Yine zor uyandığım bir gün daha. Yarım saat yatakta debelendim. Annem odaya girdi. Perdemi açarak,
'' Günaydın bebeğiiimm !! '' diye cıvıldadı. Yanıma eğilerek beni öptü. Boynuna yapıştım ve ona da yatağa çektim.
'' Hadi biraz daha uyuyalım ! ''
" Olmaazz, 1 saatin var hayatım. Ben birazdan çıkacağım yürüyerek gideceksin. " Yastığı yüzüme yapıştırdım.
" Yaaaa önceden söyleseydin yaa ''
Annem gülerek odadan çıktı. Sürünerek yataktan çıktım. Pembe askılı ve yüksek bel siyah etek giydim. Saçlarının doğal dalgalı olması işimi kolaylaştırıyor. Annemin gittiğini duydum.
Aceleyle çantamı alıp dışarı çıktım. Kahvaltıyı okulda da yaparım diye düşünüyorum ama eğer vaktim kalmazsa açlıktan ölürüm sanırım. Hemen evimizin yanındaki kafeye gidip kendime bi kahve aldım. Okula gitmek için hazırım işte.
'' Heey !! Beklee ! '' Noluyo be ? Arkamı döndüm. Skye ?? Sırıtarak arkamdan koşuyor. Kulaklığımı çıkardım.
" Selam " dedim sırıtarak. '' Sen burada mı oturuyorsun ? ''
'' Aslında servisi bekliyordum ama seni kafede görünce... Yani saat daha erken ya... Eşlik edebilir miyim ? '' dedi. Ah niye bu kadar şirinsin ?
'' Tabii. Hadi geç kalıcaz ''
Belli bi süre konuşmadık.
'' Sen hep yürüyor musun ? ''
'' A, hayır.. Annemin işi çıktı. Normalde annem bırakıyor ''
'' İyiymiş. ''
'' Şey, diyecektim de dün siz hemen gidince söyleyemedim. Emilly bizden pek hoşlanmadı sanırım ''
'' O yeni insanları pek sevmez. Size kasıtlı bir şey değil yani. Zamanla alışır. '' dedi gülümseyerek.
Okula yaklaştık. Okuldan içeri girerken yanımıza Turner geldi.
'' Selam gençler ! ''
'' Selam '' dedik aynı anda.
Sınıfa çıktık. Cass bizi yan yana görünca şaşırdı doğal olarak.
'' Ne oluyor ? '' dedi. Anlattım.
'' Turnerla alakalı değil yani. ''
'' Ooo ne alakaaa ? Turnerla alakalı olsa ne olacaktı ?? '' bi an duraksadım. " Senin sürekli bahsettiğin 'Kas Tanrısı' bu mu o.O '' Tabii ya. Dünki kızarmasından anlamalıydım.
'' Belki ? '' dedi.
Çocuklar yanımıza geldiler. Dersler çok yavaş geçiyordu. Bu iyi miydi kötü müydü tam emin değilim. Hala Skyeın kokusu burnumdan gitmedi. Derste boynuna asılasım, ölümüne saçlarıyla oynayasım geliyordu ama tabii ki sadece aval aval ensesiyle kesişmekle yetiniyordum. Cidden çok zorlanıyorum.
'' Cassie !! Yani kızlar ! Çıkışta işiniz var mı ?? '' dedi Turner arkasına dönerek.
'' Hayır yok. Neden sordun ? '' dedi Cass sıraya yatarak. Aptal aptal sırıtıyordu.
'' Sahile gitmeyi düşünüyoruz da.. Gelmek ister misiniz ? '' dedi Turner.
'' Benim öğleden sonra kursum var siz gidin '' dedim. Anneme kursa ihtiyacım yok dedikçe benden habersiz iş çıkarıyor başıma. Şimdi sahil için hayaller kurabilirdim.
'' AA o zaman bende gelmiyim. '' dedi Cass. Ama gitmek istediği belli.
'' Saçmalama benimle ne işin var git sen '' dedim gözlerinin içine bakarak. Omuzlarını silkerek,
'' Tamam o zaman '' dedi. Resmen çocuğa bakarken salyası akıyordu. Çocuk da tatlı yani bir şey diyemeyecegim.
Çıkış zili çaldı. Bunlar aceleyle gitti. O kızlar da orada olur muydu acaba ? Ya Emilly Skye ın sevgilisiyse ! Zaten o çocuk bana bakmaz. Fazla havalı !! Ahh bu kadar tatlı olmayı nasıl beceriyor acaba ?? Derken bi sesle irkildim.
" Bende geliyorum bekle !! ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen Fictionİlk defa yazıyorum :D Konu şu : Her genç kız gibi olan Olivia'nın en yakın arkadaşı Cassie için okulunu değiştirmesi ve bunun sonucunda gelişen olaylar. Beğenirsiniz umarım :)