O sa te gasim

55 1 0
                                    

Mă ridic in șezut si observ că nu e nimeni in cameră.Mă dau jos si pornesc spre bagaj.Imi iau schimburile si merg in baie .
Cobor jos si ii văd pe toți cu câte o cafea.Mi-ar trebui una.
-Neața iubito !zice Adam cu zâmbetul pe buze.Ma așez langa el si imi las capul pe umărul lui si zambesc.
-Neața .mormai eu .
Adam imi săruta tâmpla apoi imi ridic capul si văd o cană cu cafea in fata mea.
O iau imediat si o dau peste gât.
-Ce ai zice sa mergi sus si sa te schimbi in costumul de baie ?ma intreaba Adam.
-Aha.zic si ii dau un pupic si fug sus .
După ce m-am schimbat am coborât jos .
Acolo erau toți si gata de distracție.
Cand ma vede Adam rămâne uimit.
-Wow arați superb .
-Mersi ,mergem ?ii intreb si imediat ieșim din hotel.
Am ajuns pe plaja iar noi fetele ne-am pus pe șezlonguri iar băieții au intrat in apa.
-Au inebunit .zice Mia amuzata .
-Deci ...eu il am pe Adam ,Carolina pe Marcus si tu?o intreb si văd cum se rușinează.Cine e?o intreb.
-Derek ...zice zâmbind.
-Îți place de el ?
-Da...
-Aww ,ce drăguț !
Simt doua brate cand ma iau pe sus si imediat incep sa ma panichez.Ma uitam la fața celui care m-a luat pe sus.Adam.
-Adam ,nu stiu sa înot !tip speriata.
-Iubito doar n-o sa stai toata ziua pe uscat.
-Ba da ,lasă-mă jos,acum!tip si imediat simt cum apa face contact cu pielea mea.
-Adam !!!tip si apoi sunt aruncată si imediat imi intra apa in nas.
Ma ridic rapid la suprafața si cand sunt pe picioare simt nisipul.
Ma uitam la Adam care era mai departe.
-Adam,stai !!!tip si merg spre el .
El sta iar eu înaintez.
Cum ma duceam spre el asa nu mai simțeam nisipul de sub picioare.Acum vino si ia-ma !tip si incep sa ma duc la fund.
Il văd pe Adam cum încearcă sa alerge spre mine si imediat ma prinde de talie.
-Te-am prins.zice .
Ma uitam in jos si vedeam ca el atinge nisipul .Frate,cât ai ?
-Mersi .zic si ma lipesc de el .
Simt cum valurile se fac tot mai mari .
-Hai la mal.ii zic speriata .
-Ți-e frica ?
-Mi-e frica sa nu murim !
Nu mai zicem nimic ca un val de vreo 3 metri se indreapta spre noi .Adam imi pune capul pe pieptul lui si il simt cum se întoarce .Auzim țipetele disperate ale fetor .Atunci cand simt cum ne izbește valul nu-l mai simțeam pe Adam .Sunt împinsă de puterea valului si simt cum ma duce la fund .Apoi totul incepe sa se intunece .
Marcus
Tipam ca disperatu la Adam si Antony sa iasă .Vad cum valul ii izbește si de atunci nu ii mai văd.Fug rapid spre larg si incep sa alerg pentru a ajunge la Antony .
M-am scufundat si am văzut-o pe Antony incostienta .O iar rapid si o duc la mal .
Acolo era deja un salvamar .O ia rapid si incepe sa o resuscite .
Ma duc din nou in larg si incep să-l caut pe Adam .M-am scufundat din nou dar nu l-am găsit .
Ma duc înapoi la mal si văd cum o tot resuscita .
-A mai dispărut o persoana .ii zic salvamarului .
Acesta face ochii mari si își ia telefonul si incepe sa vorbească la el.Vad din depărtare încă cinci salvamari si cand o văd pe Antony incep sa o resuscite.
-Du-te si caută încă o persoana .zice salvamarul .
-Mai e o persoana ?
-Da ,iubitul ei .continui eu .
Cei cinci se arunca in apa .Antony tușește si își deschide ochii si se ridica in fund.
Antony
Imi deschid ochii speriata si ma ridic in fund.
-Adam!!!!tip .
-Shhh,s-au dus prietenii mei să-l caute ,acum trebuie sa te odihnești .
-Sa ma calmez ?!Iubitul meu e acolo si tu imi spui sa ma calmez?!tip nervoasa si ii arat largul .
-Facem tot posibilul să-l găsim.zice si pleacă .
Fetele ma imbratiseaza dar după îmbrățișări ma duc spre larg.
Cineva ma prinde de la spate si sunt adusă înapoi .
-Lasă-mă ,trebuie să-l găsesc !tip si incep larcrimez.
-Antony ,hai sa ne calmam,o să-l găsim .zice Derek .
Ne-am asezat pe șezlonguri si salvamarii ies din apa.
Ma ridic rapid si ma duc la ei.
-L-ați găsit ?
-Din păcate nu ,o sa continuam mâine ,alături de poliție si pompieri .zice si pleacă.
O sa te găsim !
Hei ,acesta e încă un capitol .
Sper ca v-a plăcut .

My name is Antony volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum