Üniversitede İlk Gün

37 9 2
                                    

Nefes;
Bugün üniversitenin ilk günüydü. Kurduğum alarmla yataktan yere fırlayarak, tamam tamam doğruyu söylüyorum, düşerek aceleyle uyandım.geç kaldığımı sanarak Dolunay'a uyanması için bağırdım ama nafile. Buradan beni duymayacağını biliyordum. Koşar adımlarla aşağıya indim ve Dolunay'ın odasına girip minik bi öpücükle 'hadi uyan pandaliçe' diyerek uyandırdım. Duvardaki saati görünce dün akşam salaklık yapıp alarmı 2 saat öncesine kurduğumu hatırladım.

Dolunay'ı da uyandırdığıma göre'artık hazırlanabilirim' dedim tam merdivenlerin sonuna gelip odama girecektim ki 'lanet olsun kapı çalıyor. Hadi bakalım nefes bir daha in o merdivenleri.' Gelen Dero ile Asi'ydi ikisine de günaydın deyip, sarıldıktan sonra yukarı çıktım hazırlanmaya başladım. Ne giyeceğimi düşünürken makyaj malzemelerimi aramakla uğraşıyordum. Üzerime siyah göbeği açık bir tişört altıma bir şort giydiğimde kıyafet açısından hazırdım. Minik de bir makyaj gerekiyordu. Onu da halledince mutfağa indim ve kahvaltı hazırlamaya başladım az sonra Dolunay da gelmişti yemeğimizi yedik bugün paten günüydü okula patenle gidecektik. Üniversite de ki ilk günümüz olduğu için hepimiz heyecanlıydık ama aldırış etmedik. Çıkmadan köpeğim Melown'unda mamasını vermeyi unutmadım e tabi kedim Tarçın'ın da. Artık hazırdık her zamanki gibi patenlerle dolaşarak okula gittik. Patenlerle geldiğimizden çoğunun gözleri üzerimizdeydi. Derse girdik. Gün çıkışında tekrar patenlerle okuldan ayrıldık dikkatleri çekmiştik bile. Ama bir çocuk vardı ki bakışları hiç mi hiç hoşuma gitmemişti açıkçası ama yağız'la derin'in fark etmemesi ve sorun çıkarmaması için bişi belli etmedim. Garaja gittik. Patenleri bıraktık ve motorları aldık mekana gidecektik. "Mekan neresi" dediğinizi duyar gibiyim Milas uçurumu. Bizim en sevdiğimiz yerdir bizim. Oturur geceleri yıldızları izler, geçmişi anımsar, geleceği düşleriz ama yıllardır olduğu gibi bizim bizden başka hayalimiz yok. Yani dero'nun çocukluk aşkı selin'i saymazsak sjsssjjs. Önce Milas'taki eve gidecek, sonra mekana geçecektik. Eve gittiğimizde ilk işim odama çıkmak oldu ve sonra karşılaştığım şey kadar kötü bir şey yok! yatağımda uyuyan yarı çıplak bir adam. Tabi ben bunu gördüğümde çığlık attım. Ve herkes toplandı adamsa uyandı adam değil aslında bizim yaşlarımızda biriydi bu. Dolunay ne olduğunu anlamaya çalışırken yağız gene sinir krizi derin ise gülme krizi geçiriyordu 'yağız sakin ol sinirin şuan bi manası yok'

'Neden nefes adam evimizde senin yatağında yatıyor sinir olunmayacak birşey mi'
'Ya birşey var işte ortada anlaşılıcak şimdi'
Öğrendik ki evin %40 oranla sahibi olan yağmurla kavga ettiğimizden kendi olan kısmını satmış ve bu adam burada yaşamaya başlamış o zaman birşey diyemedik ve kabul ettik ama ona bizim odamıza girmemesini ve boş olan odalardan birini kullanmasını söyledik kabul etti o da aslında iyi birisine benziyordu ve grubumuzda olmasa bile yeni bir arkadaşımız oldu

Merhaba canlar bu sefer aceleden dolayı böyle bir şiyler oldu umarım beğenirsiniz bölümlerin devamı gelicek yorumlarınızı bekliyorum😊😊

Bay Soğuk Ve ÇeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin