- Miriaam ! Trezeste-te, spuse Selena cu vocea ei dulce.
Parul ei roscat si lung cadea ondulat pe spate.Trase perdeaua camerei intunecate a surorii ei .Desi nu aveau aceeasi legatura de sange, se iubeau foarte mult una pe alta .De la moartea parintilor ,Selena îi era ca o mama lui Miriam , îi gatea ,spala ,facea curat desi avea doar 17 ani.
-Buna dimineata ,raza mea de soare! Îi zise ea cu un zambet mare .
- Neața Selena ,zise Miriam adormita.
Ochii verzi ai Selenei sclipeau in lumina soarelui ,privind-o duios pe fetita de numai 9 ani ,al carui zambet stirb te indulcea mereu.
Lunar, soldatii imperiului alegeau o familie pentru executia lor in fata orasului pentru a baga frica in mintile oamenilor .Acum trei luni parintii lor au fost alesi pentru procesul sadic stabilit de consiliul imperial.
In fiecare zi Selena lucra ca bucatareasa la un bar , pentru ai asigura bunurile necesare surorii ei.
Ajunse acasa ,se asezase la masa si privi bratara pe care o avea de cand o adusera o femeie la poarta usii parintior ei adoptivi.
Era intr-o stare destul de buna tinand cont de timpul trecut.Uneori se gandea sa o dea jos , din cauza acelei doamne care o parasise dar apoi isi amintea ca e singurul lucru care i-a ramas din trecutul ei.
Se facura noapte.
La cat de obosita era adormi imediat ce puse capul pe perna.Si incepu sa viseze.......
Vazu o doamna blonda jucandu-se cu o fetita care avea in jur de 2 ani si îi tot repeta:- CONTROLEAZA-TI PUTERILE !NU-TI FIE FRICA SA LE FOLOSESTI!
Apoi fetita zambea si o imbratisa pe femeie , iar aceasta îi tot repeta :
-O SA FI BINE, ITI PROMIT, O SA AM MEREU GRIJA DE TINE!!
Dintr-o data visul se intrerupse si se trezi auzind zgomote afara.
Era o RAZIE
Fugi repede sa vada daca Miriam era bine.
Soldatii sparsera usa casei mici facute din lemn.
Micuta o lua in brate pe Selena si incepu sa planga .
Casa era distrusa ,totul era daramat ,spart ,rupt.Selenei îi dadura lacrimile si o stranse mai tare pe Miriam.
-Plecati , lasa-ti-ne in pace!Vorbise ea cu o oarecare stapanire.
La auzul acestor cuvinte soldatii incepura sa rada ,dezlipind-o pe fetita de langa sora ei.Aceasta țipa cand o luara cu forta spre iesire .
Selena o striga si incerca sa o desprinda de soldati dar fu aruncata cu putere pe podeaua rece si lesina.
CITEȘTI
Spioana Rebelilor
Teen FictionDupa capturarea surorii ei mai mici de catre Imperiul Blackstorme , Selena o fata de 17 ani cere ajutor rezistentei pentru recuperarea ei.Rebelii ii propun un pact .Sa spioneze pentru ei pe printul mostenitor ,dandu-se drept servitoarea lui.Pe masur...