Balik~
"Yeay!!!balik!!!"jerit Risha happy sambil kms barang."Oi!jgn lupa kita kene kemas dewan nnti"kata Iza."Kemas?apasal pull?"tnya Risha pelik."Kau ni lupa ke?nk kata nyanyuk nnti mrah!"kata Amin."Oi!Kau diamlh!sibuk je.."marah Risha.Amin hnya jeling je."Weyh Risha..kan kita kene denda.."jawab Reen."Denda?"Risha pelik."Kau ni..dri sekolh rendah x ubah ubah..asyik lupa je.."jawab Iqah."Hehe.."sengih Risha."Kan kita kene denda kemas dewan sbb kita dgn 4 ekor tu gaduh"jawab Iza smbil jeling 4 boyzz."4 ekor kau ckp kat kitorang?!"Syahmi geram."Haah..kenapa?"tnya Iza saje."Ouhhh..bru aku ingat..hehe"kata Risha."Kau ni mmg cpt lupa eh?"tnya Izz."Sibuklh kau!"marah Risha."Eii..org tnya dia marah pulk"kata Izz."Dhlh jom gi dewan.."kata Reen.
4 girlzz & 4 boyzz menuju ke dewan.
______________"Fulamak...!sepah gila!"kata Fahmi terkejut."Hari ni kan hari Khamis.apasal sepah ni?"tnya Amin."Aku rasa kan ni mesti cikgu saje je nk kene kan kita"kata Reen."Haah..cuba korg tgk atas meja tu..dh sedia dgn penyapu,penyodok,kain,kapas lh..nmpk sngt cikgu prank kita."balas Iqah."Eiii cikgu ni..choii lh!"kata Risha."Dh lh jom lh kemas"kata Syahmi.
Risha dan Iqah sapu sampah manakala Reen dan Iza lap tingkap
Amin dan Fahmi susun meja yg berselerak manakala Izz dan Syahmi pasang langsir yg tercabut.
Mereka membuat aktiviti masing masing.
Semasa Iqah menyapu sampah..tiba tiba Fahmi lalu depan Iqah dan pijak sampah..hbis sampah merata rata terbang.
"Oi Fahmi!kau ni buta ke ha?!"Iqah geram."Sorry..sengaja lh pulk"kata Fahmi saja lalu larikan diri."Eiii!!!kau ni!mmg nk kene ngan aku kan?!"kejar Fahmi." Ishhh!!korg ni!jgn lh lari!hbis sampah terbang!"jerit Risha.Iqah dan Fahmi hiraukan Risha..mereka masih berlari lgi."Arghh!"adu Risha.4 girlzz & 4 boyzz yg dengar Risha rintih sakit..terus pergi ke arahnya."Weyh Risha kau ok x?"tnya Reen."Hujung bibir aku sakit.."kata Risha sambil pgg hujung bibirnya tu."Weyh..darah lh!"kata Iza."Jom lh kita gi bilik kesihatan."ajak Iqah."Biar aku gi dgn dia"kata Amin lalu tarik lngan Risha."Eii knape kau pulk?"tnya Risha."Aku nk tebus kesalahan aku kat kau"kata Amin."Haa..kau gi lh Amin.."kata Reen."Ok"jawab Amin.
Amin tarik lngan Risha pergi dari situ.
"Oh ya..kitorang x tahu lgi nma korg..apa nma korg eh?"tnya Izz."Aku Nureen Natasha pnggil Reen"kata Reen."Aku Haziqah Amani..call me Iqah"kata Iqah."Aku Izati Qistina.pnggil Iza..dan yg lgi sorg tu..Risha Adelia..pnggil Risha"kata Iza.
"Ouhh..sedap sedap je kan nma korg ni.."kata Syahmi.
"Pernah rasa nma kitorang ke?"tnya Iza sinis."Nama nya blum rasa..org nya..akan rasa nnti"kata Fahmi dgn senyuman miang."Eii..korg ni..miang gila!"kata Reen geli."Tah korg ni!dh lh gi buat keje!"kata Iqah."Hehe..gurau je"jawab Fahmi.
4 girlzz sebenarnya malu..mereka smbung buat keje.
Di bilik kesihatan~
"Aku boleh buat sendiri lh!"kata Risha."Camne kau nk buat sendiri..kau bukn nmpk pon!"kata Amin lalu rawat hujung bibir Risha..manakala Risha pgg ais batu dan ltk di pipinya.
Muka Amin dan Risha dekat sngat..smpai Risha dpt rasa deruan nafas Amin kat wajahnya.
"Sorry tampar kau.."kata Amin
"Aku pon nk mintk maaf sbb aku mencarut kat kau"kata Risha.
"Ok..dh siap..nsib baik pintu x terkunci tau.."kata Amin.
"Tulh pasal.."senyum Risha."Comel lh kau senyum"Amin terlepas cakap.Risha yg dgr tu malu..dia tundukkan kepalanya.Amin yg bru tersedar apa yg dia ckp tu terus bngun..dia pgg leher belakang nya.
"Oklh..jomlh gi dewan..kesian diorang nnti"kata Amin malu.dia lngsung x pndg Risha."Jomlh"kata Amin lagi.Dia ingin pergi..tetapi Risha pgg lnggnnya.Amin pndg Risha.
"Terima kasih Amin"kata Risha smbil senyum.Amin yg lihat tu hnya angguk saje..dia malu.
__________________Di dewan~
"Risha!dh OK ke?masih sakit lgi ke?"tnya Reen risau."Aku oklh..dh x sakit sngat dh.."jawab Risha lalu pndg ke arah Amin.Iqah perasan.."Wo..Risha..dh jatuh cinta ke?"tnya Iqah smbil angkat keningnya."Ma..mana ada!ishh kau ni!"jawab Risha gagap."Yerlh tu..."usik Iza.Risha malu."Amin rawat aku je..."kata Risha malu."Rawat?hujung bibir kau?huishhh..hebatlh kau Amin!"usik Izz lalu tepuk bahu Amin."Ishhh..apa korg ni..dh lh jom smbung kemas!"Amin tukar topik.dia malu sebenarnya tu.
"Ceh!tukar topik..hmm"kata Syahmi.
4 girlzz dan 4 boyzz smbung buat kejer.
Skip~
Setelah hbis kemas.
"Yes!akhirnya siap jgk!"kata Reen."Dh lh jomlh blik..aku dh lapar dh ni.."kata Iza."Jom..aku pon dh lapar"balas Iqah.
Iza membuka pintu..tetapi x boleh..
"Weyh..asal x leh bkk pintu ni?"tnya Iza pelik."Kau serius ah x leh bkk?"tnya Risha."Serious weyh..xkkanlh aku nk main main pulk!"jawab Iza."Biar aku cuba bkk"Iqah membuka pintu tu tapi x leh.."Haah lh..xleh bkk"kata Iqah.
"Kenapa x bkk pintu lgi ni?"tnya Syahmi."Pintu x leh bkk lh"jawab Reen."Whut?!kau serius ah?"tnya Izz."Kau nmpk muka aku main main ke?"tnya Reen geram."Nmpk"jawab Izz."Ishhh..pintu ni x leh bkk lh!kita dh terkunci!"jawab Risha."Hbistu mcm mna ni?"tnya Iza."Korg semua bwk fon kan?"tnya Iqah.4 girlzz & 4 boyzz mengangguk.
"Cer call sapa sapa ke.."kata Iqah.
Masing masing lihat fon.
"Alaa..fon aku dh hbis bateri.."kata Risha."Aku pon."kata Iza."Fon aku ada lgi bateri..tapi xde topup..tenet pon xde.."kata Reen."Kat sini xde line ke?asal fon aku lngsung xde internet ni?"kata Iqah pelik.
"Kitorang pon same xde line.."jawab Amin."Ishhh..bermalam lh kita hri ni kat sini..haishh.."kata Fahmi.
4 girlzz dan 4 boyzz duduk bersandar pada dinding.
Iza sandar kepalanya pada bahu Reen.
"Weyh..aku laparlh.."kata Iza kelaparan smbil memegang perutnya."Aku pon lapar"kata Reen."Samalh"kata Risha dan Iqah.
"Nahlh!kitorang ada beli roti ni lbih..mknlh"kata Amin.Dia bgi roti tu kpd 4 girlzz.
4 girlzz amik roti tu dgn gembira.
"Yeay!terima kasih korg!"kata 4 girlzz serentak dgn senyuman gembiranya.
4 boyzz terkedu apabila melihat senyuman 4 girlzz.
"Korang ni..klau senyum comel lh"kata Syahmi.4 girlzz yg dengar tu malu.
_______________________________________Done chapter 3👏klau best vote tau😂
Sapa yg x suka citer ni jgn baca..author buat citer ni just for fun only😁
Next chapter 4➡
YOU ARE READING
4 Girlzz & 4 Boyzz[Slow Update]
Teen FictionKisah 4 orang perempuan selalu membuli pelajar di SMK Bukit Tinggi Datang pulk pelajar baru...mereka asyik bergaduh saje..asal jumpa gaduh Bak kata orang tua "gaduh gaduh lama lama jadi suka" ada eh?slalunya "benci lama lama jadi suka" author pon tk...