Ne Bu Şimdi ?

7.6K 433 22
                                    

Sanırım anlaştık. Yani sabah yine aynı yerde buluşucaz. Mesaj atmaya cesaret edemedim. Gülümsemekten ağzım yırtılacak. Cass'e söylesem şuan kendinden başkasını düşünecek halde olmadığı için büyük bi ihtimalle beni dinlemez bile. Çünkü o çocuk Cass için çok değerli. Geçen sene onunla konuşmayı çok denedi ama hiç bir zaman cesaretini toplayıp yanına gidemedi. ' Çok popüler, yanında bir sürü kız var, o bana bakar mı saçmalama... '. Ki iki gün önceye bakarsak Turner'ın Cassieden haberi bile yokmuş. İki gün içinde kısmen de olsa randevuya çıkmış olmaları Cassie için büyük bir olay olmalı.

     Cidden, sadece iki gün oldu. Benim bu hislerim, yani ne hissediyorsam... Çok çabuk karar vermedim mi ? Tamam gerçekten çoooooook yakışıklı. Gerçekten ondan hoşlanıyor olmam mümkün mü ? Olmamalı. Bu kadar çabuk olmaz.

     Müzik dinleyerek uyuyakalmışım. Sabah, saati de duymamışım. Şimdiye çıkmam lazımdı !! Annem nerde ?! Ahhh !! Kendimden beklemediğim bir hızla üstümü değiştirip, dişimi fırçalayıp çıktım. 5 dakikada !!! İnanamıyorum. Bu bir rekor ! Koşarak kafenin yanına gittim. Skye oradaydı. Nefes nefese,

'' Çok özür dilerim. Sadece 7 dakika önce uyandım. '' Bu sırada elimi çocuğun omuzuna bastırıp eğilerek derin derin nefes alıyordum. Gülerek,

'' Mesaj atsaydın ya, daha yarım saat var. Evinin bahçesinde beklerdim. '' dedi. Toparlanmaya çalışarak,

'' Olur mu öyle şey. Hadi gidelim " dedim.

'' Aç mısın ? Birşeyler al istersen " dedi. Paramı unutmuşum kahretsin ! Yere tekme atarak,

'' Paramı almamışım. Okulda Cass alır bana bir seyler. '' dedim.

'' Bekle burada '' dedi ve kafeye girdi. Çıktığında elinde poğaça ve meyve suyu vardı. Çok mahcup oldum.

'' Ne gerek vardı ? Teşekkür ederim. '' Yapmasına böyle ! Çok tatlısın !

'' Hadi gidelim '' dedi.

      Yürümeye başladık. O kadar susamışım ki, meyve suyunu bi dikişte bitirdim. Yemek yiyişimi izleyerek gülüyordu. Cidden umrumda değil. Çok açım !

Saçım yüzüme düştü. Elim dolu olduğu için kafamla saçımı kenara atmaya çalıştım. Ne yaptığımı anlamayan biri beni metal dinleyip kafa sallayan bi psikopat sanabilirdi. Ama saçım yüzümden çekilmezse birazdan onu da yiyeceğim. Ne olduğunu anlamadım. Bi anda elini yüzüme getirip saçımı kulağının arkasına attı. Sanırım eriyorum ! Eli çok yumuşak !! Ay çok garip oldum ! Gözüme bakıp,

'' Sanırım böyle daha iyi '' dedi. Kızarmayı aşıp, morardığımı düşünmeye başladım. Nasıl sıcak bastı, nasıl bunaldım anlatamam !

'' A tabii teşekkürler '' dedim. Çok mantıklı. Böyle tatlı bir davranışa anca böyle malca bir cevap verilebilirdi herhalde. Şuan mantıklı düşünemiyorum. Hatta düşünemiyorum bile. İçim titriyor, karnıma ağrı giriyor. Neydi bu şimdi ? Sadece o muhteşem, yumuşak elini yüzüme değdirip saçımı kulağının arkasına attı. Niye böyle hissediyorum ? Yok, bana ancak Cassie yardım edebilir. Sanırım... neyse. Bunu söylemek için daha erken. Acele etmemem lazım.

     Okula girdik. Sınıfa doğru çıkarken Skye, Lisa ve Emilly'nin yanına gitti. Bende kafam karışık bir şekilde sınıfa girdim. Turner ve Cassie gülerek konuşuyorlardı. Birilerinin hayalleri gerçekleşiyor. En azından onun adına mutluyum. Çantamı bıraktım.

" Bugün orada ben oturuyorum Oliv. Sen Skye'ın yanına geçsen ? '' dedi Turner çantamı kaldırmaya çalışarak.

'' Tabii '' dedim. Şeytani bi gülümsemeyle Cass e baktım. O da bana aynı şekilde baktı. İkimizin de işine gelir neden olmasin ki ?

      Derslerde sürekli Skye ile şakalaştık. O yanımdayken ders falan dinleyemiyordum. Dayanamayıp parfümünün markasını bile sordum. Saçlarımın çok güzel koktuğunu falan söyledi. Tabii o bana her iltifat edişinde sanki bir yarışta 1. gelmişim gibi seviniyor, mutlu oluyor, gerim gerim geriniyordum. En son dayanamayıp sordum,

'' Emilly ile çıkıyor musunuz ? '' kızardım, çünkü kendimden böyle bir şey beklemiyordum. Şok oldu.

'' Ah, saçmalama. O benim kardeşim gibidir. Turner'ın ikizi o. '' Turner bize doğru baktı.

'' Ne oldu ? Adım geçti '' dedi.

'' Olivia, Emilly ile sevgili olduğumuzu sandı. '' dedi arkasını dönerek. Turner gülerek,

'' Nereden böyle bi sonuca vardın Oliv ? ''

'' Bilmem. Neyse konuyu kapatır mısınız ? '' dedim utanarak. Dalga konusu olmuşum gibi hissettim kendimi. Önümüze döndük.

      Skye derste gülüp bana bakıyordu. Çok rahatsız oldum. Ne yani ? Kız güzel. Offf, rezil oldum. Beni rezilliğimle yalnız bırakıp defolup gidin !

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin