O gün Skye da benim peşimden geldi. Kurs saatime kadar. Beraber kafede oturup bir şeyler yedik. Doğal olarak konuşacak da birçok şey bulduk. Favori dizilerimiz, en sevdiğimiz kitaplar, yapamadığımız şeyler falan... Onunla konuşmak o kadar eğlenceli ki !!
Telefonlarımızı aldık. Beni kursa kadar bıraktı ve kursta tek düşündüğüm şey onun o muhteşem gülüşü ve yemyeşil gözleriydi. Ne oluyor bana böyle ? Daha önce hiç bir erkeğe karşı bu kadar şey olmamıştım. Şey işte... Herneyse !
Eve gittiğimde her şey doğaldı. Her zamanki gibi yemeğimi yiyip odama çıktım. Tam mesaj atmak için telefonumu çıkarıyordum ki, ' 1 yeni mesaj '
' Bugün iyiki gelmediniz !! Turnerla tek başımıza benim açımdan muhteşem romantik bi sahil yürüyüşü yaptık !! Öyle bir çocuğun benimle ilgilenmeyeceği ve bir daha böyle bir şeyin olmayacağını bildiğim için o anın tadını çıkarmaya çalıştım ! Sanırım ölüyorum *.* '
Cass... Bian olsun sevinmiştim. Belki de benden hoşlanmadı. Evet telefonumu almayı teklif eden o ama ne bileyim. Zaten olacağını hayal etmek bile haysaldi sanırım. Telefonun titredi. 1 YENİ MESAJ !
' Gülümsememe hakim olamıyorum. Rüya gibiiiiiii !! Yehaaaa !! '
Ahh !! Yeter ama ! Telefonu bir hışımla yatağa fırlattım. Yatağın öbür tarafından düşüyordu !! Korkudan telefonun üstüne atladım ! Çizilmiş mi ?! Ohh tamam.
En iyisi müzik dinlemek. Test kitaplarım... Evet yastığın altında durmalılar ki annem geldiğinde test çözüyomuş gibi yapabileyim.
Ama bu çok kötü !! Tek düşündüğüm şey Skye ! Aklımdan bir türlü çıkaramıyorum. Lanet gibi ! Kesin yeşil göz takıntımdandır. Başka bi açıklaması olamaz. Kesinlikle parfümünden yada suçlarından etkilendiğim falan yok yani. Hem baksana, umrunda bile değilim. Hem hala Emilly ile çıkıyor mu bilmiyorum. Onunla kafeye gitmem bile hataydı. Çok aptalım. Müzik slowlaştı. Hüzünleşme koduna girmek yok ! Müziği değişt " 2 YENİ MESAJ ''
' Selam :D Napıyorsun ? '
' Yarın yine yürüsek mi ? '
ŞAKA DEĞİL Mİ !! KAMERA NERDE ??
Kalbim öyle atıyordu ki. Sıcakladığımı hissediyorum ama soğuk soğuk terliyorum. Ne yapacağını bilemedim. Öylece, sırıtarak 5 dakika ekrana baktım.
' Çok iyiyim müzik dinliyodum görmemişim :D Tabii olur. Yine aynı saatte kafenin önünde buluşuruz ' Gönder.
Hiç hoş değil ! Bu yerleşmeler, titremeler... Benim gibi bir kız için bu davranışlar çok dengesizce. Kendime gelmem lazım. Sakin ol !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen Fictionİlk defa yazıyorum :D Konu şu : Her genç kız gibi olan Olivia'nın en yakın arkadaşı Cassie için okulunu değiştirmesi ve bunun sonucunda gelişen olaylar. Beğenirsiniz umarım :)