~Pov Xara~
"WIE GAAT MEE SHOPPEN IK WIL NIEUWE SCHOENEN" roept Teddy door het huis. "IK GA WEL MEE" zegt Brian. "YEAAHH" hoor ik Teddy roepen. Ze rent naar de deur maar struikelt over haar voeten. Ze maakt het mooi af door er een koprol achter aan te maken. "Kijk het was gewoon de bedoeling!" Zegt ze als ze weer staat, en ik schiet in de lach. Een tijdje later slaat de deur dicht, Teddy en Brian zijn weg. Anna en Liam zijn hier blijven slapen, ze sliepen samen in de logeerkamer.
"XAARTJEEE" "TOMMIEEEEE" ik ren maar hem toe en spring in zijn armen.
(Zo ziet het er ongeveer uit)"Oké, xaar trek je schoenen aan ik heb wat leuks geregeld" zegt Tom terwijl ik nog steeds in zijn armen hang. "Is goed" zeg ik, en glimlach naar hem.
Ik trek mijn schoenen aan en pak mijn longboard, hij doet hetzelfde. We lopen de deur uit naar de lift en stappen in. Tom staat debiel te dansen op het lift muziekje. Ik kijk hem lachend aan. "wat? Deze muziek is gewoon geweldig, don't judge me!" Zegt hij. En ik kom niet meer bij van het lachen.
Na een tijdje skaten komen we aan bij centralpark, Hij pakt mijn hand vast en we skaten het park in. Na een tijdje zie ik Kaitlynn staan bij een kleedje aan het water. "Veel plezier Guys" zegt ze en ze loopt glimlachend weg. Op het kleedje staat allemaal eten en drinken. Ik kijk Tom vol verbazing aan en spring in zijn armen. "Dankje Tom, dit is geweldig, ik houd van je" zeg ik in zijn oor. "Ik houd ook van jou" zegt hij en glimlacht naar me. "Zullen we gaan zitten?" Vraagt hij als we uitgeknuffelt zijn. "Goed plan, ik heb honger" zeg ik, en we lachen.
~Pov Teddy~
Ik loop hand in hand met Brian over Broadway, en op dat moment zie ik iets heel heel heel erg ongelofelijks. "Brian, Volgensmij zijn darde dolan twins" sis ik naar Brian terwijl ik naar de twee jongens wijs. "Zou best kunnen" zeg Brian. "Ga er maar heen" zegt Brian met een glimlach. "Hi, mag ik misschien Op de foto met jullie?" Vraag ik aan ze. "Ja tuurlijk!" Zegt Ethan frickin Dolan, AAAAAHHHH. "Maar dan willen we jou en je vriend ook om een gunst vragen." Voegt Grayson toe. "Helemaal prima" zeg ik glimlachend, Brian maakt een foto van de tweeling en mij. "En, wat wouden jullie vragen?" Vraag ik dan. "Nou, er hebben een appartement gekocht maar we dachten, laten we eerst de buurt verkennen." Zegt Grayson. "Maarrr, we weten nu niet meer waar we heen moeten" zegt Ethan, terwijl hij zijn achterhoofd krapt. Ik lach kort. Hij laat me een briefje zien waar het adres op staat. "Nou dat komt mooi uit, daar wonen wij ook, het is hier heel dicht bij, loop maar mee!" Zeg ik tegen DE DOLAN TWINS, AAAAHHHH. We lopen met zijn vieren naar het appartement. "Heel heel heel heel heel erg bedankt" zegt Ethan. "Geen probleem!" Antwoord ik. "Wat is jullie huisnummer, dan kunnen we misschien een keer langskomen?" Vraagt Grayson. "34B" zegt Brian, en glimlacht. We zeggen gedag en Brian en ik lopen naar de lift. "Dat was zeker de dag van je leven" glimlacht Brian. "Bijna, de dag van mijn leven was toen ik jou ontmoette" zeg ik, en we belanden en een zoen.~POV Ava~
Ik hoor de deur open gaan en na een tijdje komen Teddy en Brian binnen. "TED WAT HEB JE GEKOCHT" vraag ik. Teddy moet lachen, en laat het zien."Aaf, ik moet je iets vertellen" zegt Teddy met een grote glimlach. Ze vertelt het hele verhaal over de Dolan twins, en iedereen die thuis is luistert mee, ook Anna en Liam. "En nu komen ze dus misschien bij ons lang" sluit ze af met een grote grijns. "OMGAAHHHHD" roepen Kaitlynn en ik tegelijk.
Op dat moment gaat de deurbel. "Ik doe wel open" zegt Teddy.
Ik hoor wat gepraat en na een tijdje komt Teddy binnen lopen met DE FRICKIN DOLAN TWINS.~Pov Rick~
Het is nu ongeveer 10 uur, Ethan en Grayson zijn blijven eten en ze zijn goede gasten. De meiden hebben veel met ze gepraat en Xara en Tom kwamen uiteindelijk ook thuis, dus die hebben ze ook ontmoet. "Kaitlynn, ga je mee douchen?" Vraag ik. "Ja ik kom eraan" zegt ze en glimlacht.
Ik loop naar boven, pak kleding, ondergoed en loop dan naar de badkamer. Dan kan Kaitlynn ook. We stappen onder de douche en ik was haar haren.JOOOOOO MENSEN, ik dacht, er moet weer iets gebeurden DUS NU ZIJN DE DOLAN TWINS ER. Hoop dat jullie het leuk vinden byeee❤️
JE LEEST
Met him at the concert [Dutch/voltooid]
Подростковая литератураDit verhaal gaat over Teddy, een 17 jarig meisje uit Amsterdam. Samen met haar vriendin Ava is ze erg fan van Shawn Mendes. Maar op zijn concert gebeurd iets onverwachts...