MEKANIMIZ UÇURUM OLSUN:)

29 6 0
                                    

İyi okumalar canlar 😊❤

YAĞIZ;

Okulun ilk günü olanlar sonrası çılgınlığın dibine vurup adeta ilkokul çocuğuna dönmüştük. Bakkala gidip bir şeyler alacaktım ve o anda sırtıma birisi atladı gene derin olduğunu düşünerek 'k*duğum in sırtımdan' diye bağırdım ama bu sefer atlayanın dero olmadığını sırtımdan inmeyip 'kaçır beni deli oğlan' diye bağırdığında anlamış ve kafamı kaldırıp, dolunayı sırtımda görmüştüm. Tabi onu sırtımdan indiremedim inmezdi çünkü. Sonra dero koluma Yağız bir bana böyle yapmıyorsun diyerek yumruk attı her zamanki gibi. Sonra nefes de koşarak dero'nun üstüne atladı ve sanırım öyle gezmekte ustayız. dolunay'ı indiremeyince pes edip markete gittim adamın bakışı çok komikti ama kendimi tutup soğukkanlılığımı korudum ama dolunay dayanamayıp basmıştı kahkahayı ukgbfjhu.

'Asi senin sırtın neden bu kadar rahat?'

'sen hep sırtıma çık diye pandaliçe ama seninle motorda bu şekilde gidemeyiz hadi atla aşağıya'

'nasıl atlıyım hödük herif ayı gibisin k*dumun asi'si'

'Eee nabıyok gençler?'

'gidiyoruz pandaliçe hadi inin artık'

kızlar sırtımızdan indiğinde motorlara binip mekanımıza geldik. açıkçası ne yalan söyleyeyim sevdiğim biri vardı ama kim olduğu şimdilik bende saklı kalsın.
....
akşam olmuştu bile saat 23:00'a geliyordu bizde bira falan içmeye karar verdik. Ve gene markete gönderilen ben ve dolunay oldu. Giderken motorları almayıp, yürümeyi seçmiştik. Baya konuşmuştuk işte konuştuklarımız böyleydi.

-Asi senin sevdiğin var mı?

-Evet var neden sordunn?

-Lan pis asi bize neden söylemedin ki hem bunca yıl sap kalmak o kadar kolaymı yaa?

-Sevdiğin varsa çok kolaydır yavrum

-Diyosuun

-Diyoruum hem söyle bakıyım senin sevdiğin var mı?

-Aa var tabi

-Sen neden söylemedin bize

-Seneneğğ

-Ne demek senene biz senle kaç yıldır tanışıyoruz ne kadar yakınız 4 kişi olarak. Hani gizlimiz yoktu?

-Hmm gizlimiz .. gizlimiz yokkiğğ

-Neyse neyse hadi sonra konuşuruz.

Markete girdiğimizde o çerezlere ben ise içkilere yöneldim. Alacaklarımızı aldık ve çıktık. Dönerken gene atladı sırtıma. Giderken sürekli 'yaağız nanna nanna na' diye şarkı söylüyordu çılgın şey ...........

içkileri içtiğimiz esnalarda, saat 1'de falan, nefes ve derin uyuya kaldı. Aslında nefes'in uyuya kalması iyi oldu çünkü bu aralar birazcık aşk acısı içerisinde.
Onlar uyuyunca bizde onlar tamamen uyku moduna dalmadan uyandıralım, düzgünce gidelim eve dedik. Derin iyiydi de nefes'in bu şekilde araç kullanması pek iyi olmayacaktı. Onu benim götürmemi sonrasında gelip onun motorunu alacağımı söyledim ama gerek yok dedi. Dolunay 'Saçmalama nefes' falan desede bizim nefes işte! dinlermiydi? yo asla dinlemez. Fazla hız yapmamasını bizle bir gitmesini söylesek de giderken aşırı hız yaptı. Bende ona bir şey olursa bizden önde olduğu için fark edemeyiz diye hız yaptım. Dolunay ise derinle yavaş gelme kararındaydı doğru olanı bu zaten...

Nefes'e yetiştiğimde motorun üstünde bile ağlayış seslerini duyuyordum. Motoru sağa çekmesini ve konuşucağımızı söyledim. Önce hayır desede sonradan kabul etti. Ve ona ne için bu kadar ağladığını sordum aylardır içinde sakladığı şeyi bana bile söylememişti ve o neyi varsa bana anlatır. Dolunay'dan fazla şey bilirim onun hakkında. Bana bir şey anlatmadan uzunca sarıldı. Nefes'i hiç böyle görmemiştim sanırım. Sarıldığımız sıralarda dolunay'la derin de geldi. ve ben onlara gitmesini bizim geliceğimizi söyledim. Tamam deyip gittiler.

Anlatmaya ilk teyzesi hakkında başladı o teyzesine çok bağlı biriydi. Onu kaybettiklerinden beri hiç eskisi gibi mutlu olmamıştı. Nedeni ise annesinin yapmış olmadığı anneliği onun yapmış olmasıydı. Daha sonra ise bana derin'i sevdiğini ve onun selin'i sevmesinden üzülüp durduğunu söyledi. Ben ne kadar soğukkanlı diye tanınsamda aslında sevdiklerime karşı bir pamuk kadar yumuşak olurum. Ve dayanamayıp, Onun ağlamasından dolayı gözlerimden inen o damladan sonra, ona bir söz verdim. Derin'le sevgili olmaları için elimden gelen herşeyi yapıcaktım. Çünkü o benim kardeşim, çünkü o benim değerlim ve herşeyim olan kişilerin içindeki kişi benim bu 3 kişiden başka kimsem yok dünyada üzülmelerine dayanamam......
****
Uzun zaman geçti Nefes'in bu durumlarına dayanamayıp gittim ve derin'le konuştum ona Selin'in dönmiyeceğini ve artık hayatına bakması gerektiğini söyledim. Dinledimi yo. Selin'den başka birşey demiyor. O da haklı seviyor olabilir ama bu şekilde hem o hem de Nefes üzülücek. Ve bunu istemeyen biri olarak Derin'e Nefes'in onu sevdiğini söyleme vakti gelmişti sanırım.

Gece uyuyamadım ve sahile indim. Şezlonglardan birisine uzandım.
Deniz sesinin verdiği huzurla, yıldızları izlemeye koyuldum. Adeta hayatım dönmüştü zihnime. Hatırlamak istediğim ve hatırlamak istemediğim herşey zihnimde canlanıyordu. Annem ve babamın ölümü, cenazesi. Hiç çıkmamıştı aslında aklımdan ama daha çok belirdi herşey zihnimde.

Çok küçüktüm. Ve annemle babam tartışırken, silah patlaması sebebiyle ölmüşlerdi. Cenazede onların yanına gitmek istediğimi söyleyerek ağlamıştım. Sonrasın da dayım gelip beni götürmüştü. Ama 3 yıl önce onu da kaybettik.

Anlayacağınız benim bu 3 kişiden başka kimsem yok kelimesi mecaz anlam değildi. Tam bunlar belirirken zihnimde, önümden bi grup japon geçti. Onları anlamıyıcağımı düşünerek benim hakkımda çok yakışıklı dediler. Bunu ilk söyleyen'in üstünde kırmızı bir t-shirt. Ve altında kısa siyah bol bir etek vardı. Bence giyinişleri hoştu. Dolunay olsaydı şimdi hemen sohbete girişirdi jdjkcndk. Ben bu düşünceler içindeyken, arkamdan bir el dokundu omzuma. Kim olduğuna bakmak için arkamı döndüm, gelen kişi Nefes'di.
-Diğerleri nerde?
-Hiç mi tek gezmiyeceğim ben yahu asıl sen napıyosun burda?yatmışsın buraya.
-Hiç düşünüyorum.
-Neleri?
-Boşveer
Nefes üzerine bir siyah bol t-shirt, kısa bir şort ve kot ceket giymişti normalde ekipmansız kullanmazdı motoru. Ama sormadım neden böyle çıktığını, çünkü tahmin ediyodum zaten. Değerlim gene üzgündü.....

Canlar evet çok uzun zamandır yazmadığımı biliyorum ama çok yoğundum kusura bakmayın vote ve yorum yapmayı unutmayın. Seviliyosunuz😊

Bay Soğuk Ve ÇeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin