Édes éjszaka 9.rész

24 3 0
                                    

Te Sofia,mennyire kedves veled Alexander??
-Bevallom,elég akaratos,önfejű,de mégis démon létére jó szíve van.Talán lement a lázad Rose??
-Aha,túlságosan fura,nem igaz?
-Úgy néz ki,az az angyal leszállt rólad.De nyugi,nem mondom el neki,hogy az ő műve volt.Bennem megbízhatsz!
-Jó ezt hallani Sofia.Barátian átöleltük egymást,de ekkor:
-Miről van itt szó,talán már ilyen jó barátnők lettetek??
-Hyorsan hátrább léptünk ijedtünkbe,és hátranéztünk.Én bénázásom alapján hátradőltem,de valaki megtartott.Felnézek,Alexander arcát látom,de másként.Emlékeztetet Eigo kedves,tiszta,ártatlan boldog arcára,ami nekem most így nagyon fájt.
A szívem megállt,kérlek téged,ne ijessz meg így legközelebb!!
-Sajnálom,hogy a frászt hoztam rátok,de a vacsora tálalva van,gyere!
-Rendben,de Sofia is vacsorázhat velünk,mert ő megtanított nekem valami fontosat.
-Ha tényleg olyan fontos,akkor persze,ha szeretnél Sofia jönni.
-Láttam Sofia szemén az örömöt,meg azt ki azt mondaná:Ur Isten,de cuki egy pár,CSÓKOT,CSÓKOT,CSÓKOT!!!!!Beültünk egy csodálatos bálterembe,ami közepén egy nagy asztal volt tele fogással,rózsával,gyertyával.Egymás elé ültünk Alexanderrel,de fura módon nem féltem tőle.Mellettem ülő barátnőm cuki csillogó szemekkel bámult fülig érő szájjal.
-Rose,valami baj van veled??Nem értem,miért nem küzdesz,vagy durcizol??
-Miért kéne ezeket csinálnom Alexander??Felállt a székből,és átnyúl a homlokomhoz.Lehunyta a szemét,majd csodálkozva kinyitja.
-36.0,nincs lázad,akkor milyen mágiát használtál,hogy ennyire nyugodt vagy??
-Ez a saját érzésem,semmi mágia,ez természetes,nem megerőltetett!
-Értem,hát akkor folytassuk a vacsorát!
-Miközben ettünk,az elöttem lévő pohárból néztem a benne lévő vörösbort.Olyan szine van,mint a vér,és ez csodásnak tartom,olyan jó érzés nézni!Hirtelen három ujjat érzek az államnál,ami egyre jobban feljebb tolja a fejem és előre irányítja.Hirtelen Alexander ajkát érzem sajátomon,de most mintha élveztem volna.
"Látom,élvezed a nyomorultnak a csókját Rose Everthy!Elöbb vagy utobb újra az enyém lesz az irányítás!"Mi volt ez....!!!???Riadtan hátraestem majdnem,de a hős megint elkapott,de most aggodó tekintettel.Majd szorosan átölelt,és úgy súgta:
-Nem hagyom,hogy másé legyél szentlélek,te csak az enyém lehetsz,senki másé!Gyors elintézem a ma esti munkát,de még kimehetsz Sofiaval,mert még világos van,kb fél óra és itt vagyok!
-Rendben Alexander,kint várlak a terasznál!
-Rendben,sietek,amint csak tudok!
-Majd találkozunk!Egy kedves kacsintást küldött piruló arcomra,majd elment.Sofia boldogan ölelt át,közben már az örömtől zihált.
-Juj,mondtam,hogy milyen kedves,annyira összeillőek vagytok!
-Tényleg úgy gondolod??Szinte boldognak érzem már magam mellette!Hirtelen egy forró,lágy érzés kapott el,a szemem levendula lila lett.Szeretem Alexandert,most vettem észre!
-Uuuuuu.....annyira édesek lesztek egymással!Nézd csak,ki jön ott,olyan sexy abba a fekete öltönyben,juj,egy nagy csokor rózsával jön!
-Hátraakartam volna nézni,de hamarabb átkaroltak hátulról,egy csomó rózsával.
-Itt vagyok,gyere csak velem,mutatok valamit!
-Rendben,örömmel megyek.
-Mi történt veled,miért viselkedsz ilyen furán??
-Fogalmam sincs,valami megváltozott bennem.Felkapott,és felrepültünk az égbe,egészen egy mezőig,ami zele volt sakura fákkal.Csodálatos volt,mintha egy édes álom lett volna.
-Hogy tetszik Rose??
-Ez mind csodálatos,de ha csak egy álom,soha nem akarok belőle felébredni!Ahogy néztem a fákat,a fuvallat a virágszirmokat körém fújta,mintha táncoltatta volna a őket.Egyszer csak Alexandert látom az egyik fán ülve,a kezét felém nyújtva.Mikor megakartam volna fogni a kezét,egy keserű,folytó erő támadott meg.Gyengülve hátranézek,egy démon állt mögöttem fogva a hajamat.Csak nevetett,közben felhúzott,és karjaiba vett.
-Milyen kapás ma,annyira örülök,ma ez lesz a vacsora,a testből meg barátnőt csinálok!
-Mi a.......Készült volna Alexander haragjában levetni magát a támadóra félalakjába,de más történt.A tenyeremből egy hófehér tüz jött ki,amit simán el tudtam dobni,és új jött ki.Elmosolyodtam,majd beteg vigyorral elrántottam magam,és szórakoztatni kezdtem magam.A tűzzel a rosszfiu felé  rohantam kacagással,és végül élvezettel égettem el.De régen mulattam ennyit,de ez mitől volt??Eddig soha nem voltam képes hófehér lángokat előidézni.
-Ez az egyik képességed,ez a tisztitó tűz egy kis része volt!Innen is látszik,hogy te vagy a szentlélek.Már csak 2 képesség kell,és teljesen kitárul,ami is vagy valójában!
-Tudnál beszélni ezekről az erőkről??
-Majd holnap,de most más programunk van.Visszavitt,aztán érzékien bevitt a szobánkba,ott az egész estén végig'szórakoztuk'.Ez volt az édes éjszaka számomra.

Szenvedés és Szenvedély [SZÜNETTEL IKHLET HIÁNY MIATT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang