~Pov Ava~
"Aaf wakker worden we gaan landen" fluisterd Chris. Ik doe mijn gordel om en leun tegen Chris aan. Mijn oren doen pijn dus ik pak even een kauwgumpje. Ik kan niet geloven dan we straks gewoon in NY zijn.
Als het vliegtuig is geland lopen we naar de paspoort controle en vertellen wat we komen doen hier in Amerika aan de bewaker. Dan gaan we onze koffers ophalen, ik zie die van mij en loop er naar toe. "GOTCHA" roep ik, en mijn vrienden lachen. Mensen kijken me raar aan But i don't caree.
Na een half uur wachten komt het taxi busje dat we hadden besteld er aan. "Joehoeeee hij is errr, Home here we comee" zegt Teddy. Ik lach, wat heb ik toch geweldige vrienden.~Pov Brian~
Ons appartement is in Manhattan. Ik loop hand in hand met teddy naar ons appartement, en het is ZIEK chill. Je kan t haast geen appartement noemen, we hebben namelijk gewoon 2 verdiepingen en het is heel groot, maar omdat we met zijn achten zijn hadden we veel geld te besteden. "DIT IS AMAZINGHHH" roept Xara. "YEAHHHH" roept ook Chris. Dit is hoe het apartement er een beetje uitziet:Teddy rent gelijk naar boven, waar de slaapkamers zijn. Er zijn en 5, dus ook een logeer kamer. "BRIAN DIT WORDT DIE VAN ONS. Ik loop maar boven en sla mijn armen om Teddy heen. "Perfect" zeg ik en geef een kus op haar hoofd. "JOO ZULLEN WE NAAR EEN WINKEL GAAN OM SPULLEN VOOR IN DE SLAAPKAMERS TE KOPEN?" Roept Rick dan, en iedereen stemt in. Alles is namelijk al ingericht behalve de slaapkamers.
We hebben ook de buurt wat verkent en zijn nu als een tijdje thuis en zijn lekker bezig in onze kamers. Teddy zet wat muziek aan en solo dance komt op, dus Teddy danst don't door de kamer en ik film het op Snapchat. Ik zet er bij: lekker werken in nieuwe kamer met Mn debieltje💗, ik zet hem in mijn verhaal. Uiteindelijk zijn alle kamers klaar.
Die van mijn en Teddy:
Rick en Kaitlynn:
JE LEEST
Met him at the concert [Dutch/voltooid]
Teen FictionDit verhaal gaat over Teddy, een 17 jarig meisje uit Amsterdam. Samen met haar vriendin Ava is ze erg fan van Shawn Mendes. Maar op zijn concert gebeurd iets onverwachts...