~Pov Teddy~
Vandaag is eindelijk het concert van Shawn Mendes, ik en ava hebben hier acht maanden op gewacht nadat we de kaartjes hadden gekocht, acht maanden! Ava en ik zijn ons nu aan het omkleden en klaar maken, ik heb een strakke donkerblauwe Levi's spijkerbroek aan met een los wit T-shirt die ik bij mijn broek heb ingestopt. Daarbij draag ik mijn legergroene bomberjack en mijn zwart-witte superstars. Ava draagt een schattig wit jurkje met roze bloemetjes aan de onderkant met daarbij een licht spijkerjasje en witte all-stars. "TEDDY AVA TOM IS ER, SCHIETEN JULLIE OP?" schreeuwt mijn moeder naar boven. Tom is de vader van Ava, hij brengt ons naar de Ziggo dome waar het concert is. "WE KOMEN ER AAN MAM". We loper naar beneden en begroeten Tom, ik door hallo te zeggen en Ava met een knuffel.We zitten in de auto en zijn heel excited, te excited. "Pap mogen we muziek aanzetten?" Vraagt Ava. "Ja natuurlijk" antwoord hij. We zetten Something big op en schreeuwen heel hard mee. Uiteindelijk komen we aan na 20 minuten rijden, aangezien we al een Amsterdam wonen. "Nou jullie hebben al lekker kunnen oefenen in de auto" lacht hij "veel plezier!". "Bedankt!" Roepen we in koor "bedankt voor het brengen!". En we lopen naar die ingang waar een hele lange rij staat, dit duurt nog wel even...
Heee ik ben het, dit was dan het eerste hoofdstuk, ik hoop dat jullie vonden, het was wel een wat saai hoofdstuk maar geloof me daar gaat verandering in komen (hoop ik). Byee💗💗
JE LEEST
Met him at the concert [Dutch/voltooid]
Подростковая литератураDit verhaal gaat over Teddy, een 17 jarig meisje uit Amsterdam. Samen met haar vriendin Ava is ze erg fan van Shawn Mendes. Maar op zijn concert gebeurd iets onverwachts...