•3

497 5 0
                                    

~Pov Ava~
Na het concert (die echt ge-wel-dig was) praten we nog even met de tweeling, wat heel gezellig is. En ik heb zo'n vermoede dat Brian en Teddy elkaar wel zien zitten. Dan krijg ik een appje van mijn vader binnen, dat hij over een half uur op de afgesproken plek staat. "Ted, mijn vader is er over een half uur" zeg ik. "Kan ik dan zo nog even naar het toilet?" Vraagt ze. "Tuurlijk". We nemen afscheid van de tweeling en ik hoor Brian nog "bel me" fluisteren in Teddy's oor, waardoor ik grinnik. "Wat zit jij nou weer te grinniken?" Vraagt ze. "Niks" zeg ik met een glimlach, en we lopen maar de auto.
Als we instappen vraagt mijn vader hoe het was en we vertellen alles over hoe goed en leuk Shawn is.

Later als ze thuis zijn
~Pov Teddy~
We zijn nu bij Ava thuis en we gaan gelijk op bed liggen aangezien we morgen wel naar school moeten en het al laat is.
Toch stuur ik Brian nog even een berichtje
B= Brian, T=teddy
T: Het was leuk je te ontmoeten! X
B:vond ik ook xx
B:oké dit is misschien een beetje onverwachts maar Uhh wil je misschien op een date?
T: Ja! Lijkt me super leuk x, waar woon je eigenlijk?
B:Amsterdam
T:komt mooi uit ik ook
B:wat is je adres? Dan kom ik je morgen op halen om 18:00 als dat goed is
T: is goed! Mijn Adres is **********straat 43
B:oké tot morgen x
T:tot morgen

Einde gesprek

"AVAAAAA" schreeuw ik, en ik laat het gesprek lezen. "OMIJNGOD TED IK GA JE MORGEN HELEMAAL KLAARMAKEN VOOR JE DATE" schreeuwt ze blij. Ik lach en val langzaam in slaap.

Ik word wakker door een zwaar gewicht dat op me ligt. "Moet je me altijd wakker maken door op me te springen als we logeren?" Vraag ik lachend. "Ja, en daar gaat nooit verandering in komen" antwoord ze. We draaien Shawn's album illuminate en maken ons klaar voor school, we hebben geluk want de eerste 2 lesuren vallen uit. Ik draag een zwarte broek met gaten bij de knieën, met een donkerblauwe kroptop en daarbij mijn superstars.

Later op school
Als we op school komen vraagt iedereen hoe het was en we vertellen vrolijk alles over het concert, totdat ik een appje binnen krijg:
Brian: Hee ik heb zin in vanavond xx
U: ik ook, zie je straks xx
Brian: tot straks X

Einde gesprek

Ik glimlach even als ik het gesprek terug lees, ik heb echt zin in vanavond.

Ejjj ik ben het, ik weet het, het is nog saai en kort en misschien zitten er heen veel spelfouten in, dan sorry daarvoor. Maar ik hoop dat jullie alsnog lezen en delen met jullie vrienden💗💗

Met him at the concert [Dutch/voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu