Első éjszaka 3.rész

49 4 0
                                    

Alexander erősen szorított,közben hol itt,hol ott csókolgatott,szaglászott,fújkált.Kezével hosszú hajam közt játszott,de a ruhámat szerencsére nem vette még le.Egyszer csak fölém hajol,az ágyon lévő párnákra támaszkodva,én a takarót  az arcomra húztam,reszkettem a gondolattol,mit is akarna velem csinálni.
-Nézz rám Rose,láss engem így is,NÉZZ RÁM!!
-"A fenéket köcsög!!!"Most két fél próbál testemen parancsolni:saját magam,mi bőg,fél,és egy kurva nagy segfej,ki bábként kezel engem.Hallom,hogy kacag,és egyszer csak lehúzza rólam a takarót.Könnyes szemeim lecsukódtak hirtelen,Alexander meg egyre hangosabban nevetett.Végig simította nagy jéghideg kezét arcomon,végül megcsókolt.Ismét jött a sokk:kinyitodtak a szemeim,ő pont ekkor vette el ajkát sajátomtól,elégedett mosollyal kinyitja szemeit,vörösen izzó rémisztő látvány volt.
-Mi a baj szentlelkem,megijedtél??Mitől félsz ennyire,pedig ezt mindig elfogjuk játszani!Ha meg rossz kislány leszel,akkor még azt is megteszem veled,amit most fogok!
-E-ezt hogy érted....???
-Majd meglátod aranyom!
-"Ez már megint becézget,baszki,elegem van!"Fogott egy szallagot,azzal lekötötte a szemem,egy másikkal a számat,és egy szíjjal odakötötte a kezeimet az ágyhoz.Hiába feszelegtem,rugkapáltam,ő csak vígan kapta el a lábaimat,egy csókot nyomva mindkettőre.És csak egyre feljebb haladt,míg a combomhoz nem ért.Azutám szokása kedvéért a nyakamhoz ért,azt puszilta,szagolta,nyalogatta.Nem győzött a hideg kirázni,de most jön még a java.A ruhámat fölülröl a derekamig lehúzta.Ölelt,fejét a nyakamhoz támasztotta,súgta ezeket nekem állandóan:
-Tudom,nem érdemelsz büntetést,de most ezt annyira élvezem,hogy muszály!Bemocskollak,amit élvezni fogok,és légy megtisztelve,mivel egy nagyobb hatalmú démon szerelmes beléd!És tudd meg,én fellázadtam a nagyuram ellen,azt csinálok,amit akarok,nagyobb hatalmat akarok,mint amilyen neki van!Ez az első éjszakánk lesz a legjobb!
-"Baszki,baszki,segitsen valaki,könyörgöm!"Azzal teljesen levette rólam a ruhát.Reszkettem karjai közt,de ő ezt élvezte.Aztán melltartóm alá nyúlt,szorongatta,puszilgatta kebleimet,én nekem meg tűrnöm kellet.Hiába rúgtam őt lábaimmal,ő elkapta őket,és talpamon táncoltatta ujjait.Egyszer csak azt éreztem,hogy belémhatolt,ettől már zokogtam,hogy alázhat meg ennyire?Jön még ennél rosszabb??Úgy néz ki,igen.Azt nem tudtam,hogy az ő fajtájánál ugy szokás szórakozni,hogy az első közben késsel belevésik jelüket partnerük hátába.Borzasztó volt ezt eltűrni,annyi kín,annyi fájdalom után elengedett,betakart,egy utolsó 'jóéjt'puszit nyomott homlokomra,és elment lelkekre vadászni.Én mindig sokkolva feküdtem az ágyon,csuklómat szorítva össze.Egyszer csak megjelenik elöttem valaki.

Szenvedés és Szenvedély [SZÜNETTEL IKHLET HIÁNY MIATT]Where stories live. Discover now