Szenvedés gyengéd szála 6.rész

26 4 0
                                    

Alexander rohan be vizes kendővel,jéggel,gyógyeszerrel.Aztán nézi a fekete-ezüst ingaórát,megint rohan ki a fejéhez kapva.Mi ez a felhajtás,már itt???Csak életveszélyben vagyok!
-Úgy néz ki,bevált,amit akartam!
-Mi a.....már hangokat is hallok??!!Pont ekkor jön vissza Alexander ugyanazzal a tálcával,amivel a reggelit tálalta fel.
-A mai ebéd:Forró galambhússal készült leves,Shusi jázmin rizzsel,és réteges csokiroláld.Az ital Rose bor,pont téged jellemez,olyan édes,olyan bájos,olyan fenséges ízvilágot hozz létre,mint amilyen te vagy édes Rose.Miután az ebédet elfogyasztottad,idd meg ezt a teát,a legfenségesebb gyógynövényekből készült.Remélem estére jobban leszel,hogy a gyertyafényes vacsorát legalább megtarthassuk,de a megjelölést majd legközelebb.Addig is,pihend ki magad,szolok Sofianak,hogy vizsgáljon meg,és gyógyítson meg!
-Ki az a Sofia,valami fogoly?
-Nem,egy jó ismerősöm,aki segít egy kutatásban.Aki az imént hívott,ő is segít benne,az ő neve George.
-Hányan vagytok,akik kutatást végeznek??Válaszolni se tudott nekem,rámmosolygott,azzal elment.Lázasan feküdtem az ágyba,mozdulni nem bírtam.
-Látszik,bejött az,amit akartam.
-Jaj,ne ijezgess Eigo!
-Bocsi,ehez még hozzá kell szoknom,hogy ide le kell jönnöm.De így legalább nem unatkozom,és bámulhatom az én kis csodámat!
-Miről beszélsz Eigo?Kuncogott,végül arra tértem magamhoz,hogy Eigo már rajtam van.Nagy meleg kezével simított végik hideg sápadt arcomon,már majdnem megcsókolt.Gyorsan felült az ágyra,keze homlokára tapadva,közbe ütve saját magát.
-Sajnálom,de szinte már lehetetlen a vágyat visszafogni,annyira kívánlak!
-Ööööö.....akkor tedd meg!Bármit is teszel,te megteheted,mert védőangyalom vagy!Mielött bármit is tehetett volna,eltűnt,helyébe jött be egy nő és Alexander.De őszintén megmondva,már azt se tudtam,hogy mi is történik körülöttem.

Szenvedés és Szenvedély [SZÜNETTEL IKHLET HIÁNY MIATT]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz