III

77 8 0
                                    

In a doua dimineata Selena se indrepta impreuna cu un negustor spre locul unde se vindeau servitori.Acolo era o femeie maruntica si blonda care il astept pe domnul Faveian ,negustorul care ma impingea respingaror in fata .
-Ah ,Faveian te asteptam.Caut o servitoare pentru print .
Femeia se uita ciudat la mine de parca ma cunostea ,totusi si mie mi se parea destul de familiara.
-Anna ,aceasta fata este cea mai buna marfa pe care o am .Gateste nota 10 si de restul treburilor nici nu iti mai vorbesc.
- Bine .Îi dadu o punga destul de plina cu bani si imi spuse sa o urmez.
Mergeam linistite pe drum .Era destul de frig afara si de aceea purtam o boneta dar imi atrasese atentia sa o dau jos imediat ca nu am voie sa port asa ceva in palatul imperial. Mi-am dat boneta jos si claia de par roscat cazu in bucle pe spate.Femeia isi duse o mana la gura si aproape o apuca plansul.

- Sunteti bine? ,o intreb.
-Scuza-ma cum te cheama?
  -Selena ,doamna.
Atunci chiar incepu sa planga ,i-am pus o mana pe umar si am mai intrebat-o odata daca se simte bine.
-Sunt bine ,Sunt bine .
Am ajuns la poarta .Ea imi deschise usa ca si cum eram cineva foarte important.
-Intra Selena!
Am intrat ,femeia tot plangea.
- Hai vino sa te schimbi!
Dupa ce m-am schimbat ,servitoarea a insistat sa-mi impleteasca parul asa ca eu nu m-am opus.Oarecum ma simteam bine ca cineva imi impletea parul dupa atata timp.
-Doamna pot sa va intreb ceva?
-Sigur , a si te rog spune-mi Anna.
-Anna , stii cumva daca printul este un tiran sau bate servitoarele??
Incepu sa rada la intrebarea mea ,mangaiandu-ma le cap.
Am ajuns in fata usii ,destul de mare pentru o incapere.

Am batut la usa si am auzit o voce care-mi spunea sa intru.Am intrat cu Anna in fata mea .
-Înaltimea ta ,am considerat ca ai nevoie de o servitoare mai utila ca mine asa ca ,ea e Selena. Avea o fata dezaprobatoare.
-Nu vreau pe altcineva inafra de tine Anna .
Anna se dadu la o parte din fata mea .El se uita la mine .Ma masura din cap pana in picioare.

-Eu am niste treaba la bucatarie .Cand terminati de vorbit am nevoie sa ma ajuti la pregatirea mesei Selena.
Am dat aprobator din cap.
Am ramas singura cu printul care se uita la mine cu ochii lui mari si albstri .Fata lui era frumoasa avea buzele pline si rosii ,parul negru ca pana corbului.Am incercat sa ma uit in jos dar nu puteam.....
-Deci te cheama Selena?
-Da, Inaltimea ta!
-Cine te-a impletit asa frumos?  Itreaba el absorbit de parul meu roscat impletit in partea de sus a capului si restul lasat sa cada un bucle.
-Anna.
-Anna ,inseamna ca te place. Poti sa te simti norocoasa pentru ca Anna e destul de țafnoasa cu celalte servitoare.
Eu am zambit si el mi-a raspuns la fel.
-Bine, poti merge la Anna nu mai am nevoie de tine.
Vocea lui era respingatoare ,intr-un fel rautacioasa.Am lasat capul in jos si am plecat .
Bucatarie era spatioasa cu multe rafturi pentru mirodenii.Mirosul de mancare era pretutindeni.
Am fost nevoita sa ma schimb in ceva mai comod decat acea rochie neagra care îi caracteriza pe toti servitorii de aici.
-A ,Selena bine ca te-ai schimbat .Sa incepem cu masa printului.
Purtam niste pantaloni simpli si o camasa din panza.Anna se uita foarte ciudat la mine ma speria.
A venit mai aproape de mine si m-a intrebat:
-De unde ai bratara asta asa de frumoasa ??
Bratara mea era la vedere.
-Tocmai voiam sa o dau jos ,sa nu o stric.
  -De unde o ai?Daca imi permit sa intreb.
-De la o doamna care m-a parasit in fata casei parintilor mei adoptivi ,spuse Selena cu o lacrima pe obrazul ei.
  Anna atunci pleca de langa mine lasadu-ma singura.

Spioana RebelilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum