Betegség 5.rész

31 4 0
                                    

Hiába sírtam,hiába tagadtam,amiket mondott Alexander,nem győzte meg.De hisz semmi rosszat nem tettem!!
-De igen,SZÓBA ÁLLTÁL EGY TETVES ANGYALLAL!!
-TE NEM TUDHATOD,MILYEN IS JÓNAK LENNI!!!EGY ANGYALNAK LEGALÁBB VAN CÉLJA!!MIT KÉPZELSZ,KI VAGY TE??!!
-Én vagyok a megváltó,ki sorsot hozz erre a világra.A történelem,mi új korszakot hozz erre a világra.A múlt,mi épülést takar,a jelen,mi aranykort jellemez,a jövő,mi rombolást idéz elő.Én vagyok a szabadság hirnöke,uralkodója!És ehez már csak a te erőd kell,és beválthatom!
-A fenéket kapod meg az én erőmet te idióta segfej!!!
-No no......ne feleselj édesem!Tudd meg,ilyenkor édesebb vagy,mint a legédesebb svájci csokoládé,vagy a legfinomabb szemcséjű cukor,vagy egy ártatlan kis lelkecske!Te vagy az égi birodalom legfőbb értéke,a rosszak kis csalogatója,már csak a vérholdat kell megvárni,mi 1000 évente van!Akkor lesz a legjobb a mi kis partink!Mikor megakarta volna nyalni a nyakamat a kígyó nyelvével,egy tudósnak kinéző férfi toppant be.
-Alexander,megtaláltuk a pontos időt a vérholdhoz,meg van még néhány adatot.Kisasszony,elkérjük Alexandert engedelmével!
-Mérgesen felállt azzal perverz mosollyal rámkacsintott.Visszanyerte emberi alakját,és a férfi után ment.Nem mertem volna ezt gondolni,hogy a foglyokon kívül vannak mások is.
-Pedig vannak Rose,a vérholdat keresik!-majdnem felsikítottam ijedtembe,a takaróval bebugyolálva magamat hátrafordultam.Eigo volt ott törökülésben,egy régi kiszáradt virággal a kezében.Te mi a fenét csinálsz itt,azt hittem,hogy csak az álmaimba tudsz megjelenni!
-Mondtam,hogy élőben is találkozunk,hát itt vagyok!Szárnyakkal,ugyanúgy ahogy láttál engem először!Kicsit fura újra a földön,nem igaz??
-Én itt születtem,egy átlagos ember vagyok,mit hittél volna?!
-Hát az tuti,hogy nem vagy átlagos,megy egy átlagos ember ha démont lát,akkor jobb esetbe megvakul,rosszabb esetben meg meghal!
-Na basszus......
-Ahogy mondod,csak ezzel veszélyben vagy!Főleg akkor,mikor bekövetkezik a vérhold!
-Mi az a vérhold??Egy mélyet sóhajtott,majd közelebb jött.Kb fél centi volt a távolság az arcunk közt.
-A vérhold 1000 évente bejövő jelenség.Akkor a nap is vörösbe borul,a szentlélek vagy erősödik,vagy legyengül.Akkor este kell elintézni a ritust,amivel előidézik az asztrális folyamot.
-És mi az az asztrális folyam??
-Sok lélek egybe gyűl,ezt látod te is,ezek a csillagok.Azért vannak mindig más állásban,mert folyamatosan áramlik a folyam,folyamatosan egyre nagyobb és nagyobb lesz.Mikor az megjelenik a rituálén,akkor a vésett jelből vér fog kifolyni,abból meg a résbe folyik bele,ami egy pentagranmot formál.Azután a benne lévő erő kijön,majd teljesen elgyengül az ember.Így az idéző azt csinálhat vele,amit akar.Ha a tulalydonában van a személy és az erelye,akkor behozhatja új világot teremthet,mindenkinél nagyobb hatalma lesz.Ezért akarlak megvédeni,ezért is nem lehet majd gyermeked,mert örökké élsz.
-Hogy mi,nem lehet utódom?!Eigo bólintott,majd magához húzott,átkarolt.Szinte már zokogtam,mikor lépteket hallok.
-Rose,jön Alexander,megmentelek a megjelöléstől!-azzal egy csókott nyomott a homlokomra,közben a szívemre rakta nagy meleg kezét.Eltűnt,én meg eldőltem,mint egy farönk.Furán éreztem magamat,fáztam,de mégis forró érzés fogott el engem.Már majdnem elaludtam,mikor Alexander betoppant.
-Te Rose,mi a baj,nem festesz ki valami jól!Sápadtnak látszol,megmérem a lázadat!
-Bágyadtan ránézek,még megmozdulni is alig tudtam."Ez a nagy segítség Eigo?"Azzal a kezét a homlokomra rakta Alexander,és lehunyta a szemét.Mikor kinyitotta,riadtan szólalt meg.
-39.9,ez rengeteg,életveszélyben vagy!Rohanok vizes törülközőjért,hogy estére csak egy pár fokot is,de menjen le a lázadból!A megjelölés késöbbre marad,ha jobban leszel édesem.
-"Hahaha,király,de most tényleg örülök a betegségnek!"

Szenvedés és Szenvedély [SZÜNETTEL IKHLET HIÁNY MIATT]Where stories live. Discover now