Az angyal 4.rész

41 5 0
                                    


Hellosztok :)
Itt a negyedik rész,amibe bejött az új szereplő! ;)Végre fényderül,ki is Rose védőangyala,és még valami más is kiderül róla ;)
De arról majd később fogok írni részletesebben.Ha szeretnétek új szereplőt,írjatok kommentbe,hogy milyen is legyen,és melyik részbe legyen benne,és beleteszem ;)
szórakozást és olvasást hozzá! :)




Csak az elöttem álló fekete hajú kék szemű hófehér bőrű fiút bámultam,ki fekete ruhát viselt,de mégis ragyogott,mint a gyémánt.
-Üdvözöllek Rose Everthy,jó téged látni!
-Te ki vagy,és honnan tudod a nevemet??
-A nevem Dorien Eigo,korodbeli vagyok és egyben a védőangyalod!
-Chh.....ez ugye valami átverés,készre összevagyok omolva belülről,lelkileg,ne szivass már ezzel a hülyeségekkel!
-Épp kérdezni akartam,bánt e téged valami,de ezek szerint igen,mond el kérlek!
-Ugyan már,minek is mondhatnám el,nem tudnál rajtam segíteni!Hirtelen makacsságom eliramlott,helyette sírás váltotta fel.Közben szememet takartam el,hogy nehogy láthatóvá váljanak a könnyeim.Egyszer csak azt érzem,hogy a fiú a kezemet gyengéden megfogja,és elém térdel.Mostmár szem magasságban voltunk egymással,egy megértő mosollyal próbált lenyugtatni.
-Nem akarlak kellemetlen helyzetbe hozzni,de ha a bánatod magadban tartod,akkor az eluralkodik,így rosszabb lesz.
-Dorien Eigo,ezen nem tudsz segiteni!
-Csak szólíts Eigonak Rose,és hidd el,nem bánod meg,ha elmondod!
-Rendben,elmondom,hogy legalább te legyél boldog!!!Az életem első báljával kezdődött minden.Egy jó barátnőmmel az elején jól éreztük magunkat.De mikor ő megtalálta a párját,akkor egyedül maradtam.Álltam egy helyben,mikor egy részeg úriember szórakozni akart a bál közepén.De egy Alexander Dobussy nevű ember me....
-Ácsi egy pillanatra,ugye rosszul hallottam ezt a nevet?!
-Sajnos,de jól értetted!
-Jó Uram,miért nem jutott eszembe hamarabb megvédenem a Szentlelket,miért voltam ennyire idióta?!Meséld tovább!
-Mikor megmentett,elkeztünk beszélgetni,végül táncra kért.
-És te elfogadtad,jól mondom??
-Igen,azt veszem észre,hogy már egy kis folyosó fele táncolunk.Csalogatott,hogy legyünk kettesbe,én meg elmentem vele a hülye eszemmel.Végül azt veszem észre,hogy barátnőmet elviszik,én kétségbe voltam esve.....már annyira zokogtam,hogy nem bírtam tovább folytatni a béna hülyeségem.Gyengéden átölelt,hogy megnyugtatson,majd a vállamat fogta,és megértő mosollyal úgy mondta nekem.
-Ennyi egyenlőre elég volt,ne félj,mindig itt leszek,még akkor is,mikor ébren vagy!Ígérem,egyszer élőben is láthatsz engem!Kifoglak szabadítani,csak ne feledd,tarts ki,most mesélek neked a valódi Alexander Dobussy-ről,figyelj jól!
-Rendben Dorien Eigo,de az ilyenektől már annyira félek sajnos!
-Szólíts csak Eigonak,de nem szabad félned,csak tedd azt,amit mondasz,fe ha féldz,az csak őt erősíti!Ő már évezredek óta fellázadt az ura ellen,mindenkinél hatalmasabb akar lenni.Eredetileg egy jó vezér volt,csak idegesítette,hogy egy valaki sokkal nagyobb erővel rendelkezik......Jaj,a többit később mondom,de most közeledik,idelye mennem!
-Várj......
-Ég veled Rose!
-Kérlek várj......minden elkezdett elsötétedni,hirtelen lángolni.A nevemet hallottam a lángok mögül hangosabban,végül egy kéz nyúl át.Alig,hogy hozzáértem,magával rántott,és csak egy korom fekete arcot láttam.Ekkor felriadtam,és kopogást hallok.Szabad,fent vagyok!Lassan nyílik az ajtó,és egy láb kandikál az ajtóból,és egyre beljebb jön.Alexander fülig érő szájjal jött be egy tálcával.Mellém ül,a tálcát felém nyújtja.
-Jó reggelt égi hajnal,vetísd ma is ragyogó bájodat reám,add át magad szent reménysugár!
-Mit akarsz megint?!
-Csak bókoltam,meghoztam a reggelid!Ekler francia bagettel bársonyos svájci vajjal angol fekete teával!Az ekler friss eper öntettel olasz csokoládécsipkével dészítve!
-Köszönöm,de ennyit nem bírok enni!
-Azért hoztam ennyit,mert közösen esszük meg,mint egy átlagos pár!Este meg gyertyafényes vacsorára számíts,úgyhogy a ruhád ki van készítve!
-Értem,de miután megettük,kifáradsz adfig,amig felö....
-NEM!!!!!ÉN ÖLTÖZTETLEK FEL,NEM BÍROK MAGAMMAL,MÁR ÉREZNI AKAROM A BÁRSONYOSAN SIMA HÓFEHÉR BŐRÖD!!!!!
-Nyugi már,felfogtam,hogy azt teszel velem,amit akarsz!Nyugodtan eszünk,ő egész végig mosolygott valamin.Aztán mikor öltösztetett,mikor fehérnemű volt rajtam,letepert az ányra,perverz mosollyal nézett rám,aztán nagy kacagással mondta nekem.
-Tudok mindent,nem foglak annak a védő angyalnak adni téged édesem!Ma este megjelöllek,a tulalydonomá foglak tenni!
-"Basszus,mi jön még??Segíts Eigo védőangyalom!"

Szenvedés és Szenvedély [SZÜNETTEL IKHLET HIÁNY MIATT]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ