Eve kendimi nasıl attım bilmiyorum. Hemen odama çıktım. Kalbim deli gibi çarpıyordu. Cassie'ye mesaj attım.
' Skye beni öptü !! Ama şey yanaktan... İyi geceler demek için yani... Ondandır demi ?? '
Cassten mesaj gelmedi. Benimde heyecanım geçti zaten. Üstümü değiştirip aşağı indim. Bruce'u ittirip koltuğa serildim.
'' Bilgisayarımı ver bari ! '' dedi Bruce.
'' Nerden senin bilgisayarın oluyormuş ? Vermiyorum sana bilgisayar falan. '' dedim.
'' Kumandayı ver o zaman ! '' diye diretti.
'' Of defol başımdan '' dedim. Bu çocuğun kapama tuşu falan yok mu acaba ?
'' ANNE OLIVIA DIŞARIDAN GELİR GELMEZ TELEVİZYON İZLİYOOOO !! BİLGİSAYARIMI DA VERMİYOOO !!! AL ŞU KIZINI BURDAANNN !! '' diye bağırdı. İnsan değil bu çocuk ciddiyim.
Annem elinde mutfak havlusuyla yanımıza geldi. Bana sinirli bir şekilde baktı. Konuşmasına fırsat vermeden,
'' Aman tamam ya, ben odama çıkıyorum '' dedim. Giderken koltuğun yastıklarından birini anlıp Bruce'un kafasına fırlattım.
* * *
İşte büyük gün ! Yani kısmen büyük gün... Dün odamda film izlerken uyuyakalmışım. Cass bana yaklaşık 20 tane mesaj atmış.
' O.O Benimle dalga mı geçiyorsun ?! Neden flört ettiğinizden haberim yok !! '
' Çok şanslısın Oliv. Şuan seni çok kıskandım :/ '
' Senden hoşlanıyor mu acaba ? '
' O değil de ben yarın ne giyiyim ?!!!?!?! '
Falan, falan... Hepsine teker teker cevap verdim. Sonra bir mesaj daha geldi.
' Günaydın ! '
Skye mesaj atmış. Çok tatlı değil mi ? Bence öyle ! Hemen cevap verdim.
' Öğlen oldu ama :D Sana da günaydın :) '
Ha bu arada ne giyeceğim konusunda benim de bir fikrim yok. Dolabı açıp mal mal bakıyorum sadece. En sonunda mavi elbisemi alıp geçirebildim üstüme.
' Saatin 3 e yaklaştığının farkındasın değil mi :D ' diye mesaj attı. Uyku düzenimin olmaması benim suçum değil.
' Kesinlikle ! ' dedim.
Odaya Bruce daldı. Korkudan telefonumu düşürdüm.
'' Aha !! Yakaladım seni !! Ne yapıyosun burada ! Saat kaç oldu açlıktan ölücem. Acele et ve bana kahvaltı hazırla annem çıkmış. '' dedi.
'' Çocuk mal mısın sen ?!? Odaya böyle girilir mi ? Defol ! Senin yemeğini ben hazırlamak zorunda değilim '' dedim.
'' Tabii ki de zorundasın yoksaaa... '' dedi ve odamdan çıktı. BU KOKU ?!
'' TAM BİR PİSLİKSİN ! GERİZEKALI ! AÇLIKTAN ÖL !! YOK SANA KAHVALTI ! APTAL !! ''
Ahhh !!! Tek çocuk olsam ne olurmuş sanki ?! Sabah sabah sinirlendim yine. Neyse, sakinim ben.
Mutfağa indim. Mısır gevreğinin sonunu ikimize bölüştürdüm.
'' BRUCEEEEEEE !! ''
Koşarak mutfağa girdi. Masaya bakıp omuzlarını devirerek '' Tost yapamıyor musun sen ? Ben her gün bunu yemek zorunda mıyım ? '' dedi ve masaya oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen Fictionİlk defa yazıyorum :D Konu şu : Her genç kız gibi olan Olivia'nın en yakın arkadaşı Cassie için okulunu değiştirmesi ve bunun sonucunda gelişen olaylar. Beğenirsiniz umarım :)