~Pov Ava~
Het is maandag, Jeej! Werken! Oeh ik heb een idee, ik ga Teddy wakker maken net als vroeger in Nederland. Ik loop naar de kamer van Teddy en Brian. Zachtjes open ik de deur, neem een aanloop en spring boven op Teddy en Brian. "Aaaaffff" kreunt Brian. "Ughhh net als en Nederland" zegt Ted. En ik lig in een deuk."ONTBIJT KLAAR" roept Chris. "Schatjeeeee" roep ik naar Chris, terwijl ik van de trap af ren en daarna op zijn rug spring. "Goedemorgen liefie" zegt Chris, en ik glimlach tegen zijn shirt aan. Na een tijdje komt de rest ook aangestrompeld. Oja Anna en Liam zijn ook bij ons ingetrokken, dus de logeer kamer is nu van hen.
"Ik ga Sky uitlaten!" Zegt Brian. "Ik ga mee" zegt Kaitlynn. Hebben zij ook even wat broer en zus tijd. Xara, Anna, Teddy en ik besluiten alvast naar werk te gaan op onze longboards. "Byee boiissss" roepen we. De jongens roepen ook gedag.
Eindelijk vrij!!! De rest moet nog een uur maar ik ben klaar. "PEACE OUT!" Roep ik naar iedereen als ik de winkel uit skate. "Byeeee" hoor ik nog. "Teddy is over 1 week jarig, en we hebben een heel groot plan voor haar. Het wordt een Shawn verjaardag! We kopen merch enzo ENNNN ZE KRIJGT CONCERT KAARTJESS. We gaan naar het concert met Kaitlynn, Xara, Anna, Teddy en ik. En als wij weg zijn organiseren de jongen een groot feest in een feesttent, dus als we terug komen van het concert stappen we zo een feestje binnen. Ik heb er zooo veel zin in! Het was het idee van Brian, hij is zo'n goed vriendje voor Ted.
~Pov Teddy~
Ik lig thuis op de bank, er is niemand thuis. Ik besluit om een cover op te nemen. Ik zing "lay me down" want ik houd gewoon van dat nummer. Ik edit hem en plaats hem op mijn kanaal. Maar nu verveel ik me weer ughh, waar is iedereen. Op dat moment wordt ik gefacetimed, dus ik neem op. "ETHAAAANN" roep ik. "TEDDYYY" toept hij terug, dan komt Grayson in beeld. "GRAYSOOOON" "TEDDYYY" en we lachen allemaal. Ik heb nog veel contact gehad met de jongens en we zijn echt besties geworden. "Waarom belden jullie?" Vraag ik als we uitgelachen zijn. "We wouden wegen wat je wou hebben voor je verjaardag" zegt Grayson. Oja ik ben zaterdag jarig. "Uhhhh een muziek boxje" zeg ik glimlachend. "Helemaal top!" Zegt Ethan. "Kunnen jullie langs komen? Ik verveel me" zeg ik. "Haha is goed we komen er aan"Na 5 minuten gaat de deurbel. "Brothaaaszzs" roep ik als ik de deur open maak. "Sissieee" roepen Grayson en Ethan, eigenlijk voelen we echt als familie voor elkaar.
~Pov Brian~
Eindelijk vrijjjjjjj, Teddy appte dat de Dolans er waren, ze zijn net broer voor Teddy, en dat is heel fijn aangezien Teddy haar broer is verloren toen ze 10 was. Ik rijd naar huis en ga naar ons appartement. "Joooo mensen" roep ik als binnen kom. Teddy rent gelijk Op me af en springt in mijn armen. "Hi" zegt ze. "Hi" zeg ik. Ik loop naar de keuken en pak een glas water."Ik ga even naar de sportschool!" Roep ik. "Daaaggg" hoor ik ze roepen. Er zit een sportschool in dit gebouw dus dat is wel Chill, hij zit naast het zwembad. Na een tijdje komt Teddy ook de sportschool in lopen. "Hii schat" zeg ik. "Hey briii"
We sporten nog een tijdje en dan besluiten we weer terug naar ons appartement te gaan."Zullen we uit eteeeeennn?" Vraagt Anna na een tijdje. Iedereen stemt in
Uiteindelijk zijn we beland in een Italiaans restaurant en ik heb kip besteld. Het is HEI-LIG.
~Pov Ava~
Het is de volgende dag, het was gister heel gezellig. Vandaag het Teddy en ik iets superrrrr leuks doen, we gaan samen een tattoo nemen. Dit idee hadden we al toen we net beste vriendinnen waren, en we vinden het nu een goed moment.We rijden nu met Brian en Chris baar de tattoo shop, ik ben soooo exciteddd. Als we er zijn praten we met de tattoo artiest en gaan zitten in de stoelen. Het doet wel een beetje pijn, maar we doen een kleunde tattoo dus het is snel voorbij. Dit is het eind resultaat:
Het staat voor Nederland, waar we van weg zijn 'gevlogen'. Als Teddy ook klaar is kijkt ze me aan met tranen in haar ogen van geluk. "Ik ben zo blij dat we dit hebben gedaan" zegt ze en geeft me een knuffel. Ik denk dat we zo'n ongeveer 5 minuten staan te knuffelen. Na een tijdje tekenen we af, en rijden weer naar huis. "Het is heel mooi" fluistert Chris in mijn oor, en ik zoen hem. We laten het aan iedereen zien en iedereen vindt het mooi, daar zijn we heel blij mee.
Hooooiii, hoop dat jullie het leuk vinden, pls follow en vote❤️❤️❤️
JE LEEST
Met him at the concert [Dutch/voltooid]
Novela JuvenilDit verhaal gaat over Teddy, een 17 jarig meisje uit Amsterdam. Samen met haar vriendin Ava is ze erg fan van Shawn Mendes. Maar op zijn concert gebeurd iets onverwachts...