Marcus
Ma trezesc cu o ușoară durere de cap.Pe noptiera văd o pastila si un pahar cu apa.Le iau imediat si ma ridic din pat apoi cobor .Mama stătea pe canapea si se uita la o revista de moda.
-Neața mama.ii spun după ce ies din bucatarie.
O văd cam gânditoare si nici măcar nu mi-a răspuns.
-Mama...spun si ma duc langa ea.Tresare cand o ating si imediat își indreapta privirea spre mine.
-Zi.
-Esti bine?o intreb.
-Nu chiar ...imi spune gânditoare.
-Poți să-mi spui ?o intreb calm.
-E vorba sa ne mutam ...zice si atunci inghet.
-Esti sigura ?o intreb.
-Foarte ,ne mutam înapoi in America.zice si se duce sus.
Antony
Mama intra in camera mea puțin trista .
-Esti bine ?o intreb.
-Ne mutam .zice si ramân masca .
-Ce ?!!!tip nervoasa .
-Imi pare rau dar ne mutam .zice si iese .
Ma uitam încă la usa pe care a ieșit mama.Nu poate sa facă asta .Ies din camera revoltata si cobor jos.
-Ne mutam cu toți si punct .O aud țipând.
-Eva!Nu te-ai gândit ca dacă ne mutam acolo Antony nu o sa afle da tatăl ei ?il aud pe Christian.
Tata ?Am un tata?!
-Stiu !In curând o sa afle dar pana cand apele se vor liniști atunci v-a știi .zice si atunci dau colțul.
-De ce ne mutam ?!ridic tinul revoltata.
-Antony,nu ridica tonul la mama ta !zice unchiul Tony.
-Unchiule Tony ,Vrei sa fac la fel cum a făcut mama cu tine .ii spun iar el înghite in sec.Asa ziceam si eu ,de ce ne mutam ?o intreb de data asta mai calma.
-Știi foarte bine ca nu mai putem sta aici .imi spune calma mâncând un mar.
-Dar aici m-am născut !ii spun .
-Discuția e încheiata.zice si arunca cotorul la gunoi.
-Ce ?Nici macar nu mi-ai răspuns la întrebare "de ce ne mutam "?
-O sa înțelegi cand o sa mai crești puțin .zice si deja aveam mai mulți nervi.
-Am 17 ani peste un an sunt majora!
-Atuci o sa înțelegi gata am încheiat discuția.zice autoritara.
-Ah!tip si urc la mine in camera.
Eva
Nu-i pot spune ca are un tata .Doar Marcus știe si atât.Au trecut 17 ani.Doar cand ma gândesc ca trebuie sa iasă din închisoare asta ma bucura cel mai mult .Nu credeam ca o sa am gemeni .Nu seamănă dar la comportament sunt aceiași .
Antony
Pornesc televizorul si o știre imi acaparează atenția:
Luke Dawn a ieșit din închisoare .Acesta a intrat intr-o mașina si s-a dus acasa .
Am auzit cum o bubuitura din spatele meu s-a auzit asa ca ma întorc speriata .Mama stătea si se uita cu lacrimi in ochii la televizor.
-Esti bine?
-Da ,hai îmbrăcate ...ne mutam .zice si pleacă trista.
Eva
Am ajuns in dormitor si am încuiat usa.Pun mâna pe telefon si il apelez.Nimic.
Arunc telefonul iar pe hol se aude pași .
-Mama,ce se întâmpla ?Deschide usa!se aude voce laui Marcus.
-Imediat.zic si deschid usa.
-Ce s-a întâmplat?zice si intra in camera .
-O criza de nervi,nu mai mult .ii spun.
-Pe mine nu ma minți .zice si Oftez.
-Antony nu trebuie sa afle.ii zic si închid usa după el.Tatal tău a ieși...si Antony a văzut stirea si nu știa de ce am reacționat asa.ii spun iar Marcus ma ia in brate.
-O să-i spunem dar nu acum .zice si deschide usa.Antony
Am închis fermoarul geamantanului si m-am uitat prin camera.Acum câteva zile camera era mobilată si acum e goală.Mama apare după tocul ușii .
-Mergem ?ma intreaba.
-Da...zic si închid usa camerei
Ne-am urcat in mașina si am pornit spre aeroport.Pământ American .Deja vreau sa ma urc înapoi in avion si sa plec de aici .
Ne-am urcat intr-o mașina si am pornit .
Am ajuns într-un cartier langa plaja .Asta ma bucura.Vedeam adolescenți care se dădeau cu rolele si skateboard-ul si mâncau fericiti înghețată.Marcus începea sa fluiere la fiecare fata care trecea pa strada.Imi dau ochii peste cap si continui sa ma uit pe geam .Mama oprește in fata unei case destul de mare.
-Aici am locuit cu toții.zice si imi întorc capul către Mia.Am uitat sa va spun ca ne mutam cu totii .
-Pe bune ?!In căsoiul asta !zice Mercus .
-Da...zice si coboară asa cum facem cu toții.
Ma simțeam deja urmărită .Ma uit in spate si văd ca la fereastra era o perdea care se mișca.Inghit in sec si intru in fuga spre casa.
-Esti bine parca ai văzut o fantoma.zice Mia si ma bate pe umăr.
-Nu ,sunt bine ,ma duc să-mi aleg camera.ii spun si urc sus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gata am terminat .Dupa o săptămana si ceva am terminat de scris .
CITEȘTI
My name is Antony volumul 2
Teen FictionDupă ce Eva naște e obligată sa se mute in Germania alături de părinții ei .Doi gemeni minunați pe nume Marcus si si Antony care au 17 ani afla ca ei trebuie sa se mute înapoi in America.Marcus afla ca au un tata in închisoare dar Antony nici nu ști...