Selena pov
-Iarta-ma ca ti-am invadat intimitatea,spune cu o voce chiar sincera.
Eram asa fericita ca nu stia pentru ce venisem eu aici. Chiar nu voiam sa ma creada o persoana oribila .Eu chiar il iubeam **Stai ce ai zis acum** **Nu stiu de ce am zis asta**
Intrase in visul meu ,chiar eram curioasa eu deobicei nu îmi amintesc visele.Se intampla rar sa-mi amintesc...
-Si ce ai vazut in vis ??Eu nu imi mai amintesc.....
-O doamna ducea de mana o fetita pe care o abandona in fata unei case.
-Am banuit ca esti tu.....
-Aveam vreo 4 ani nu prea îmi aduc aminte trecutul meu.Stiu ca locuiam cu ea intr-un fel de cabana si mereu imi repeta ca o sa fiu bine.In rest nu îmi amintesc chipul femeii.Aaaa si stiu ca ea mi-a dat bratara inainte sa ma paraseasca.-Sunt sigur ca nu ti-a vrut raul zise el.
Stephan pov
Sunt sigur ca femeia aia care probabil era mama ei stia ce fel de puteri poseda si voia sa o protejeze de Imperiu.
-Da , probabil .
Ma apropii de ea îi pun mana pe barbie si îi ridic privirea de jos ,apoi o sarut scurt.-Acum ma ai pe mine.
Ea facu ochii mari dupa sarut .
Imi puse mana ei calda pe obrazul meu si ma saruta in timp ce lacrimile îi curgeau pe toata fata.-De cand te-am privit prima oara am inceput sa te plac dar acum nu pot sa zic ca te mai plac.
Se uita trista la mine.-Acum te iubesc îi zic imbratisand-o strans nevrand sa îi mai dau drumul.
-Si eu .....
-Si tu ce ??
Stiam ce vrea sa zica dar am vrut sa aud cum suna cand o zice ea.-Si eu te iubesc!!
Ne-am intins pe patura ea cu capul pe pieptul meu iar eu cu o mana in jurul taliei ei ,si priveam norii .
Cand am vrut sa ma ridic am observat ca ea a adormit .Dormea asa frumos incat nu voiam sa o trezesc.
O iubeam prea mult nu puteam sa îi mai ascund ce este ea defapt.
Si ea ascunde lucruri dar ce ascund eu este trecutul ei si cand o sa mi se iveasca cel mai potrivit moment o sa îi spun.O iau in brate ca pe un copil atunci ea se trezeste si ma imbratisa strans .O sa o pot saruta si imbratisa acum in fiecare zi fara a mai trebui sa ma abtin.
-Pot merge si singura...
O las jos iar ea imi dadu un pupic pe obraz.Am lasat-o in camera ei iar eu am plecat in camera mea cu gandul la ea.
Selena pov
Dupa ce pleca ma asez pe pat si ma gandesc cum as putea sa îi spun fara sa îl ranesc ca eu defapt sunt aici sa îl spionez?
Cum o sa-mi salvez sora?
Ce o sa-i spun lui Zane.
*A pai buna Zane ,eu nu pot sa-l mai spionez pe print pentru ca am ajuns sa il iubesc prea mult si nu vreau sa-l mai tradez.*Offf ce o sa ma fac.
O sa-i spun maine tot adevarul sper doar sa nu ma spuna tatalui sau.Atunci chiar ca sunt terminata.....
Am adormit repede ,visele dand navala peste mintea mea.Dimineata am plecat cu micul dejun spre camera "printului meu" .Imi place cum suna.
-Neata Printul meu.....îi zambesc cu dragoste.
-Neata printesa mea
Cand imi spune ca sunt printesa lui simt cum rosesc si mi se imoaie picioarele mai avand putin sa scap tava din mana.- Ti-am mai spus cat de mult imi place cand rosesti?
Se apropie de mine puse tava pe birou si ma saruta.
Ne privim indelung si spunem in acelasi timp :
-Trebuie sa-ti spun ceva.-Tu primul zic eu.
-Domnisoarele intai,zise cu un zambet mare pe fata.-Daca îti spun ,promiti ca nu o sa ma urasti tot restul vietii tale?
-Cum as putea sa ma supar pe printesa mea.-Citeste -mi gandurile,zic eu apropiandu-mi mana de obrazul lui.
-Nu pot sa-ti zic in fata.Asa e mai bine cred... Te rog sa nu ma intrerupi.
Stephan pov
Nu inteleg ce ar putea ea sa ascunda de mine incat crede ca as putea sa o urasc.
Isi apropie mana de obrazul meu , ma concentrez apoi incep:
" Dupa ce sora mea a fost luata prizoniera singurul gand care mi-a trecut prin minte a fost sa ma duc sa caut rezistenta.Dupa ce am gasit-o le-am promis ca o sa fac orice imi cer daca o sa ma ajute sa-mi recuperez sora.
Ei mi-au propus un pact.Sa spionez pe printul mostenitor iar in schimb, ei imi vor aduce sora inapoi.
Am acceptat fara sa ma gandesc de doua ori.
Cand am inceput sa te cunosc ,m-am indragostit de tine si nu vreau sa te ranesc, dar nu regret nimic, sora mea are nevoie de mine si nu o voi dezamagi.
Asa ca te rog sa nu ma urasti"Si-a luat mana de pe obrazul meu.
Ea era o spioana. Stiu ca ma iubeste dar nu pot sa zic ca nu sunt suparat deloc.....Asta explica ce facea in camera mea atunci cand am gasit-o...
De-asta era agitata.-Îmi pare rau ,eu nu am avut intentia sa te ranesc.....
-Wow ,nu esti un spion prea bun.Adica sa te indragostesti de tinta ta.
Dar pana la urma cine poate sa-mi reziste ,zic cu o voce de cuceritor.Ea se abtinea sa nu rada de afirmatia mea.
-Nu esti suparat??
-Nu prea ,intr-un fel te inteleg.Daca as fi fost in locul tau as fi procedat la fel.M-a luat in brate strans ,si a spus:
-Sa stii ca esti o persoana greu de spionat.....
Am ras si am strans-o in brate cu putere.
-Apropo tu ce aveai sa-mi spui?
-Mai bine iti arart......
CITEȘTI
Spioana Rebelilor
Teen FictionDupa capturarea surorii ei mai mici de catre Imperiul Blackstorme , Selena o fata de 17 ani cere ajutor rezistentei pentru recuperarea ei.Rebelii ii propun un pact .Sa spioneze pentru ei pe printul mostenitor ,dandu-se drept servitoarea lui.Pe masur...