X

92 9 8
                                    

Selena pov

-M-ai bine îti arat , îmi spune el.
Ce putea el sa-mi arate.Nu întelg.

Ma i-a de mana si ma trage dupa el. Ajungem in mijlocul unei paduri.

-Ce s-a intamplat ?De ce m-ai adus aici ?
-Te rog sa ma crezi ca nu am vrut sa-ti ascund asta, dar a trebuit ,pentru siguranta ta.
-Eu...nu inteleg despre ce vorbesti.
-Cand aveam 10 ani ,adoram sa explorez padurile si intr-o zi am dat de o casuța mica .Cum sunt un curios din fire nu m-am putut abtine sa nu intru .

-Nu pricep ce legatura are asta cu mine?

-Cum spuneam,continua el fara sa ma bage in seama.
Am intrat si am scotocit fiecare coltisor al casei  pana am gasit sub podea o carticica.
Am inceput sa citesc o poveste .Si avand doar 10 ani ma fascinau toate povestile de orice tip.
Cand am m-ai crescut incepeam sa-mi dau seama ca povestea pe care o citeam in fiecare seara era reala si ca ce citeam eu nu era o carte cu povesti era un jurnal .

-Stiu jurnalul ala.Te vedeam mereu citind din el dar tot nu intelg legatura?

- Jurnalul spunea povestea unui copil nascut din 2 mostenitori. Persoana care avea in grija copilul îi nota toata evolutia in acest  jurnal. Marturisea ca o putere ca aceea nu vazuse niciodata si ca ea e singura speranta a salvarii Wind-ului.
- De prima oara cand te-am vazut, am obeservat bratara pe care o porti mereu.
-Tatal meu mi-a dat o bratara asemanatoare  cand nu ma puteam controla si acea bratara imi oprea definitiv puterile.

- Eu nu am nici o putere ,am mai dat jos bratara ocazional si nu s-a intamplat nimic...

Despre ce vorbea omul asta ?Ce bratara de oprire a puterilor? Ce puteri?

-Nu ma intrerupe te rog,zise el calm.

  - Ti-am m-ai spus ca atunci cand erai bolnava am intrat in visul tau si am vazut cu acea doamna te parasea.In jurnal era pusa si o poza cu o fetita .Fetita aceea era aceeasi cu fetita pe care am vazut-o in visul tau.

-Asta nu e posibil, eu nu am puteri.
Ce tot indruga omul asta?
I-am pus o mana pe frunte sa-i verific febra sa vad daca este bolnav, dar temperatura lui era normala.
 
-Nu sunt bolnav ,spune el încruntandu-se cand vazu ca îi iau temperatura.

-Tu te astepti sa cred ca posed puteri de care nu am stiut niciodata?

-Încearca macar .
Se apropie de mana mea scotandu-mi bratara...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 05, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Spioana RebelilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum