Razele soarelui imi strica somnul mult prea frumos.Imi ridic capul si observ ca e 10:30 a.m.Ma ridic din pat si merg la baie .Imi incep rutina si încep sa ma spăl pe dinti .Dupa ce termin cobor jos.
O văd pe mama cum pregătea micul dejun ,Mia citește iar Carolina mănâncă si ceilalți se uitau la un meci .
Ma așez lâna Mia si ma uit prin împrejur .
-Si azi ce facem ?o intreb pe mama.
-Pai...mergem in locurile in care am fost cand eram mică.zice si eu aprob.
-Mai știți cafeneaua aia in care am fost dați afara iar patronul s-a ales cu o găleata cu apa?zice Sara iar toți incep sa rada.
-Da .... Christian trebuia sa aducă șoarecele ăla .zice mama.
-Hei nu-l baga pe Micky in discuție .zice Christian supărat.
Am incepu sa rad înfundat cand am auzit numele soarecelui.
-Pai si Mini unde e ?il intreb.
-Nu am apucat-o sa o iau dar poate...zice si incepe sa zâmbească .
-NUUU!!!!tipa toți si il face sa tacă.
-Bine bine .zice si oftează.
-Bun,am terminat hai sa mergem !zice si își ia cheile .
Ne-am urcat cu totii in mașina si am pornit către acea cafenea.
-Deci,asta e cafeneaua !spun si ma uit la cafeneaua care era destul de drăguța.
Am intrat si înăuntru era chiar elegant .Tapetul era de-o culoare rosiatica .Mesele erau din stejar si la fel si scaunele iar pe jos erau așezate niște covoare de aceiași culoare ca si tapetul .
Ne-am asezat la o masa iar o chelnerița vine si ne ia comanda.
-Si ce doriți sa comandați ?ne intreaba cu un zâmbet imens cât China .
-O salata cu fructe de mare si o limonada .ii spun si ea notează.
-Iar noi o pizza.zic ceilalți .
-Nu mai pe pizza o țineți mai mâncați si voi sănătos.le spun.
-Uite cine vorbea !Tu care de doua luni nu ai mai mâncat pizza.zice Marcus.
-Si mi-e bine si fără calori .ii replic eu .
-Si doi ani de cand nu ai mâncat cartofi prăjiți,cipsuri sa mai continui ?zice si deja ma pregăteam sa închiriez un loc la morga .
-Nu ,am înțeles destul de clar .ii spun si văd cum chelnerița imi aduce salata.
-Mersi .ii spun si deja incep sa mănânc din creveți .
-Si pizza noastră ?intreaba Marcus.
-O sa vina peste un sfert de ora .zice si pleacă.
Zambesc si imi continui mâncarea.
-Christiane !aud o voce .
Ne întoarcem toți si vedem un domn îmbrăcat la patru ace si zâmbea diabolic.
-Saltu Bobby !zice Christian si rade forțat.
-Ce mai faci cum o duce Micky ?intreaba si imi dau seama ca e patronul .
-Ăa,bine ronțăie fericita din semințe ...pe cealaltă parte.zice ultima faza șoptind-o.zice si pe mina ma apuca rasul dar imi astup gura.
-Ma bucur si cine e domnișoara care mai are puțin si se prăpădește de ras?intreaba si se referă la mine.
Ma opresc imediat si deja simt cum obrajii mei iau foc .
-Ea e fica mea Antony si filul meu Marcus .zice mama.
-Pai ma bucur sa te cunost Antony si ai un nume deosebit .zice si imi săruta mâna.
-Si eu ma bucur sa va cunosc domnule...
-Spune-mi Bobby .zice si chicotesc.
-Bine...Bobby si trebuie să-mi spui ce boacăne au mai făcut ai nostrii .
-Ooo,am o grămada de amintiri cu tatăl tău .zice si inghet instant.
-Tata?
-Am vrut sa spun tatăl mamei tale.zice si zambesc .
Eva
-Ooo,am o grămada de amintiri cu tatăl tău.zice si ii făceam semn sa tacă .
-Tata ?intraba si o văd cum îngheață.
-Am vrut sa spun tatăl mamei tale.zice si răsuflu usurata cand văd ca zambeste.
Antony
După ce am terminat toți de mâncat am plecat de acolo si am mers in mall.
-Fetelor ...mai știți ?intreaba mama fericita.
-Cum ar fi ca Sara si-a cumpărat tot magazinul ?spune Laura râzând.
-Iar tu ți-ai cumpărat un magazin la propiu .zice Sara suparata .
-Pe bune mama si mie nu-mi spui ?intreaba Carolina bosumflată.
-Gata cu cearta si hai sa mergem .zice mama si o ia înainte.
Cât de mult poate sa semene Carolina cu Sara si Mat?!Adica pe bune Carolina are ochii albaștri de la mama ei si parul brunet a lui Mat .Iar Mia seamănă mai mult cu Cara decât cu unchiul Tony .
Am intrat in mall si ce sa vezi ,multă lume.
După ce am terminat sesiunea de cumpărături am ajuns acasa .
Cand am intrat pe usa o femeie statea si se uita prin casa.
-Cristina !!!!!tipa mama
Pam pam .
CITEȘTI
My name is Antony volumul 2
Teen FictionDupă ce Eva naște e obligată sa se mute in Germania alături de părinții ei .Doi gemeni minunați pe nume Marcus si si Antony care au 17 ani afla ca ei trebuie sa se mute înapoi in America.Marcus afla ca au un tata in închisoare dar Antony nici nu ști...