Chapter 14

70 6 0
                                    

Di rumah 4 boyzz

Amin POV

"Wei Min,kau gaduh dengan Risha eh?"tnya Fahmi lalu duduk di sebelahku.

Aku mengeluh kecil.

"Sokay klau tak nak bagitahu.Aku tak paksa.Aku just nak ckp fikir dulu sebelum bertindak.Aku tak tahu lh nasihat aku tu ada kene mengena ke tak dengan masalah kau tu,klau ada..fikirlh ye..he he cau ku"katanya lalu berlalu pergi.

Aku hnya tergelak kecil.

Teringat pula perbualn aku dgn Risha di taman tadi.

Flashback

"Im sorry"

Aku meraih tangannya.

"Aku dh maafkan cuma buat masa ni kita tak yah bercontact and berkomunikasi."dia menarik tangannya dari pegangan ku

Aku terkejut.

"Kenapa?"

"Hmm..aku senanya dh mulakan suka kan kau,eh tak..cinta..aku cintakan kau,sebabtulh aku nk kita jgn bertegur buat masa sekarang. Aku taknak hati aku sakit buat kali kedua and aku tahu kau just anggap aku sebagai kwn.I'm sorry.."terus dia berlalu pergi.

Aku tercengang dengar kata katanya.

Flashback end

Kau salah Risha..kau salah..
_____________________________

Di rumah Risha dan Reen

"Wei Risha!"jerit Reen.

"Apa?"

"Jum teman aku gi pasar,nak beli ni ha.. mama suruh,siap bagi list lgi nk beli apa"

"Alaa..aku malaslah,kau pegilh sorg"

"OK fine!kau upah aku sesuatu!"terus Reen memakai sweater memandangkan kat luar sekarang nmpk mendung.

Reen POV

"Haihhh mama ni kan.Napa tak pegi dengan papa je.Asyik nak suruh org je.Ishhh"rungutku sambil berjalan kaki menuju ke pasar.

Tiba tiba

"Hai Reen!"sapa seseorang di sebelh nya.

Reen hnya menjeling je.Dia tahu siapa kepunyaan suara itu.

"Sombonglah kau ni Reen"kata Izz.

"Sukatilah.Kau asal kat sini?stalk aku eh?"

"Eiii xdenya aku nak stalk kau.Si Fahmi tu ha suruh aku beli bahan untuk masak"terang dia

Aku hanya diam saje.Takde topik nak dibualkan.

Dum!!!

"Arghhh!!!"terus ku peluk Izz.

Aku memang takut petir dan kilat.

"HAHAAHAHAHAHA!!"gelak Izz.

Aku tersedar terus aku lepaskan pelukan tu.Aku jeling manusia di sebelah aku ni.Gelak je.

"Takut jugak rupanya kau dengan petir eh..HAHAHAHA"ejek Izz.

"Diamlah kau!"aku mempercepatkan jalan.

Aku tak nak jalan sekali dengan dia tu.Buat sakit hati je.

Dum!!!!

Aku tutup telingaku dan mata.Aku takut.

Tiba tiba ada orang menarik kepalaku dan diletakkan di dadanya.Harumannya buat aku terbuai sekejap.

"Shhh aku ada.Sorry gelakkan kau tadi."

Izz lihat aku sudah tertidur.

"Boleh pulk tertidur kat tepi jalan ni.Berdiri pulk tu.Haihh..comelnya kau ni.I love u."

Aku senanya tak tidur pon.Berbunga hati aku bila dia cakap love u tu.Nampaknya aku tak bertepuk sebelah tangan.

Aku tersenyum kecil.Aku nak pura pura tidurlh.He he..Love u too Izz.

Bersambung



4 Girlzz & 4 Boyzz[Slow Update]Where stories live. Discover now