•6

264 4 1
                                    

Volgende dag
~Pov Teddy~
Brian was gister avond na het eten naar huis gegaan, aangezien we vandaag naar school moeten. Dus ben ik gisteravond tot laat mijn huiswerk wezen maken en ben ik nu heel moe. Ik hoor iemand de trap op rennen dus ik weet wat dit betekend. En ja hoor. "UUUHG AVA" ava moet lachen. "Kom kleed je aan we moeten naar school" zegt ze dan. "Oké mama" zeg ik terwijl ik rol met mijn ogen
Dit is wat ik aan heb:

 "Oké mama" zeg ik terwijl ik rol met mijn ogenDit is wat ik aan heb:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En dit is wat ava aan heeft:

Ava woont trouwens verderop in de straat en loopt 's ochtends altijd naar mijn huis toe

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ava woont trouwens verderop in de straat en loopt 's ochtends altijd naar mijn huis toe. "Zullen we gaan? Ik heb geen honger, ik haal in de pauze wel wat in de kantine" zeg ik. "Is goed"
Ik stap op mijn scooter en Ava stapt achterop, net als elke ochtend
"OMIJNGOD TED STOP DE SCOOTER, IK ZIE EEN EEKHOORN"
*facepalm*
"Nee ava we zijn al bijna te laat" lach ik. "jij bent stom" krijg ik als antwoord. "Ik ben niet stom, wil je soms lopen naar school" vraag ik met een grijns. "Neee laat maar je bent geweldig" en we lachen beide
Als we op school aankomen zie ik Tom, mijn beste vriend.
Hij ziet er zo uit:

Ik ren naar hem toe en spring op zijn rug

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ren naar hem toe en spring op zijn rug. "Ik heb zo het gevoel dat er een teddy op mijn rug zit" we moeten beide lachen. Ik spring van zijn rug af en geef hem een knuffel. "Ik ga naar mijn kluisje byee" zeg ik dan. Tom lacht me na. "LACH ME NIET UIT IK BEN GEWOON HYPER" schreeuw ik heb nog na, ik zie hem nog harder lachen en ik grijns. Bij mijn kluisje pak ik mijn Bio boeken en mijn Frans boeken. Als ik naar les loop kom ik Lisa tegen, mijn ex bestevriendin. We waren heel close met zijn drieën, Lisa, Ava en ik. Maar toen wou Lisa graag populair worden (is haar niet gelukt) en liet ze ons vallen. Iedere keer als ik haar zie voel ik mezelf gwn weer boos worden. Ze loopt nu langs en glimlacht naar me, ik negeer het en loop naar Bio, mijn lievelings vak (don't blame me t is een geweldig vak). Ik ga achterin zitten naast Ava. "Oké, ik heb me vanochtend heel erg ingehouden Ted, maar hoe was het met Brian?" Zeg ze dan met een grijns. "Het Was heel leuk, we hebben 2 nachten bij elkaar geslapen en hij vroeg of ik zijn vriendin wou zijn" zeg ik en ik grijns ook. Een kort gilletje verlaat Ava's mond. "Ted dat is echt geweldig" zegt ze blij. "Dankje Aaf" glimlach ik. "Oké, ik moest even vertellen dat jullie de volgende les een nieuwe klasgenoot krijgen, maar hij is nu nog bezig met zijn boeken en zijn rooster regelen" zegt onze Bio leraar. "Oehh Ted hij zei hij, dus het is een jongen, misschien is ie wel knap" zegt Ava. Lachend rol ik met mijn ogen.

Als de les voorbij is gaan we naar Frans, ava en ik ga in het midden van de klas zitten. "Oké dames en heren zoals jullie weten komt er zo een nieuwe leerling, ontvang hem aub goed en help hem een beetje. Dan gaat de deur open en er komt gelijk een grijns op mijn gezicht, als hij mijn ziet komt er ook een grijns op zijn gezicht. Het is Brian.

Heee ik was deze week in NY en ik ga vandaag naar huis vliegen, dus in het vliegtuig kan ik lekker veel schrijven🎉💗

Met him at the concert [Dutch/voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu