Azi e luni .Super...trebuie sa ma întâlnesc eu pe hol cu Adam.Si dacă nu merg la școala ?
-Antony!Il aud pe Marcus .
Ieri am stat toata ziua si m-am gândit la acel mesaj.Daca Kayla traiste si dacă aia a fost o înscenare ?!
Incep sa ma îmbrac si după ce termin cobor jos.Ma urc in mașina iar Carolina accelerează .
După ce Lina parchează mașina coboram iar Adam imediat ce ma vede vine spre mine iar eu o iau la fuga spre intrare .
Adam
Fuge .Fuge de mine !
-Frate ...fata ți-a pus capac!zice Dean.
-Asa e !zic si intru in liceu .
Antony
Cele trei ore s-au terminat cu bine .Mai am inca trei ore si pot pleca.
Deschid dulăpiorul plin cu caiete si manuale si incep să-mi caut cartea de geografie .
-Ah,unde e ?mormai începând sa caut .
-Asta cauți ?zice cineva si imi dau seama cine .
-Da ,Adam,mersi !zic si închid usa cu putere si imi continui drumul .
-Ce pot sa fac sa ma poți ierta !zice .
-Sa stai departe de mine ,Adam!zic si il împing departe de mine si imi continui drumul.
-Hei,Antony!Stai!striga un băiat .
-Știi cum ma cheamă ?il intreb si imi continui drumul.
-Da.Ma numesc Dean ,si sunt prieten cu Adam.Tot ce vreau să-ți spun e ca imi vorbește in continuu despre tine !zice si ne oprim si ne uitam in ochii altuia.
-Ce drăguț !Dar mi-a ajuns minciunile lui .zic si merg tot înainte spre laboratorul de geografie .
-Antony!!!!tipa Carolina de depărtare .
-Mai vorbim.Pa Antony.
-Pa!zic si Lina ma doboară pe jos.
-Au!tip si ma frec cu mâna la cap unde cred ca v-a creste un cucui.Ai inebunit ?!Tip nervoasa către ea .
-Scuze dar am aflat ceva ...Wow !zice si incepe sa țopăie in sus de fericire .
-Pai spune-mi de ce țopăi in sus de fericire ?zic si ma scutur de praf.
-Fratele tău ma place !zice si eu mai aveam puțin ma încercam cu propriul aer .
-Ce ?!tip socata .
-Sunt asa fericita !Marcus Hale ma place !tipa si incepe sa alerge .
-Antony...zice Mia si se oprește langa mine Gâfâind .Ai văzut-o pe Caro-lina ?zice si își pune mainile pe genunchii .
-Tocmai ce a început sa alerge ca o nebuna către sala de sport .zic si incepe iar sa fuga .
Imi dau ochii peste cap si intru in sala .Kate vine spre mine nervoasa .
-Oare cine te crezi sa te dai si la Dean?Oh,lasă-mă să-ți raspund,esti o curva!zice si toți se uitau la mine.
-Wow !Uite cine vorbea cea care s-a culcat cu toți din liceu !zic iar ea se albește la fata .Vrea sa ma lovească dar e oprită de Adam care intra in cabinet .Ce ?!Parca nu avea geografie cu mine si o avea ora viitoare !
Ma duc la el calma si ma așez in fata lui .
-Ce faci aici ?!il intreb serioasă .
-Pai ,cu plăcere ca te-am aparat si ma bucur ca de acum o vom avea împreuna .Zice si imi zambeste .
-Mersi ,ca m-ai aparat .zic si se aude soneria .
Profesorul intra in clasa si incepe sa predea .
Telefonul imi vinreaza înseamnă ca am primit un mesaj.
Ma uit la profesor si văd ca își continua lecția .
Scot telefonul si văd ca e o înregistrare video .Ridic mâna cand profu se întoarce .
-Da Antony!
-Ma pot duce la baie ?il intreb.
-Sigur !zice .
O iau la fuga si il văd pe Adam îngrijorat .
Cand ies ma duc direct la baie si închid usa cu cheia .
Pornesc înregistrarea si un moment se face liniște apoi o văd pe Cristina cum aseaza camera pe ceva si dispare apoi spre cu o fata .Era bruneta si avea capul in jos .Imediat apar încă patru .Doi baieti si doua fete .
Cand fiecare își ridica capul parca tot cerul mi-a picat peste cap .Erik...Kayla ,Lena,Andrew...
trăiesc !!!Ies rapid din baie si fug către clasa .
-Ma scuzați ,pot să-l iau rapid de la ore pe Adam ,e ceva urgent !zic aproape plângând .
Profu' cand ma vede zice imediat ca "da" si apoi Adam se ridica si își ia lucrurile si le si pe ale mele si ieșim.
Cum am ieșit am început sa plang.
-Antony,linistestete .Ce s-a întâmplat?
-Asta !zic si ii imanez telefonul.
Da play si cand vede ceea ce am văzut si eu se face roșu de furie .
"Va dau un indiciu...Moarta "se aude apoi nu se mai aude nimic .
Ii iau telefonul si o sun pe mama.Ii fac semn sa mergem si Adam deschide mașina.
-Mama sunteți acasa ?ii intreb.
-Da scumpo ,s-a întâmplat ceva ?ma intreaba îngrijorată .
-Ăaa...o să-ți spun cand ajungem .zic si aștept sa spuna ceva.
-"Cand ajungem "?ma intreaba mama repetând propoziția .
-Mama ,nu am chef de asa ceva !Ne vedem acasa .zic si ii închid .
-Bun...Erik trăiește la fel si ceilalți ...sunt asa fericita !zic .
-Dar sa ținem cont si de indiciu...continua el .
-Stai,dar tot nu înțeleg ...cine erau copiii aia care au murit in explozie ?
-Nu stiu Antony,important e ca sunt in viata .zice si pune mâna peste a mea .
Se uita la mine si se apropie de mine pupandu-ma pe tâmpla.
-Totul o sa fie bine .zice si pornește .
-Mama ,Tata !Am ajuns !!!tip si ii văd pe toți coborând .
-Ce s-a întâmplat de ați plecat de la școala ?!zice tata nervos .
-Înainte sa mai ziceți ceva...veniți sa ne așezăm .zic si le fac semn sa se așeze .
-Esti bine?intreaba Laura .
-Voi sunteți bine ?ii intreb.
-Da,acum spune de ce ați venit urgent .
-Asta o sa ne schimbe viețile !zice Adam.
Le dau telefonul si le arat filmarea.Am postat un pic mai devreme .M-a prins inspirația!O sa urmeze o acțiune de zile mari !
CITEȘTI
My name is Antony volumul 2
Teen FictionDupă ce Eva naște e obligată sa se mute in Germania alături de părinții ei .Doi gemeni minunați pe nume Marcus si si Antony care au 17 ani afla ca ei trebuie sa se mute înapoi in America.Marcus afla ca au un tata in închisoare dar Antony nici nu ști...