A trecut doua zile de cand il caută toata lumea.Si doua zile de cand stau pe acest șezlong.Din depărtare vine Mia trista si se aseaza langa mine .
-Antony,hai sa mănânci .Au o mancare excelenta.
-Mia,crezi ca imi arde de mancare ?
-Antony ,patronul de acolo îți știe povestea si vrea sa vi sa mănânci .
-Nu mi-e foame.
-De doua zile spui același cuvânt cand vine vorba de mancare .O să-ți plătească el toata mâncarea .zice si se uita la mine.
-Spune-i ca-i mulțumesc ,dar ,nu mi-e foame .
Oftează si pleacă .
Derek se aseaza langa mine .
-De ce nu vrei sa mănânci ?
-Dacă Mia ti-a spus asta poți sa pleci !ii zic serioasă.
-O sa fie bine ,hai sa mănânci .zice si se uita spre răsărit.Al doilea răsărit .zice .
-Da...spun si lăcrimez.
-Hei ,o să-l găsim !zice si ma imbratiseaza .
-Mersi !zic si imi șterg lacrimile .
Toata lumea imi știe cazul .Toata lumea il caută .
-Deci ,lucrați in mafie ?sparg eu liniștea.
-Da...
Incepem sa chicotim .
-Aaaaaa!!!Ajutor !tipa o femeie .
-Ne ridicam speriați si ne ducem către femeie.
-Doamna ,ce s-a întâmplat ?o intreaba un polițist .
-E un om cu capul in jos intre stânci ,la faleza!zice si ne uitam toți unii la alții .
Ambulanta a intrat pe faleza iar noi am început sa alergam.
Eu eram prima care a a ajuns.Adevarat ,era un om .M-am apropiat de el iar imediat au ajuns si ceilalți .Am prins băiatul si l-am întors.Adam.
-L-am găsit !tip si imediat imi dau seama ca abia mai respira.Adam?Adam!!!tip si incep sa plang.
Salvarea il ia din mainile mele si Derek ma scoate de acolo .
Cum ma ridica si ajung pe picioarele mele incep sa alerg spre ambulanta.
Medicii imi fac semn sa urc si le mulțumesc din priviri .
Ma așez langa el si ii prind mâna.
Medici incep sa se agite si săi bage tot felul de tuburi .
Ma uitam speriata la Adam si ma tot rugam să-i dea Dumnezeu încă o șansa .Il văd cum deschide ochii apoi ii inchide si aparatul de măsurat pulsul incepe sa piuie.
-Adam ,sa nu faci asta iubitule ,ai înțeles !tip iar medici ii fsc resuscitarea .
-Adam,ai tot viitorul înainte,nu-ți lasa iubita aici in pericolul de aici de jos!zice o femeie care-l resuscita.
Deodată piuitul dispare iar pusul revine la normal .
Ii zambesc doamne care i-a vorbit si imediat ușile se deschid si Adam e dat jos si dus într-un salon.
Ma las pe jos si încerc să-mi abtin lacrimile .O sa fie bine.
Ii văd pe ceilalți cum aleargă si cand ma văd vin si mai rapid.
-E bine?Tu esti bine?Raspunde !zice Dean.
-E bine.zic si imi șterg lacrimile cu dosul palmei .
Pe usa mare iese o doamna in halat.
-Pentru Adam Black !zice si imediat ma ridic apoi merg spre ea.
-Aici .zic si ea imi zambeste .
-E bine,vrea sa te vadă .zice si eu eram socata.
Ma uitam la ea ca la mașini străine .
Ma ia de mâna si ma trage spre o usa.
-Haide !zice femeia care nu-i dau mai mult de 50 de ani.Deschid usa si intru .Camera era una spațioasă si foarte curată.Singurul lucru ca nu-mi place e mirosul.
Ma uitam in direcția lui si l-am putut vedea cum ma privește .
-Hei !soptesc si ma apropii de el .
-Esti bine?ma intreaba îngrijorat.
-Sunt bine!Dar acum tu contezi !ii spun si ma așez langa el si ii prind mâna.
-Tu contezi cel mai mult !zice si ma privește blând.
-Am crezut ca mor atunci cand am aflat ca te-au luat valurile.zic si ma uit in jos.
-Hei ,măcar tu ai ajuns la mal.Asta a for tot ce mi-am dorit !Sa te văd in siguranța.
-Nu vorbi asa,ma doare !ii soptesc cu lacrimi in ochii.
-Nu plânge ,sunt aici !zice si ma atrage de mâna.
-Te iubesc !zic si ma uit la el .
-Si eu !zice si imi mângâie mâna .Si as face orice sa te văd fericita .zice si atunci zambesc.
Pe usa intra o doamna mai invarsta.
-Mama,ce faci aici ?ii aud pe Adam vorbind.E mama lui.
-Am venit sa te văd...si tu cine esti ?ma intreaba .
-Ea e iubita mea.zice si ma strange de mâna.
-Imi pari foarte cunoscuta .zice si se tot holba la mine.Cine sunt părinții tai ?ma intreaba .
-Mama,nu suntem ca la poliție !zice nervos Adam.
-Pe mama mea o cheamă Eva Hale si pe tata Luke Down .soun iar mama lui îngheață.Sunteti bine?zic si o ajut sa se așeze .
-Sunt bine,mulțumesc ,doar ca am fost prieteni foarte buni .zice .Deci acum se știe si cine e mama lui Adam,e un pic cam scurt .
CITEȘTI
My name is Antony volumul 2
Teen FictionDupă ce Eva naște e obligată sa se mute in Germania alături de părinții ei .Doi gemeni minunați pe nume Marcus si si Antony care au 17 ani afla ca ei trebuie sa se mute înapoi in America.Marcus afla ca au un tata in închisoare dar Antony nici nu ști...