Tanıtım

2.5K 214 177
                                    

MERİHABAAAAAAAA!

Nisan ayı Hunhan ayıdır 😍😍. Bu yüzden bu ay geçen yıllar da olduğu gibi Hunhan ayına özel ficler yayımlayacaktım ama bu yıl diğerlerinden farklı olarak texting yayımlamamaya karar verdim.

Bu hikaye Sehun'un doğum gününe özel ilk mini hikayem. Thalassophile gibi kısa bir hikaye olacak. Bölümlerin uzunluğu da kısa gelebilir. Posponçirik Hunhan görelim amacım bu.

Tanıtım unutulmuş olabileceği ve karakter değişimi olduğu için tekrar atıyorum.

Yarın yb de görüşürüz ❤️❤️❤️.

---------

Yaşadığım dünya sizin yaşadığınız dünyadan biraz farklı. Benim dünyamda her insanın sahip olduğu bir özel gücü var. 

Bu özel gücün belli bir kalıbı yok. Aklınıza gelen gelmeyen, yararlı yararsız, saçma ya da kullanışlı bir çok özel güç...

Kişinin on altı yaş gününde kendini gösteren bu özel gücü on altı yaşıma kadar sabır ve heyecan ile bekledim.

Uçabilirdim. Belki görünmez olabilirdim. Işın çıkartan gözlerim olabilirdi ya da ateş saçan ellerim ama bunların hiçbiri olmadı.

Hani bir inanış vardır ya kırmızı ip ile ilgili. İnsanların serçe parmaklarından ruh eşlerine görünmez kırmızı bir ip ile bağlı olduğu inanış. 

Ha işte o inanış batıl falan değil bildiğiniz gerçek ve o görünmez ip lanet olsun ki bana görünmez değil!

"Oğlum, ne güzel özel güç işte. Yat kalk dua et. Gücün benim gibi saçma sapalak bir özel güç de olabilirdi. Ya ben ne yapayım insanların ömürlerinde kaç kez seks yaptığını! Bunu bilmek benim ne işime yarıyor yani! BÖYLE ÖZEL GÜÇ MÜ OLUR! TANRI ÖZEL GÜÇ DAĞITIRKEN BEN ADEM İLE HAVVA'YI MI DİKİZLİYORDUM! NEREDEYDİM YANİ?"

"Jongin bir sus ya! Çocuk sevgilisinden ayrıldı. Ne kadar üzgün görmüyor musun! Sehun, Zhannie abin yanında. Üzülme. Siktir et kızları zaten. Ben sana erkek bulurum. Ne yapacaksın be kadınları, güzelim erkekler dururken!"

"İpinin kimde bağlı olduğunu bildiği halde kız arkadaş yapıyor. Salak bu çocuk ha. Git eşini ara."

YA BİR SİKTİRİN GİDİN! TANITIM BİLE YAPTIRMIYORSUNUZ! İÇİMİ DÖKEMEDİM ŞURADA!

*Paldır küldür*
*Paldır küldür*
*Paldır küldür*
*Sert cisim çarpma sesi*
*Küfür*
*Küfür*

Kyungsoo sen de çık git.

*Sessizlik*

KYUNGSOO! HOP KİME DİYORUM!

"Ne?"

*Sessizlik*

BİRİ BANA BOLCA ÇİKOLATAYA BULANMIŞ KREMŞANTİLİ KEKLİ MUZ GETİRSİN!

-------

Kapak çok güzel ama dimi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapak çok güzel ama dimi?

HunhanistNoona noonam yaptı.
😍😍😍😍😍😍.

22 - KiyomiKaizoku

Kaçınılmaz TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin