Cap1.Ziua de nastere si surprizele.

37 2 0
                                    

Uite'ma aici stand in camera mea si uitandu'ma pe fereastra, este cald afara suntem in iunie perioada mea preferata din an . Ador caldura si probabil pentru ca e si ziua mea de nastere , da asa este suntem in 7 iunie si este o zi speciala pentru mine.
Acum este dimineata abia ce m'am trezit , aaa am uitat sa ma prezint , eu sunt Andy am 17 ani si traiesc in NY cu familia mea frumoasa , pe mama o cheama Clarie , pe tatal meu John si pe fratele meu Ken si suntem gemeni.
Suntem fericiti , o familie cat se poate de normala cred eu , cu fratele meu ma inteleg foarte bine mereu ne tachinam si spune mereu ca e mai mare ca mine , mda cu 2 minute ce sa spun , oricum ne iubim foarte mult si asta e tot ce conteaza!

Si cum spuneam tocmai ce m'am trezit si imi beau cafeaua stand langa geam si gandindu'ma ce voi face azi de ziua mea, la un moment dat aud un batut in usa ...hmm ciudat de obicei ai mei intra fara sa bata la usa cand dau sa deschid usa m'am trezit cu ei toti 3 in fata usii cu un tort in mana strigand ca nebunii "La muuultii aaani Andy" Doamne m'am speriat atat de tare ca am aruncat cafeaua pe ei...

- Aaa Andy? Spune mama

-Doamne sunteti bine ?

-Da suntem doar ca mirosim ca o fabrica de cafea acum , spune tatal meu razand.

-Doamne ce m'ati speriat , spun cu mana pe inima.

-La multi ani scumpa mea , imi spune mama si ma pupa pe frunte.

- Multumesc mami.

-La multi ani piticot spun tatal si fratele meu la un loc , in timp ce fratele meu vine la mine se apleaca putin si imi da un bobarnac peste nas si dupa imi da cu frisca pe fata.

Mda deja cred ca eram mai rosie ca un ou de paste in momentul asta , el rade si pleaca fara sa apuc sa'l injur.

-Draga mea avem o surpriza pentru tine de ziua ta , defapt avem doua , spune mama zambind dulce la mine , normal ca m'am bucurat enorm sper sa fie ce'mi doresc eu inca de la 15 ani si aceea e o masina cu care sa pot face curse mai exact un audi r8 asa cum facea tata cand era mai tanar , nu ca ar fi batran acum la cei 37 de ani ai lui arata de parca ar fi un fotomodel.

Le zambesc si coboram toti trei jos unde ar trebui sa imi primesc primul cadou.

Se opreste tata la un momentdat si ma leaga ochi , ok deja e cam aiurea de ce nu ar putea sa imi dea cadoul mai repede adica totusi astept de mult timp asta am crezut ca o sa fac barba , dar sa trecem peste , dupa ce ma leaga ma ia de mana si simt ca iesim afara din casa si o tot aud pe mama cum chicoteste ok asta e cam mult .

-Haideti odata ce sunt cu atatea secrete?

-Rabdare draga mea , imi spune tatal meu razand .

Ok acum chiar numai am asa multa rabdare .

Ne oprim la un moment dat , dau sa imi dezleg esarfa dar el nu ma lasa .

-Ok ce sunt cu atatea secrete imi puteti spune ce cadou e?

-Draga mea inainte sa te dezleg la ochi promite'mi ca o sa ai foarte mare grija si ca o sa pretuiesti orice moment din viata ta ca si cum ar fi ultimul, imi spune mama .

-Da mami promit ! Spun eu hotarata.

Si acum e acum , simt cum imi dezleaga esarfa si imi deschid ochii si asta e momentul in care gura imi cade in pamant si am ochii cat fundurile de la borcan . Imi dau lacrimile dar le sterg rapid si tip cat pot eu de tare , acolo statea in fata mea un audi r8 de un mov mat cu niste jante argintii doar al meu si numai al meu !

-Doamne nu pot sa cred , adica , ce , cum , cand , pe bune ? Asta e a mea ? Tip eu cat pot de tare , la un moment dat iese afara fratele meu cu o bata in mana alarmat nestiind de ce se aud tipetele astea!

Black Rose. Vol 1.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum