Na ongeveer anderhalf uur in de rij te hebben gestaan en wat gepraat te hebben met de mensen om ons heen zijn we eindelijk aan de beurt. Onze kaartjes worden gescannt en de bewaker zegt:"fijn optreden!". "Dankjewel" zeggen we nog glimlachend terug."AAF!". "Wow Jeez teddy ik schrok me dood" lacht ze. "Kom ik moet naar de wc" zeg ik en trek Ava mee, die hoor ik nog zuchten en ik grijns.
"Ugh het is zo druk hier, ik ga naar de mannen wc" zeg ik. "Jup ik ga mee" krijg ik als antwoord. Ik loop naar de wc en was daarna mijn handen, ik denk dat Ava al buiten is. Als ik maar Aaf wil lopen bots ik tegen iemand op "oh sorry" zeg ik geschrokken. "Niet erg!" zegt hij. Ik kijk hem aan en wow ik heb nog nooit zo'n knap persoon gezien (naast Shawn dan hahaha) . "Zit je niet in de verkeerde wc?" Vraagt hij met een grijns. "Eigenlijk wel maar het was daar veel te druk dus nu ben ik hier" grijns ik terug. "Wat is je naam?" Vraagt hij opeens. "Teddy, die van jou?". "Brian" antwoord hij glimlachend. "Nou oké Brian, ik vraag me wel even een ding af?". "Vraag maar raak, teddy". "Wat brengt jou naar een Shawn mendes concert?", vraag ik met een lach op mijn gezicht. "Hahahahah mijn tweeling zus kaitlynn had kaartjes gewonnen ofzo en ze wou dat ik met haar mee ging". "Ooh dat verklaart een hoop" zeg ik. "Oké nu wil ik jou wat vragen" zegt Brian. "Vraag maar raak" zeg ik op de zelfde manier als dat hij dat deed, en grijns. "Mag ik je nummer?". Wow straight to the point denk ik bij mezelf. Dan zeg ik: "Ja natuurlijk" en geef hem mijn telefoon en hij die van hem aan mij, zodat we onze nummer is elkaars mobiel kunnen zetten. "Ik spreek vast snel, maar ik moet nu naar mijn vriendin Ava". "App me!" Schreeuwt hij me na, ik grijns nog naar hem en hij grijnst terug.
Als we de zaal inkomen is het voorprogramma al begonnen, in het voor programma staat James TW. Ik kende hem eerst niet, maar ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk best wel geweldig vind. In de pauze tussen het voorprogramma en het moment dat Shawn opkomt wordt er opeens op mijn schouder getikt. Ik kijk om en zie Brian. "Hey, Brian!" Zeg ik enthousiast. "Hey teddy" grijnst hij terug. Dit is kaitlynn. "Oh dus jij bent de tweelingzus van Brian?". "Jep dat ben ik" zegt ze aardig terug. Ik stel Ava aan hun voor en andersom, en leg Ava even uit hoe ik Brian heb ontmoet. Na een half uur gezellig gepraat te hebben wordt het opeen donker in de zaal. Shawn komt op en ik gil, ik gil zo hard als ik kan en glimlach omdat ik me zo gelukkig voel op dit moment.
~Pov Brian~
Ik zit dus achter Teddy, en ik kan me niet concentreren opende show. Ik kan alleen maar naar haar kijken en luisteren hoe ze hard meezingt met de muziek. Kaitlynn heeft het blijkbaar door want ze zegt in mijn oor: "Je vindt haar leuk". "Echt niet!" Zeg ik, "Nouja misschien ook wel" zeg ik met een glimlach, en probeer me op de show te concentreren.Heee ik ben het, ik hoop dat jullie het al wat leuker vinden en bedankt voor het lezen💗
JE LEEST
Met him at the concert [Dutch/voltooid]
Fiksi RemajaDit verhaal gaat over Teddy, een 17 jarig meisje uit Amsterdam. Samen met haar vriendin Ava is ze erg fan van Shawn Mendes. Maar op zijn concert gebeurd iets onverwachts...