BÖLÜM 3

1.2K 151 172
                                    

Merhaba.

Ben yirmi yıllık Oh Sehun.

Ben yirmi yıllık Oh Sehun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saat akşam on civarıydı. Sabahtan beri telefondan oynadığım oyunda elmas kasıyordum ve sonunda sevdiğim kahramana yeni kostüm aldığım için acayip mutluydum. Hem yeni yetenekler kazanmıştım bu kostümle hem de karakterim çok seksi olmuştu.

"HATUNUM BENİM BE!" dememle kafama yastık fırlatılması bir oldu. 

"Ben odadayken hetero hetero konuşma!"

Telefonumu kenara koyduğum gibi yastığı Zhan'a geri fırlattım.

"Git o zaman başka odada kal."

"Kyungsoo gibi oda arkadaşı bulmuşum bırakır mıyım!" 

"Sadece çıkar için yaşıyorsun değil mi? Nerede sevgi nerede saygı?"

Yatağında dikleşti. 

"Hak edene." deyip imalı imalı bana baktı.

"Şerefsiz tavşan. 'Sehun bana yalvarırım masaj yap.' dediğinde hak ettiğini göstereceğim sana."

"En fazla üç katı para istersin. Ben de para bol bebeğim." diyerek öpücük attı bana.

"IY!"

"Gençler..." Kyungsoo yatağından birden doğrulunca şaşırdık. Seslerimizi sessize aldığı için bize hiç kızmadı.

Sakince nefes verip sırtını yatağın başlığına verdi.

"Oha olay var!" Zhan birden heyecanlanıp yastığını kucağına sardı. Doğru söylüyordu. Kyungsoo böyle oturuyorsa kesin olay vardı. 

Benim yatağım cam kenarındaydı. Soo'nunki ortada ve Zhan'ın duvar kenarında. Pür dikkatle yatağımızdan ona bakıyorduk.

"Anlat hadi anlat." Zhan'ın heyecanına ben de ortak olmuştum. 

"Birinden... hoşlanmaya başladım."

"TANRIM!" Zhan oldukça sinir olmuş bir şekilde bize arkasını döndü.

"Çıkın dışarıda konuşun sizi lanet olası heterolar."

Göz devirdim. Kyungsoo'nun lisedeyken bir kız arkadaşı vardı ve üniversiteye başladıkları gibi ayrılmışlardı. Sınıfında ve çevresinde oldukça popüler olsa da birkaç flörtü dışında sevgilisi hiç olmamıştı. Geçen gün ipinin bağlı olduğu kişiyi görmüştüm. Kyungsoo onu görmüş ve fark etmişti. İçim tuhaf bir şekilde kıpraşırken buna ihtimal vermedim. Kyungsoo ilk görüşte birinden hoşlanacak biri değildi.

Çok ama çok ama çok tatlı bir insandı. Çok sıcak kanlıydı ama konu ilişki olunca belli adımların olması gerektiğine inanıyordu. 

"Aşçılıkta yeni tanıştığın kız mı?" dedim aklımdaki diğer ihtimalle. Kyungsoo, Zhan'a döndü.

Kaçınılmaz TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin