουλεύει σε μια μεγάλη εταιρία και έχει σχέση 1 μήνα με τον διευθυντή. Η ζωή της Λορέν είναι κανονικη...όλα πάνε μια χαρά, σχολε...