Chapter 2

120 13 0
                                    

Rehat~

"Yeay!!rehat!!jom lh gi kantin..aku dh lapar dh ni"kata Iza happy."Jomlh..aku pon dh lapar ni"kata Risha."Aku pon..tapi aku x bwk duitlh weyh..aku lupa nk mintk kat papa aku..huarghh"kata Iqah."Xpe..biar aku belanja kau"kata Fahmi tiba tiba muncul."Ehhh..korg x gi lgi ke?"tnya Reen."Kitorang tunggu korg.."jawab Izz."Ishh..x pyh lh tunggu kitorang..pergi je lh rehat!"marah Risha."Eiii..dia ni..kitorang punya lh baik hati nk tunggu..dia marah pulk..dasar perempuan ego!"marah Amin."Hoi!!!lahanat lh kau!!!"Risha geram tambah marah."Apa kau ckp?!lahanat?!huishhh..tu kurg ajar nma nya tu.."Amin bengang."Wo wo..dh lh..geng jom blah..perempuan ni mmg x tahu nk hargai"kata Izz."Pigidah!!!x kesah pon!!!"marah Reen."X jadi aku nk belanja perempuan mcm ni"kata Fahmi."X pyh belanja weyh..org dh buat baik..tapi dibalas jahat..hmm"kata Syahmi lalu pergi bersama gengnya."Tak hingin aku nk duit haram kau tu!!!"jerit Iqah."Eiiii...geram pulk aku!hbis hilg selera aku nk mkn!"Iza geram.

Tiba tiba

"Nama yg saya pnggil..sila dtg bilik disiplin skrg..Risha Adelia,Nureen Natasha,Haziqah Amani dan Izati Qistina..dtg ke bilik disiplin skrg!"bunyi speaker sekolah.(Tak tahu lh apa nma benda alah tu..author tulis speaker je lh eh)

"Eiii..apa pulk cikgu nk ni!"Iza geram."Dh lh..jomlh gi..nnti lmbt kene marah pulk"kata Reen.

4 girlzz pon bergerak pergi ke bilik disiplin.

Di bilik disiplin~

Risha membuka pintu..4 girlzz masuk ke dlm bilik disiplin tu."Ada apa cikgu nk jumpa kami?"tnya Risha."Korg semua di denda kemas stor sukan"kata cikgu disiplin."Ha?!tapi kenapa cikgu?"tnya Reen terkejut."Cikgu dpt tahu yg korg semua ponteng kelas"kata cikgu disiplin."Alaa cikgu..xnk kemas stor sukan..bnyk tikus lh cikgu"rungut Iza."Haahlh cikgu..pastu ada lipas pulk tu..eiii geli .x suka!"kata Risha geli."Kemas stor suka ataupon cikgu suruh kamu semua bersihkan tandas?!pilih!"4 girlzz terkejut apa yg dikatakan oleh cikgu."Oklh cikgu..kitorang lebih rela kemas bilik stor sukan."kata Iqah lemah."Hmmm..bagus..balik nnti baru mula..selagi x bersih..xleh blik!faham x?!"jerit cikgu disiplin."Baik cikgu"kata 4 girlzz."Ok..dh keluar"arah cikgu disiplin.4 girlzz terus keluar.

"Ishhh..sape yg bgitahu cikgu ni?!"Risha geram."Ni mesti 4 boyzz tu bgitahu!"kata Reen."Eiiii!!!diorang ni..siaplh diorang aku kerjakan smpai mati nnti!!!"marah Iza."Mmg lahanat btul lh diorang tu!!!"marah Iqah."Dh lh!jom kita cari diorang!"kata Risha.4 girlzz cari 4 boyzz merata tempat tapi x dijumpai.

"Ishhh..mna diorang ni?!"Iqah geram."Ha!tu diorang..kat tepi padang!"tunjuk Iza."Jom guys!"kata Risha.

4 girlzz menuju ke arah 4 boyzz yg tgh mkn tu..

"Oi!!!"jerit Reen.Izz yg tgh minum air tu tersembur akibat terkejut.4 boyzz bngun..mereka lihat 4 girlzz menuju ke arah mereka dgn muka yg merah.

"Dh knape korg ni?jerit jerit.."kata Syahmi."Mesti korg kan yg bgitahu cikgu?!"tengking Reen."Bgitahu apa?"tnya Fahmi."Alaa.jgn nk buat tak tahu lh..kitorang tahulh yg korg x puas hati kan!"marah Risha."X puas hati apa?!"marah Izz."Korg ingat kitorang x tahu ke haa yg korg bgitahu cikgu!"kata Iqah."Ishhh korg ni!straight to the point lh!bgitahu apa?!"Amin geram."Bgithu yg kitorang ponteng kelas lh babi!!buat buat lupa pulk!"tengking Risha."Eiii..kau ni!mulut kau xde insurans kan?!"marah Amin."Suka hati aku lh!!kau sibuk pahal!dh lh nyanyuk!"balas Risha."Eiii!!!perempuan ni!"Amin tampar Risha.Risha terkejut..begitu jugak dgn kawan kawannya dan 4 boyzz.Risha pegg pipi kirinya..dia marah.."Eiiii!!!!!"jerit Risha.dia tarik rmbut Amin."Arghhh..oi!!lpslh!"jerit Amin..dia tarik rmbut Risha pulk."Arghhh"jerit Risha."Risha!""Amin!"kata 4 girlzz & 4 boyzz serentak.

"Oi!lpskan Amin lh oi!"kata Fahmi..dia tarik Risha."Oi!jgn sentuh kawan aku!"kata Iqah..dia tarik rmbut Fahmi.

Mulalh pergaduhan tarik tarik rmbut..

Salah sorg pelajar nmpk..dia terus pergi bgitahu guru disiplin.

_________

Di bilik disiplin~

"Apa nk jdi korg ni?!"tengking cikgu disiplin."Diorang yg mula dulu cikgu!"kata Reen."Apasal pulk?!korg yg mula dulu!"balas Izz.

"Diam!!!"jerit cikgu disiplin.4 girlzz dan 4 boyzz..masing masing tundukkan kepala..x berani nk pndg wajah singa cikgu disiplin tu."Dpn cikgu pon masih nk gaduh lgi!haihh..4 girlzz..korg tu perempuan..buat lh cara perempuan..4 boyzz pulk..korg baru hari pertama sekolah..dh buat hal..nma group sma pulk tu..haihhh"keluh cikgi disiplin.

"Cikgu nk 4 boyzz & 4 girlzz bersih dewan blik nnti!"kata cikgu disiplin tegas."Tapi cikgu..kitorang kemas bilik stor sukan.."kata Iza."Tak jadi...disebbkan korg semua buat hal..korg kene kemas dewan smpai kul 6 ptg..faham?!"kata cikgu disiplin tegas."Faham cikgu"jawab 4 girlzz & 4 boyzz."Bgus..korg boleh keluar"kata cikgu disiplin.4 girlzz & 4 boyzz terus keluar.

"Ishhh..hbis kusut rmbut aku!"kata Risha."Padan muka!"kata Amin.Risha geram.

4 boyzz jalan mendahului 4 girlzz.

"Weyh..Risha..pipi kau ok x?merah lh weyh.."tnya Iqah risau."Xpelh..sikit je.."kata Risha."Kau kata sikit weyh?!smpai berdarah hujung bibir kau tu weyh!"kata Reen."Haahlh weyh..dh lh tgn Amin besar gedabak..eiii dia tu.."Iza geram."Xpe..ada ubi ada batas,ada hari aku balas!(⬅Tak tahu btul ke x..author main belasah je.hahaha)hahaha..auchh!"gelak Risha pastu adu kesakitan."Tulh kau..dh tahu sakit..gelak lgi!"kata Iqah."He he..dh lh..jom masuk kelas.."kata Risha.Mereka masuk ke kelas dan belajar mcm biasa.
______________________________________

Amacam?best x?hehe😁
Dh baca tu jgn lupa vote tau..hehe😂syg readers..mmuahh😘

                                       Next chapter 3➡

4 Girlzz & 4 Boyzz[Slow Update]Where stories live. Discover now