Deja simteam lama rece a cutitului strapungandu-mi pielea, carnea si oasele,disperata sa ajungă,sa distrugă, organul care ma ține în viață.
Dar inainte ca lama sa se avante măcar Melissa a intrat în el precum un jucător de footbal american intr-un adversar.
O fi mica dar are destul a putere iar el e destul de nesigur pe picioare încât sa se prăbusească pe o parte.
Melissa il întoarce repede pe spate si inainte ca tatăl ei măcar sa aibă sansa sa se apere ridica un cutit pe care il avea in mana dreapta.
Cu un marait animalic il injunghie in gât odată apoi se ridica si il injunghie iar.Si iar.
Pana ce mama isi inlantuieste brațele peste umerii si mâinile ei, fortand-o sa se oprească si sa se ridice.
Imediat ce se ridică începe sa suspine cu ochii strâns închisi si un zambet dureros pe buze.
Ochii îmi fug la Amanda care a vazut toata scena.
Priveste cadavrul tatălui ei cu o combinatie intre fascinație si oroare.
Nu țipa nici nu plânge.
Doar priveste cadavrul.
Tip la mama sa se duca la ea cât eu incerc sa ma ridic.
E greu sa te misti cu doar un picior ficțional
Când reusesc sa iau o pozitie verticala aproape cad în genunchi
Durerea din picior e îngrozitoare si îmi trebuie toata vointa sa nu tip.
Strang din dinți în timp ce schiopatez spre Melissa
Mama a lasat-o usor jos si s-a dus sa se ocupe de Amanda.
Acum amândouă au dispărut
Am rămas doar eu, iubita mea plina de sânge si cadavrul tatălui ei.
Stă la baza scării si suspina fara lacrimi.
Nu plânge după tatăl ei, de asta sunt sigura.se plânge pe sine.Ceea ce a devenit din cauza lui.
Privesc cadavrul cu dispret si ii urez nemernicului distractie plăcută în iad.
Apoi schiopatez pana langa Melissa.Toata supărarea pe care o aveam pe ea a dispărut.
Acum e doar iubire si compasiune
Îmi pun mâna pe umărul ei.
Ca la un semnal, se opreste, apoi începe sa suspine chiar si mai tare cu lacrimi curgandu-i incontrolabil din ochi.
O strang in brate cât de tare pot, încercând sa o liniștesc
-E în regulă.ii zic mangaind-o pe ceafa
Shh.Sunt aici.Gata,a trecut.El nu iti va mai face rău
Doua salvări si o masina de politie sosesc în câteva minute.
Le explicăm situația dar si ei ne explica ca Melissa trebuie sa vina cu ei la sectie pentru a dă declarație.
Nu sunt de acord,dar nu ma pot împotrivi având în cedare starea mea
Asa ca privesc cum este bagata in spatele masinii de poliție, cu pătura pe care i-a dat-o mama încă pe umeri, in timp ce primesc niste pastile menite sa îmi facă durerea suportabilă si îmi este cusută rana.
Mama sta pe treptele casei cu Amanda in brate.
Ocantand tine precum pe un bebelus in timp ce ii canta un cantec de leagăn.
Ea are ochii larg deschisi si priveste undeva departe, nu la mama,nici la cer.
Mortul a fost scos din casa ,pus intr-un sac negru si urcat intr-o alta ambulanță care il va duce la morgă.
Melissa va trebui sa meargă sa il ia mai tarziu.Mult mai tarziu.
Medicul îmi termina de cusut rana si mi-o infasoara cu trei straturi de tifon,spunandu-mi ca nu am voie sa alerg sau sa merg prea mult câteva săptămâni.
De parca as avea unde sa merg.-Esti bine?o întreb pe iubita mea
Sta atât de lipită de mine încât am impresia ca vrea sa intre în sufletul meu si sa rămână acolo, unde stie ca este in siguranță si ca nimeni nu se poate holba la ea
Se pare ca bastardul fusese militar în tinerețe.
Ba chiar erou de război.Cu toate ca asta nu ii dă nici un motiv sa isi facă familia sa treacă prin aceleasi orori prin care a trecut el.
Dar asta înseamnă ca a venit multa lume la înmormântarea lui
Si ca va avea parte de o înmormântare militară
Melissa priveste soldații cum marsaluiesc pe lângă sicriu de parca ar vrea sa le strige sa se oprească naibii,si sa il îngroape chiar ea.
După ce sunt trase focurile de armă steagul american cu care era învelit sicriul este impaturit si înmânat Melissei.
Ea il ia cu o mână tremurătoare si cu cealalta ma ține de parca cineva m-ar putea lua si duce undeva foarte foarte departe
Câteva femei din spate sosotesc si aud un bărbat numind-o criminală.
Ma întorc sa ii zic vreo doua dar ea ma strânge cu putere de mana
-E în regulă.a soptit
E mult,mult mai puternică decat credeam
În timp întregii slujbe a făcut tot ce era de asteptat de la o fiica îndurerată,desi stiu cât de greu i-a fost:sa sărute fruntea tatălui ei, sa primească condoleantele prietenilor, sa aud a pe toata lumea cum ori o compatimeste ori o crede o bastarda.
Cel mai greu a fost când o femeie îmbrăcat intr-o uniformă foarte decorată a început sa citească cine a fost mortul.
Fiu,frate,sot si tata.
Nu stiu ce relatii a avut cu familia lui.Dar clar nu a fost sot si tată
Melissa a trebuit sa se aseze si sa închidă strâns ochii pentru a nu plânge si tipa de disperare ca nimeni nu o compatimeste pe ea ca a fost torturata de părintele ei cu pe el pentru ca a fost omorât când încerca sa omoare pe altcineva.
Când toata sarada se termina o ajut sa ajungă la masina,dar când era pe punctul sa urce, femeia aceea, care presupun ca este general ceva o opreste.
-Domnișoară Flyer.zice ridicând mâna
Iubita mea cobora,strangandu-si mai bine hanoracul pe ea desi afara sunt 30 de grade.
-Ma numesc Megan Baker.Am fost colega de armata 5 ani cu tatăl tau
a fost un om minunat.
Si-a servit patria cu mult curaj si mi-a salvat chiar mie viața nu odată.
Sper sa treci cu bine peste pierdere.Cred ca esti distrusa.
I-a strâns mâna intr-ale ei si puteam vedea compasiune clară în ochii ei.
Pentru mort,nu pentru Melissa
-Multumesc.Dar acum chiar trebuie sa plec.Trebuie sa ma ocup de sora mea.
Fara un alt cuvant s-a urcat înapoi si a inchis usa.
Eu am urcat repede,salutand-o pe doamna general si am demarat în trombă
În seara aceea nu am lasat-o o secunda singură
Mama a internat-o pe Amenda la un spital de psihiatrie pentru că de o saptamana nu a spus nici un cuvant, nu a mâncat decat ce i s-a dat cu lingura si, pe scurt, a fost o păpușă vie.
Zac în pat pe spate,cu Melissa ghemuita la pieptul meu, amândoi goi puscă
A zis ca vrea sa o facem azi, si desi nu îmi convine ca vrea asta doar sa uite de soc, am fost de acord.
Dar stam întinzi de o ora aproape si nici unul nu a facut nimic.Ea nu se misca,eu nu vreau sa o fortez.
-Tu crezi asta?a soptit
-Hm?
Si-a ridicat capul,privindu-ma în ochi
Crezi ca sunt o criminală?
-Doamne,nu.Normal ca nu esti!
Mi-ai salvat viața.
-Dar oamenii aia...
Am sarutat-o pe creștet
-Oamenii aia nu stiu nimic despre tine sau despre viata ta.
Sunt doar oameni slabi care nu stiu decat sa judece.
S-a ridicat în genunchi si am crezut ca vrea sa se duca la baie, sau sa ia apă, dar în schimb,a incalecat peste mine si m-a saturat apăsat.
Am sarutat-o zi eu inapoi, trecandu-mi mâinile peste spatele ei, si el plin de cicatrice
Am vazut o cicatrice pe umărul ei si am sarutat-o, sugandu-i pielea.
Am încercat sa nu fac nimic pervers, doar sa o alin.
Dar nu m-al putut abtine.E pur si simplu prea perfecta
Corp suplu, picioare si brate puternice, sani mari si par blond ar face orice bărbat sa innebuneasca de dorință
Am muscat-o usor de piele iar ea a icnit, facandu-ma aproape sa ma opresc.
Era deja infipt in ea, acum eu l-am impuns mai adanc facand-o sa geama de placere si durere.
Am ezitat sa o ciupesc de fund, dar am decis ca daca o deranjează ce fac, ma poate opri oricând.
-Daca nu mai poți îmi spui sa ma opresc.i-am soptit la ureche
-Nu te opri.a suspinat
Si-a pus mâinile pe obrajii mei si m-a sărutat de parca voia sa îmi sugă sufletul
Nu te oprii.a implorat mangaindu-mi obrazul
Am continuat sa o sărut, indicând cât mai mult posibil, hranindu-ma cu pielea ei, carnea ei, o voiam cu totul.
Apoi l-am scos si ea a scancit
-Ai rabdare fetito.am zâmbit
M-am impuns usor înăuntru, acum eu fiind deasupra.
Am intrat si am iesit, niciodata complet.
Când a sosit momentul ea a deschis gura larg,fara sa tipe tremurând de plăcere
S-a oprit si m-a privit printre geme, cu gura intre deschisa
-Te iubesc.a soptit
Am sarutat-o usor, mangaindu-i părul
-Si eu te iubesc.i-am zâmbit
Am continuat pentru numai Dumnezeu stie cât timp, pana am obosit amândoi.
Acum zacem amândoi în pat, eu pe spate, uitandu-ma la tavan, ea ghemuita lângă mine,cu capul pe pieptul meu
-Multumesc.a zis sincer
Am mangaiat-o usor pe spate
S-a urcat iar pe mine.
-Nu, Melissa.E de ajuns.
Am întins mâinile sa o opresc dar ea si-a inlantuit degetele cu ale mele, apunandu-se
-Stiu.mi-a zis încet
Încă putin.
Dar nu am mai apucat sa facem nimic.
Doua lacrimi au curs ca doi stropi de ploaie din ochii ei pe obrajii mei.
M-am uitat în sus si am vazut ca fata ei era contorsionata cu un zâmbet dureros
S-a lăsat ghemuita langa mine si a inceput sa plângă cu suspine.
A încercat sa se controleze, chiar a încercat, dar acum e acum.
Trebuie sa se rupă,sa se distrugă ca sa lase totul afară.
Asta si speram ca se va intampla
O strang in brate în timp ce plânge cu suspine si miorlaind din când in când.
Isi plânge copilăria pierdută, inocența furata.Acum este liberă si constientă de asta, iar durerea pe care o ținea în ea e de nesuportat.
O strang in brațe pana orientul se opreste.Se agață de umerii mei precum un pui de pisica de mama lui moartă.
Stiu ca astfel pentru că am avut odată o pisica,care a nascut un pui si a murit la câteva săptămâni după.
Puiul,l-am numit Jimmy, s-a prins de mama sa, scuturand-o s-o trezească
Stia ca e moartă, dar a continuat sa încerce, miorlaind la ea pana a adormit epuizat.
Aceeasi reacție o are ea acum, cu mine.
Durează mult pana se linisteste, dar când in sfarsit suvoiul de opreste,sta linistită langa mine privind tavanul
-Ce sunt astea?a intrebat arătând spre abtipildele in forma de stea de pe tavan
-Abtipilduri.
-Si de ce strălucesc noaptea?
Am privit-o mirat
-Sunt flourescente.Nu ai mai văzut?
Ea clatină din cap
-Nu.Sunt jucării?
-Intr-un fel.
Când eram mic îmi era frica de intuneric deci tata mi le-a pus acolo ca o lumina de noapte
-Oh.
Nu a mai zis nimic iar eu nu am intrebat nimic.
Doar am inchis ochii si am adormit împreună
Iar pentru prima data o simțeam ca e complet relaxata