Hello :)
Itt a második rész! ;)
Itt kezdődik az egyévig tartó alku,ami egyben Rose helyében önfeláldozás.Valaki merte hinni azt,hogy egy barát a barátért saját szabadságát feladja egy emberkereskedő démonnak???Itt a bizonyíték,hogy nincs is jobb egy barátnál!
Jó olvasást! ;)Felöltöztetett egy csodás hófehér sellő fazonú ruhába,de mindig féltem tőle.Mint valami démon,olyan kegyetlen,meggyőző,bájos,csábító.Felvett a kezébe,úgy vitt le egy pincébe,ahol rabok ültek és sírtak.Valami szám volt a karjukon.
-Hogy tetszik az én kis raktárom Rose??Élvezet érezni az itt keringő félelmet,bánatot,reménytelenséget!Ezek az áruk teljesen jók,de te sokkal jobb vagy!
-Miről beszélsz Alexander??Te ember kereskedő vagy??Ezen csak mosolygott,ajkamat sajátjával érintette meg,majd közel az arcomhoz mondta mosolyogva:
-Igen,az vagyok,ha erre voltál kíváncsi!
-Nem győzött nevetni rajtam,én mereven feküdtem karjaiban,a csók lesokkolt engem.A legutolsó cellából ismerős hangok szálltak ki.
-Rose,Rose,te vagy az??Segíts kérlek,nem akarok perverzek kezébe kerülni!
-Elsa, Elsa,nem esett bajod??Kiugrottam Alexander kezeiből,rohantam az utolsó cellához,ott Elsa már keservesen sírt.Néztem a karjára ragasztott számot,pont ő volt a 666.rab.Valyon mit jelentsen ez??Fura viselkedés-külső,ez a szám,mi lehet Alexander Dobussy?Hirtelen rámdőlt a nyakamat szagolva.Kuncogott,mosolygott,tekintetén hirtelen látszódott a gonosság.
-Na,itt az alkum része!Ha megteszed mindazt,mit én mondtam neked és jó kislány leszel,nem fogom eladni ezt a jis cukorfalatot!A lelke nem értékes,de nem is rossz!
-Engedd el Elsat,kérlek!
-Tudod,mi cserébe lehet ő szabad!
-Engedd el,és megteszem,amit akarsz tőlem!Elsa üvölti fájdalmasan,könnyei egyre jobban áradtak ki szemeiből.
-Ne zedd ezt Rose,ne tedd,nem érek ennyit!Könyörgöm,menekülj el innen!!
-Ránézek,tenyeremmel könnycsepjeit letöröltem,megértő mosolyt küldtem arcára.Te tényleg nem érsz ennyit,te sokkal többet érsz Elsa,ezért is teszem meg ezt érted!A semmiből Alexander felvesz,szorít és úgy súgja.
-Mennünk kell dolgozni,indulás a porondra kicsim!
-Értettem,még találkozunk Elsa!Elindultunk,egy "kalitka" kivolt készítve rózsaszirmokkal.
-Ebbe kell belemenned,te vagy a kiállítás legszebb gyöngyvirága,sokaknak megfog akadni rajtad a szemük!Bementem,bezárta,már annyian voltak,mint a szemetek.
-Kedves érdeklődök,tisztelt vendégek,kezdődik a kiárusítás!Segédem,hányas számmal kezdjük??
-Hanyagul rávágtam:18.Mivel annyi éves vagyok,ez már csak ilyen.
-Remek választás aranyom!Íme a 18-as számú kisasszony,ír származású 18 éves 178 cm magas,kívánló szolga vagy játék lehet!Ára:1600 font,ki akarja megvenni??
-És ez így ment addig,amig a vendégek el nem mentek.Alexander berángadott a szobájába,levetett az ágyára.Aztán fölémtámaszkodott,orcámat bámulta,haja előre lógott,mint valami egyszerű kis történetben a domináns támadása az áldozatra.Az volt a legdurvább,mikor ingét levette,mellkasa tele volt jelekkel,hegekkel.Ki vagy te?
-Én vagyok a megváltó,ki sorsot hozz erre a világra.A történelem,mi új korszakot hozz erre a világra.A múlt,mi épülést takar,a jelen,mi aranykort jellemez,a jövő,mi rombolást idéz elő.Én vagyok a szabadság hirnöke,uralkodója!És ehez már csak a te erőd kell,és beválthatom!
-Miről beszélsz,olyan vagy,mint egy démon!Mosolygott,hozzámhajolt,egy csókot nyomott nyakamra.
-Azért vagyok olyan,mint egy démon,mert az is vagyok!Hihetetlen,nem igaz édes szentlélek?
-Na mostmár tényleg nem értek semmit,ez lehetetlen,ilyenek nem léteznek!
-Nyisd ki a szemed,tárd ki a lelked,és mindent látni fogsz!Ez a titok,szórakozni akarok,tűrd el!Hisz ez is az alkunk része!
YOU ARE READING
Szenvedés és Szenvedély [SZÜNETTEL IKHLET HIÁNY MIATT]
Mystery / ThrillerTalán elég sokan nem hisznek az angyalokban és a démonokban.Őszintén megmondva,nálam kétes helyzet van,ezért is írom meg ezt a történetet.Lehet ezt misztikus varázslatos kis álomnak tekinteni,de egybe a való életet is lehet látni benne.Kb 1919-be já...