Rossz vér 1.rész

65 7 0
                                    

Hol vagyok,mi ez a hely,azonnal engedjenek ki innen!!Segitsééééééég!!!
Na,hogy is kezdődött mindez és ki is vagyok,erre vagy kíváncsi??A nevem Rose Everthy,egy fura báró egyetlen 18 éves lánya.Mindez azzal kezdődött,hogy Elsa Niherston nevű barátnőmmel egy fontos feladatot végeztünk.(vissza a múltba)
Te Elsa,fekete vagy lila szín legyen???
-Fekete és lila együtt,na nekem piros vagy fehér??
-A fehér jobban állna neked,és már találtam is egy tökéletes ruhát!Ez a lila fekete estélyi olyan gyönyörű!!Teljesen engem jellemez!
-Huh,de ez inkább egy temetésre lenne jó!
-Hahaha.....mondhatom,vicces vagy,de ez nem teljesen fekete!
-Jojojo....de az a hófehér ruha olyan kawaiiiiiii!!!!!!!Nekem ez kell,olyan fodros és elbüvölő!!!!!!
-Aha,biztos,baszki,erre jön édesapám!!!Már lázban álltunk egy esti bál miatt,már rajtunk volt a ruha is.Belép apám,rámnézett,azzal könny csordult ki a szeméből.
-Édes lányom,olyan vagy igy,mint édesanyád volt!Ha most látna,biztos ő is örülne ennek a pillanatnak,de hirtelen nagy lettél már!
-Na de apu,nemér ez,hogy most hozod ki belőlem a rossz emlékeket!Roppantul tud idegesíteni,mert annyira fáj ez nekem!!Édesapám kiment,és amíg hintót fogatott nekünk,én és Elsa egy szál rózsát tűztünk a hajunkba.Azzal vidáman megyünk ki,és indultunk is.Elsa már talált magának párt,én ugyan nem,de hiába vesznek körül a fiuk,a gazdagságom és származásom a fontos nekik.Jo bámulni a sötét égbolton a csillahokat,nem gondolod Elsa??
-Mi jo van benne mond már meg!
-Állittolag minden egyes csillag egy lélek,ami később egy csodálatos folyamba gyűlik össze.Ott van köztük jó anyám is,remélem lát engem!Megérkeztünk a bálba,egy úri ember rohant jóbarátnőmhöz,és úgy mentek be.Én még néztem a nagy tömeget,fura volt,még soha nem voltam más közösségbe.Bemegyek én is,azzal odamegyek az egyik asztalhoz,és bámulok magam elé szomorkodva.De kitűnök ezzel a külsővel,hófehér hajam vörös szemem nem illik ide a fekete-lila külsőmmel hófehér bőrömön.Ilyen érzés albinónak lenni,szörnynek néz mindenki.Azzal jön egy full részeg ember,elkezd motyogni nekem valamit.Én kis naiv nem értettem,végül leakaet teperni.A tömeg nem törődött semmivel,csak táncolt,beszélgetett párjukkal tovább.Már majdnem a földön feküdtem,mikor egy idegen alak a szatírt lerángadta rólam és elvitte.
-Sajnálom a kellemetlenségért kisasszony,ilyenkor nem jó egy ilyen szép hölgynek egyedül lenni!A párja hol van önnek??
-Sajnos nincs,ezt adta édesapám születésnapomra.
-Az jó,ha önt nem zavarja,itt maradok,nehogy letámadja megint valami perverz!
-Nem kell aggodnia,biztos várja önt a párja!
-Őszintén megmondva,nincs nekem se párom,ezért felkérhetem önt egy táncra?
-De uram,még nem is ismerjük egymást!
-Óóó...tényleg,a nevem Alexander Dobussy,és 19 éves kereskedő vagyok!
-Az jó,az én nevem Rose Everthy,18 éves és egy báró egyetlen leánya.
-Remek,megvolt az ismerkedés,már nem vagyunk egymásnak idegenek!Most már jöhet a tánc??
-Ezer örömmel,engem tisztel meg vele!Pont a nagy Bécsi táncba csatlakoztunk,öröm volt Alexanderrel táncolni.Ellenálhatatlan volt a szőke haja,ragyogó kék szeme és bűbájos mosolya!Hirtelen azt veszem észre,hogy egy folyosó fele vettük az irányt.
-Menjünk egy nyugodtabb helyre,itt túl sokan vagyunk!
-Rendben Alexander,tényleg zavaró ez a nagy tömeg!Kimegyünk,hirtelen megpillantottam,hogy Elsat elkábítják és elviszi a párja.Már ijedtembe futni akartam volna vissza,de Alexander elkapott.
-Hova,hova Rose?Még csak most jön a legjobb rész!Azzal megcsókolt és a nyelvével valami bogyót vitt át a számba,amitől az eszméletemet veszítettem.(vissza a jelenbe)
Most meg itt vagyok megkötözve a szemem meg letakarva.Most ez valami vakfogocska lenne??Azzinal engedjenek ki innen,ez nem vicces,ez inkább kellemetlen!!!Néhány pillanat múlva valaki átkarolja a derekamat,beleremegtem az ilyedségbe.
-Shhhhh.....nincs semmi baj,megértetted??Jó kislány leszel,ha leveszem a kendőt a szemedről??
-Hirtelen nem tudtam mit mondani,ezért csak bólintottam.Azt veszem észre,hogy Alexander elöttem gugol vigyorogva,jéghideg nagy kezei meg arcomra tapadva.Szinte már sírtam,ő meg felvett és elkezdte rólam a ruhát levenni.
-Nyugodj meg,csak másik ruhát adok rád,meg közbe ismertetem a szabályokat!Azt kell tenned,amit mondok!Azt tehetek veled,amit csak akarok!Ha ezeket megszeged,büntetést kapsz,ami nekem nagy élvezet lesz!Cserébe azért,ami egy szép kis meglepetés!
-Most ugy néz ki,fogságban vagyok,de vajon meddig??Majd kiderül!

Szenvedés és Szenvedély [SZÜNETTEL IKHLET HIÁNY MIATT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora