FİNAL

1.3K 132 244
                                    

Merhaba.

Ben yirmi yıllık Oh Sehun.

(AY ŞİMDİ FARK ETTİM AYNADAKİ YANSIMASI TEBESSÜM MÜ EDİYOR?)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(AY ŞİMDİ FARK ETTİM AYNADAKİ YANSIMASI TEBESSÜM MÜ EDİYOR?)

Kulüp etkinliğinden yurda dönerken hala hangi animeye başlasam diye düşünüyordum. Anime izlemek hatta bulmak bile kolayken izlemeye başlamak kesinlikle zordu. 

Başlamak zordu işte. Her şeyi ayarlamış olsan bile başlamadığın sürece bir anlamı yoktu. O yeni başlat tuşuna bir türlü basamıyordum. Bunu yapamayınca da gidip en sevdiğim animelerin en sevdiğim bölümlerini izliyordum.

Çok çok sevdiğim belli başlı animeler vardı ama Ay Savaşçısı tabii ki ilk sırayı daima alacaktı. 

Bu hafta bana önerilen her animeden ustalıkla sıyrılıp gidip Ay Savaşçısı izlemiştim. Bundan gayet de memnundum ama 'Fighter Star Power! Make up!' derken Zhan'a yakalandığım için Ay savaşçısı izlemem artık yasaktı. 

NE VAR YANİ KENDİMİ KEŞFEDİLMEMİŞ BİR YILDIZI IŞIĞI SAVAŞÇISI SANIYORSAM! 

GÜÇ İÇİMDEYDİ BİLİYORDUM! SADECE AKTİF ETMEYE ÇALIŞIYORDUM!

KENDİMİ PİKACHU SANIP BALKONDAN MI ATLAMIŞTIM YA! SADECE OLDUĞUM YERDE SAVAŞÇI FORMUMA DÖNÜŞMEYE ÇALIŞIYORDUM! ŞİZOFREN MUAMELESİ GÖRÜP BUNUN İÇİN ALDIĞIM YASAĞA BAK! 

Tch...

Ama elbet bir gün gücümü aktif edecektim. Sadece adımı bulmam gerekiyordu. 

Dönüştükten sonra kadın olmayı da umursamıyordum. BİR GALAKSİ SAVAŞÇISI OLACAKTIM LAN! GALAKSİ SAVAŞÇISI! GERİSİNİ NEDEN UMURSAYAYIM!

Ay Savaşçısı izleyemeyecek olmanın hüznünü, bana önerilen animelerden hangisini izlesem diye düşünerek unutmaya çalışırken önümden bir kedi geçmesi ile irkildim. 

Bembeyaz kürkü ile Düşes 'Ben Kraliçeyim' diyen bir eda ile yürüyordu. Luhan ile... o günü yaşadıktan sonra kedileri yurt bahçesinde ya uzaktan görüyordum ya da önümden, yanımdan öylesine geçerken. 

İlk yaptıkları gibi önüme çıkıp dikilmiyorlardı ya da beni takip etmiyorlardı. Beni görmezden geliyorlardı. 

Bu beni garip hissettiriyordu. 

Bana gelmeleri Luhan yüzündendi ama şimdi birden beni böyle görmezden gelmelerini Luhan nasıl sağlamıştı ki? 

Hayvanlar zeki varlıklardı ama bu kadar mıydı yani?

Oha ama...

Luhan bunlara ne yedirip ne konuşuyordu merak ediyordum. Düşes gözden kaybolunca Luhan'ın şimdi ne yaptığını merak ettim ve onu düşündüm. 

Hissi içimden geçirince sol serçe parmağımdaki ip birden oyun sahalarının olduğu tarafa doğru uzadı. Demek Luhan yurttaydı. Sonrasında vücudumun yarısından bir öfke dalgası geçti. 

Kaçınılmaz TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin