Yeni Okul

34.6K 763 63
                                    

     Yaz tatili bu kadar çabuk bitmemeliydi. Daha yapacak çok şeyim vardı. Yazın başında hayal ettiğim şeylerin yarısını anca yapabildim. Peki ya şimdi ne yapıyorum ? Lanet olası yeni okulum için çantamı hazırlıyorum. Daha çantayla gitsem mi gitmesem mi ona bile karar vermedim ama sadece yarım saatim var. Şimdi onu düşünemeyeceğim. Defterim ve kalemliğim... Ne çok şey koydum böyle ! Çantamın ağırlığından belim kopacak (!)
" Olivia hala hazır değil misin ? İlk günden geç kalacaksın !!! "
'' İlk günden yoklama falan yaparlar yok yazılırım hemen inmeliyiimmm " Bu telaş niye ? Alt tarafı bi okul. Arkadaşlarım ilk gün gitmiyorlar bile. Bense sıcacık yatağımı sırf annenin tüm gün kafamı ütülemesinden korktuğum için burada soğumaya bırakıyorum. Cassie gitmiş midir acaba ? Bana güzel bir sıra ayarlarsa iyi eder.
      Koşarak aşağı indim. Dolaptan süt kutusunu alıp başıma diktim. Sabah sabah kahvaltı yapmaktan nefret ederim. Annem aceleyle arabanın anahtarını aldı. Resmen kovalanıyormuşcasına evden çıktık. 10 dakika sonra okuldaydık. Ve zilin çalmasına daha 15 dakika vardı. Cassie'yi aramaya başladım. Şubemiz neydi ?? C... Hayır, K... K mı ?! , D ? Evet D !! Ne saçma bi sınıf ayarlaması yapmışlar.
" Cass !! Ben geldiimmmm !! "
" Selam tatlım !! Gel, çok güzel bi yer ayarladım !!! Derste rahatça hareket edebiliriz ! Hocaların buraya bakması çok zor ! Yalnız önümüze uzun birini oturtmalıyız. " Güldüm. Koşarak yanına gittim ve sıkıca sarıldım. Sınıfta 5 kişi daha vardı ve hepsı bize deliymişiz gibi bakıyorlardı. Ne ? Hiç mi arkadaş görmediniz ?
     Sınıfa 4 kişi daha girdi. Kişi derken , 4 tane afet ! Cass'i dürttüm. Sakızını patlatarak,
" Hıah ?? Noldu ? ''
'' Şunlara bak !! "
Cass kafasını kaldırdı. Gözleri fal taşı gibi açıldı. Ağzımız açık onlara doğru bakıyorduk ki ikisi bize doğru yaklaşarak önümüzdeki sıraya oturdular. Diğer ikisi sanırım inekmiş. En öne serildiler. Kokuları muhteşem !  Bunlar insan mı be !?! Sıraya yerleştiler ve arkalarına dönerek ;
'' Selam, ben Skye. Bu da arkadaşım Turner. '' Ellerini uzattılar. Donakaldım.
'' B- bizde, yani ben Olivia, yanımdaki Cass... Şey işte Cassie " Sanırım biraz kızardık. Utanarak ellerini sıktık.
     Turner'ın biraz utangaç bi ifadesi var ama çok tatlı bir çocuk. Sarı saçlı mavi gözlü. Tipik bi çocuk işte. Ama Skye... Kumral ve yeşil gözlü !! İnsanın gözlerine baktıkça bakası geliyor.
" Hey ! " dedi gülerek Skye. '' Sen yeni misin ? Daha önce hiç görmemiştim. ''
'' Evet arkadaşım için okulumu değiştirdim. Zaten pek memnun olduğum söylenemezdi. " dedim gülümseyerek.
" Yani sen bu okulda mıydın ? Daha önce hiç görmemiştim " dedi Turner Cass'e bakarak.
" Ben pek dışarıda dolanmayı sevmiyorum da... '' dedi Cass sıraya sokularak.
     Bu sırada öğretmenimiz geldi. Yavaşca masasına yaklaştı ve,
" Herkese günaydın !! SmartCity HighSchool'a hoşgeldiniz !! Hepiniz çok zeki ve saygılı görünüyorsunuz. Umarım beni yanıltmazsınız. Oturabilirsiniz. " dedi.
" Ben Violet Storm. Bu seneki sınıf ögretmeninizim. 6 senedir bu okuldayım. 20 senedir de öğretmenlik yapıyorum. Emin olun işimden nefret ediyorum. Yani sizlerden de. Açık konuşmaktan zarar gelmez. Hepiniz disiplinli ve saygılı olduktan sonra F almayacağınızın garantisini verebilirim. "
     Bu nasıl bi öğretmen. Hayat güvencemizin olmadığını düşünmeye başladım. Bana bakıyordu.
" Sen, kalk ayağa '' dedi.
'' Buyurun ? '' dedim ayağa kalkmaya çalışarak.
'' Yenisin sanırım. Kendini bize tanıtır mısın ? ''
'' Tabii. Ben Olivia Bowl. 16 yaşındayım. Hayvanları ve yüzmeyi severim. " Bu kadar yani başka ne diyebilirim ki ?
Gülümsedi " Çok açıklayıcı oldu. İleriki zamanlarda daha iyi tanışabiliriz. Şimdilik hoşgeldin demekle yetinelim " dedi. Tehtid mi bu ? Nereye geldim ben ?
     Biraz daha kendinden ve okuldan bahsederek dersi bitirdi. Uyumamak için kendimi zor tuttum.
'' Biz çıkıyoruz. Bizimle takılmak ister misiniz ? Size okulu gezdirelim. Gerçi Cassie biliyordur ama.. " dedi Skye.
" Fark etmez onunla ben ilgilenirim'' dedi Turner. Cass hafifçe kızardı.
" Peki teşekkürler. " dedim. Atlamak lazım. Bir daha böyle fırsat çıkmayabilir.
     Bahçeye çıktık. Ne yalan söyliyim adından dolayı okula gelmekten çekinmiştim ama okul çok güzel. Binadan bahsetmiyorum. Çocuklar çok yakışıklı ! Burada zeki ve inek tipler var sanıyordum. Bilirsiniz ya, saçını ortadan ikiye ayırıp elinden kitap düşmeyen kambur çocuklar işte. Hiç beklediğim gibi değil ve açıkçası şuan için halinden memnunum.
" Selam çocuklar ! Hey, bu kızlar da kim ? '' dedi bir kız kocaman gülümsemesiyle. Kız biraz kısa olduğu için kafasını kaldırarak konuşuyordu.
" Cassie ve Olivia '' dediler bizi göstererek.
'' Ben Lisa ve bu da arkadaşım Emilly " dedi bizi çekiştirerek. Diğer kız bize soğuk bir gülümsemeyle bakıyor ve halinden hiç memnun görünmüyordu. Ama kız o kadar güzeldi ki bakarken gözlerimi kısmamak için çok direndim. Uzun sapsarı saçları yeşil gözleri olağan üstüydü. Fiziğinden bahsetmek bile istemiyorum. Yanında kendimi gergedan gibi hissettim. Tamam kilolu değilim ama bu kız incelikte boyut atlamış.
" Tanışmalardan hoşlanmam ve burası boğucu oldu sanırım astımım tutacak gidelim mi Lisa? '' Resmen kızı sürükleyerek yanımızdan götürdü. Çocuklar da " Sonra görüşürüz " diyerek kızın peşinden gittiler. Bu sene çok güzel geçecek gibi duruyor. 

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin