Risha POV
"Eh Izz?asal ngan Reen?"terkejut aku lihat Izz angkat Reen dgn gaya bridal style nya tu.
"Ni haa Reen ni..dia takut dgn kilat,aku peluk dia pastu dia tidur lak."terang Izz selepas meletakkan Reen di sofa.
"Ohhh"
Eleh!yeye je Reen tidur.Pura2 tidur je dia tu.Eii gatal!amik kesempatan betul dia ni.
"Oklh.Aku balik dulu eh Risha,kau tgk tgkkan Reen ni"
"Ye aku tahulh.Aku akan jaga girlfriend kau ni baik baik."
"Belum girlfriend lgi tapi soon to be hehehe"
"Ceh!"menyampahnya.
"Bye,aku gi dulu."
"Hmm yelh"
Setelah itu,aku tutup pintu lalu aku baling bantal kat Reen.
"Adoi!"
"Lahh..bangun dh ke,ingatkan nak tidur lagi.Gatal!"ejekku
"Eii kau ni sukati aku lh!Tapi kan tadi dia kata soon to be kan?omg!!!"happy Reen.
"Dh dh lh tu..soon kan.Belum sah lagi.Nasib baik mama dan papa keluar tau.Eishh kau ni."
"Hehe,wangi gila Izz wei masa dia peluk aku tu.haihhh"berangan Reen.
Aku baling lagi bantal kat Reen.
"Dah dah lh tu!Pegi mandi!"
"Taknak..nnti bau Izz hilg"sedih Reen.
Ya allah,gediknya minah ni.
"Gediklh kau ni!Sukati kau lh!Aku nak masuk bilik!"kataku lalu masuk je dlm bilikku.
Nak jadi apalah dia ni..gedik gila!Izz Izz apa yg kau dh jampi kat kawan aku ni.haihh.
________________________Iqah POV
Ketika aku tgh wassap dgn Risha yg asyik citer pasal menyampah dengan kegedikkan Reen tu,tiba tiba Fahmi call aku.
On call
Aku:Hello
Fahmi:Assalammualaikum wbt.
Perli aku ke apa ni?
Aku:Wslm wbt
Fahmi:Wei boleh tolong tk?
Aku:Tolong apa?
Fahmi:Teman aku beli barang.Aku suruh Izz tadi tapi dia balik langsung tak beli apa apa.Temanlh aku wei.Diorang semua xnk teman.
Aku:Hm yelh.
Fahmi:Ok.Aku amik kau kat umah.Bye.Sayang kau.Mmuahhh.
Tittttt
End call
Wait,what?sayang?Dia sayang aku?seriously?wahhhhh..happynyaa!!
Baik aku siap cepat,nnti dia dtg pulk tak sempat nak siap.
Aku hanya memakai T-shirt lengan panjng berwarna biru muda dgn skinny jeans hitam.Rambutku dibiarkan lepas beralun alun.Aku hanya memakali lipbalm dan bedak je.Siap.
Aku segera ambil fon ku lalu disimpn di dalam kocek jeans.
Aku tunggu Fahmi di luar rumah.2 minit kemudian Fahmi sudah tiba.
Aku segera keluar rumah lalu kunci rumah.Keluargaku semua keluar.
Aku masuk ke dalam keretanya.
_________________________________Fahmi POV
Eii Izz ni,disebabkan dia lah aku tak boleh tengok cerita feveret aku,eii sial lah!Suzy aku tgh tunggu kat rumh tu,eiiii!!!
Tengah aku bengang di hati tu,tiba tiba muncul Iqah yg masuk ke dlm kereta ku.Mak aihhh.Wangi gilaaa!Nak pikat aku ke apa ni?Ni lh Suzy aku yg kedua,hehe.
"Wangi gila!kau pkai satu botol ke apa ni?"
"Mna adalah,aku pakai sikit je!memadai je kau ni.Dahlh,gerak cepat."
Eh eh minah ni.Ni kereta aku,sukati aku lah nak geral ke tak nak.Pikir aku kuli kau ke?Nasib sayang..haihh.
Di dalam kereta hanya sunyi saje,tiada perbualan.Cuma bunyi radio je yg dengar.Tiba tiba Iqah memulakan perbualan dengan bertanyakan soalan.
"Wei Fahmi,kau dulu ada girlfriend tak?"
Aku pelik.Dah kenapa minah ni tiba tiba je tnya soalan macam tu.Aku jawab je lh.
"Ada.Napa?"
"Mcm mna perwatakan dia?"
Aku tersangatlah pelik.Kenapa dengan dia ni?
"Cantik, comel, baik, sopan, "jawabku dgn Nada biasa saje.
"Habistu,mna dia sekarang ni?"
"Dia dah tunang dah."
"Ouh.Sorry"kata dia dgn rasa bersalah.
Aku hanya tersenyum kecil saje.
Selepas itu,keadaan di dlm kereta sunyi kembali.
Bersambung
YOU ARE READING
4 Girlzz & 4 Boyzz[Slow Update]
Teen FictionKisah 4 orang perempuan selalu membuli pelajar di SMK Bukit Tinggi Datang pulk pelajar baru...mereka asyik bergaduh saje..asal jumpa gaduh Bak kata orang tua "gaduh gaduh lama lama jadi suka" ada eh?slalunya "benci lama lama jadi suka" author pon tk...