Pov Stephan(printul mostenitor)
In gradina casei imperiale Stephan se plimba linistit admirand natura.Se plictisi repede si uraca in camera lui si ceru sa i se aduca masa.O servitoare intra în camera lui cu o tava in mana.
- Înaltimea voastra, tatal dvs. va chemat sa luati masa cu el.
El se uita la servitoarea mica de inaltime ,blonduta ,si trecuta de prima tinerete care îi zambea respectuos.
-Anna ,stii foarte bine ca eu si tatal meu nu ne întelegem.
- Stiu ,Înaltimea ta.
Lasand tava pe biroul incarcat cu carti ,se inclina si pleca .Pov Selena
Ma aflu pe strazi de o saptamana .Stiu ca trebuie sa gasesc rezistenta ,pentru a ma ajuta sa îmi gasesc sora .....asta daca mai traieste.Strazile erau intunecate si pustii.Mai zareai cate un copil flamand care cersea dar nimic mai mult.
-Unde as putea eu sa gasesc rezistenta daca nici macar soldatii Imperiului nu o fac.....Off
Ma apropii de un om destul de bine imbracat pentru un om ce traieste in Wind. Îl intreb daca îmi poate da ceva de mancare....nu raspunde.....ma indepartez si plec.
Parul ei roscat si stralucitor acum era murdar iar fata imculata si alba acoperita cu pete de praf.
Dintr-o data omul de mai devreme se apropie de ea si o intreba:
- Cauti rezistenta, copila?
-De unde stiti?
- Te-am auzit vorbind singura?
Selena se înrosi dand aprobator din cap.
- Da caut rezistenta.Stiti unde o pot gasi?
-Eu fac parte din rezistenta spuse de data asta cu o voce mai întinerita decat parea inainte.
O conduse la o gura de canal , se uita in jur sa vada daca e cineva apoi intra in micul tunel.
Merse ce merse pana la o usa metalica o deschise iar dupa usa se afla un mic orasel alcatuit din maxim 150 de persoane.
-Bun venit in rezistenta!Eu sunt Zane! Spuse barbatul care isi dadu deghizarea jos lasand sa se vada un baiat cam de vreo 20 de ani ,înalt si bine facut.
Dupa ce a mancat si s-a spalat , Selena îl urma pe Zane intr-o incapere cu o masa rotunda si mare in mijloc.
- De ce ai nevoie de noi? întrba o fata care statea fata in fata cu ea.
- Am nevoie de ajutorul vostru pentru a imi recupera sora rapita de Blackstorme.
-Si dee ce te-am ajuta noi ma rog ? ; de ce sa ne riscam pentru a te ajuta?
-Va rog o sa fac orice imi cereti doar sa ma ajutati.Sora mea e tot ce am.
-O sa faci orice??
-Da orice ,promit ,dar va rog sa o scoateți cat mai repede de unde naiba o tin inchisa tiranii aceaia.
Se uitara unii la alti apoi spusera aprope toti in cor:
-Vrem sa îl spionezi pe printul mostenitor.
-Si cum mai exact sa fac eu asta ??
-Vei fi servitoarea lui, bucatareasa lui ,vei fi in permanenta langa el sa îi afli secretele.
- Si cat timp voi sta acolo?
-Depinde ......
-O fac ,dar trebuie sa-mi promiti ca sora mea va fi libera.
-Bine ,spuse Zane.
-Cand incep?
-Maine la prima ora te vei afla deja in serviciul regal.Bafta!
-O sa am nevoie ,raspunse Selena cu o voce tremurata. .......
CITEȘTI
Spioana Rebelilor
Teen FictionDupa capturarea surorii ei mai mici de catre Imperiul Blackstorme , Selena o fata de 17 ani cere ajutor rezistentei pentru recuperarea ei.Rebelii ii propun un pact .Sa spioneze pentru ei pe printul mostenitor ,dandu-se drept servitoarea lui.Pe masur...