Chapter 1

179 16 0
                                    

Di SMK Bukit Tinggi

Tandas..

"Dasar kurang ajar!"Risha tarik rambut perempuan tu."Arhh..sakit sakit Risha,.sakit.."adu perempuan tu."Ni pengajaran untuk kau.sape suruh lawan ckp kitorang tadi!"kata Reen."Maaf..lain kali saya x buat dh..sakit..Risha lps lh..arhh"adu perempuan tu lagi.

"Bgus..nsib baik kau mintk maaf..dh lh Risha. LPs kan dia"kata Iza.Risha melepas kan rambut perempuan tu dgn kasar."Lps ni klau kau lawan ckp kitorang. Kitorang akan bunuh kau!!"tengking Iqah

Perempuan tu hanya menganggukkan saja..

"Oi!xde mulut ke ha?!"tengking Risha."Fa..faha..faham.."kata perempuan tu dgn gagap."Dh blah!!"jerit Iqah.Perempuan tu segera pergi."Dh lh!jom kita masuk klas. "kata Iza."Nk masuk klas pon..btul kan lh rmbut dulu"kata Reen."Oh ya aku terlupa pulk..hehe"Iza sengih."Sengih sengih..fikir comel ke?"kata Iqah."Ehhh..aku mmg comel pon."sengih Iza lgi."Eiii..geli aku dgr...dh lh cpt sikit"kata Risha.

Mereka kemaskan diri masing masing..lalu masuk klas until memulakan subjek pertama..

Dlm kelas 5 Alpha

"Kelas..hri ni kita ada 4 org pelajar baru.."kata Cikgu Laila.Semua pelajar dlm kelas bising.."Weyh..ada mangsa baru.."kata Reen."Bersiap sedia untuk kene buli..hahaha"kata Risha dgn ketawa yg jahat."Oi!kau dh kene sampuk ke Risha!"kata Iza."Ishh..diam..kita tgk dulu sapa mangsa kita.."kata Iqah.

"Sila masuk"arah Cikgu Laila.Maka 4 org lelaki masuk kelas.Semua perempuan dh terjerit jerit ada yg bersiul siul.Risha geram..terus dia hentak meja dan bngun.."Oi!!Tak boleh diam ke ha!!ada laki hensem je..terjerit jerit bersiul siul!gedik!!!"tengking Risha.Setelah tu
.Risha duduk kembali.

Semua dlm kelas tu diam...

"OK..sekarang korg perkenalkan diri korg"kata Cikgu Laila."Alaaa cikgu..buat apa nk perkenalkan..buang masa je.."Kata Reen."Haah lh cikgu..buang masa je..lbih baik kita bljar je cikgu"sokong Iza."Btul tu!"kata Iqah."Saya pon sokong cikgu!"sokong Risha"Diam!!"marah cikgu Laila.4 girlzz terus diam...

"OK..knlkan diri.."kata Cikgu Laila kpd 4 boyzz tu.

"Hai..nma aku Amin Firdaus Shah"kata Amin."Nama aku Putera Rayyan Izzaqil"kata Izz."Aku Fahmi Zulkifli"kata Fahmi."Aku pulk Syahmi Daniel"kata Syahmi."Korg boleh pnggil kitorang 4 boyzz"kata Amin.Semua pelajar dlm kelas tu tepuk tngan."Eiii..sibuk je..kitorang 4 girlzz..diorang pon nk 4 boyzz"kata Risha geram."Tulh..ishhh!!"kata Iqah geram

"Ok..korg boleh duduk kat......"mata cikgu meliar liar cari tempat duduk yg kosong..rmai perempuan offer tmpat duduk di sebelhnya..

"Haa..korg boleh duduk kat dpn 4 girlzz tu."kata cikgu Laila.4 girlzz terkejut"4 girlzz?sapa tu cikgu?"Tanya Amin"Tu haa..yg berckp tadi tu.."tunjuk cikgu Laila."OK cikgu!"kata 4 boyzz.Mereka pon duduk di tempat masing masing..

Ni author bgitahu kedudukan diorang
Meja nya dua dua

Reen,Risha. Iqah,Iza

Izz,Amin. Fahmi,Syahmi

OK smbung citer

"Ok..keluarkan buku teks Bi..buka muka surat 56..cikgu nk korg baca dulu..cikgu nk keluar kjp"arah cikgu Laila.Fahmi angkat tngan."Cikgu..kitorang x dpt lgi buku"semua pndg Fahmi kecuali 4 girlzz..mereka buat x tahu."Ouh..lupa pulk cikgu..klau mcm tu..korg kongsilh dgn sape sape"kata cikgu Laila lalu keluar."Baik cikgu"kata Fahmi.Ramai perempuan(kecuali 4 girlzz)ajak diorang kongsi..tapi 4 boyzz tak nak..mereka tarik kerusi lalu duduk di sebelh 4 girlzz..

Amin dgn Risya,Reen dgn Izz,Iqah dgn Fahmi,Iza dgn Syahmi...4 girlzz terkejut.."Oi!kau buat apa ni?!"kata Risha."Cikgu suruh kongsi"kata Amin
"Eh..jp..korg knapa pergi kat kitorang?punya lh rmai perempuan offer buku.."kata Iqah kpd 4 boyzz."kitorang xnk lh..diorang tu gedik!"kata Syahmi."Bkn lelaki suka perempuan gedik ke?"tnya Reen."X semua laki mcm tu..kitorang lain.."kata Izz."Hmm..dh lh kitorang nk keluar.."4 girlzz berdiri lalu keluar dgn selambanya..

"Mak aihhh..selamba gila diorang keluar.."kata Amin."Tu arh pasal..diorang ni mcm bkn perempuan pulk aku tgk"kata Syahmi."Mcm kita dulu..suka ponteng klas"kata Fahmi."Wo wo bro..aku dh xnk jdi mcm tu dh..bila difikirkan blik..rasa nk buat lgi je"kata Izz."WO..kau Izz..kau jgn..nnti ada yg kene penembak aku ni"kata Amin."Kau bwk pistol lgi ke Amin?"Syahmi terkejut."Hoi..rileks lh..aku dh x sentuh dh lh benda haram tu.."jawab Amin."Fuhhh..lega..aku ingat kau nk jdi mcm dulu.."Syahmi mengeluh lega.

Cikgu Laila kembali ke kelasnya semula..dia lihat 4 girlzz xde..

"Mna 4 girlzz?"tnya cikgu Laila kpd 4 boyzz."Tak tahulh cikgu"jawab Fahmi
"Cikgu..tdi saya dgr diorang ckp diorang nk ponteng klas cikgu"kata salah sorg pelajar perempuan di situ.

"Ishh..diorang ni..suka buat hal!"kata cikgu Laila geram.

Perempuan tu tersenyum sinis

_____________________________________
Siapakah perempuan tu?pistol?klau nk thu..jgn lupa simpan kat library..hehe😁

Hbis chapter 1..jgn lupa vote tau..hehe😂

Syg readers readers sekalian..muahhh😘😘😘

Next chapter 2➡

4 Girlzz & 4 Boyzz[Slow Update]Where stories live. Discover now